quote:Op maandag 23 december 2019 17:49 schreef Dark het volgende:
https://www.ad.nl/dordrec(...)-volhouden~a2880aab/
Ik heb geen abo op het AD, misschien iemand?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Dat camera’s haar 24/7 in de gaten hielden, had ze op een gegeven moment niet meer door. ,,Die camera’s staan heel subtiel op het terrein. Het zijn maar kleine bolletjes dus ze vallen niet op.’’![]()
Is minimaal het 3e artikel al op de regio pagina Dort in het AD over de iets te dikke vriendin van snotkoker.quote:Op maandag 23 december 2019 17:49 schreef Dark het volgende:
https://www.ad.nl/dordrec(...)-volhouden~a2880aab/
Ik heb geen abo op het AD, misschien iemand?
quote:Op maandag 23 december 2019 17:56 schreef jasoe het volgende:
[..]Daar geloof ik helemaal niks van. Ze weten natuurlijk precies waar die camera's staan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Dat camera’s haar 24/7 in de gaten hielden, had ze op een gegeven moment niet meer door. ,,Die camera’s staan heel subtiel op het terrein. Het zijn maar kleine bolletjes dus ze vallen niet op.’’![]()
quote:Op maandag 23 december 2019 18:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar geloof ik helemaal niks van. Ze weten natuurlijk precies waar die camera's staan.
Dat denk ik niet en is een zwaktebod en puur ter opvulling op wat komen gaat.quote:Op maandag 23 december 2019 17:37 schreef jasoe het volgende:
Een trouwe doelgroep is leuk, maar uiteindelijk gaat het allemaal om geld en werd Utopia te duur. Een gesponsorde quiz en een aangekocht dierenprogramma zal meer opleveren.
tweederangs kandidaten, die in Uto1 al afgewezen waren, speelt ook wel een rolquote:Op maandag 23 december 2019 18:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet en is een zwaktebod en puur ter opvulling op wat komen gaat.
quote:Op maandag 23 december 2019 17:56 schreef jasoe het volgende:
[..]Dank Jasoe!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Dat camera’s haar 24/7 in de gaten hielden, had ze op een gegeven moment niet meer door. ,,Die camera’s staan heel subtiel op het terrein. Het zijn maar kleine bolletjes dus ze vallen niet op.’’![]()
![]()
Merel gebruik veel woorden om eigenlijk bijna niets te zeggen.
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
vind ik wel tegenvallen, zo verbaal sterk is ze niet, ze roept alleen dingen heel hardquote:Op maandag 23 december 2019 19:02 schreef Dark het volgende:
[..]
Dank Jasoe!![]()
Merel gebruik veel woorden om eigenlijk bijna niets te zeggen.
Dat vermoeden heb ik ook. De eerste lichting was ijzersterk. Kom daar maar eens overheen.quote:Op maandag 23 december 2019 18:54 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
tweederangs kandidaten, die in Uto1 al afgewezen waren, speelt ook wel een rol
Er staan twee nieuwe programma’s tussen 18:30-19:30 in de planning. Ik verwacht er niet veel van.quote:Op maandag 23 december 2019 18:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet en is een zwaktebod en puur ter opvulling op wat komen gaat.
dat is in dingyquote:Op dinsdag 24 december 2019 03:52 schreef Schakeltopia het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.omropfryslan.(...)huis-uit-utopia-kamp
Hij spreekt gewoon Nederlands maar nu met een Fries accent.quote:Op dinsdag 24 december 2019 03:52 schreef Schakeltopia het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.omropfryslan.(...)huis-uit-utopia-kamp
Wat een mafklapperquote:Op donderdag 26 december 2019 09:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij spreekt gewoon Nederlands maar nu met een Fries accent.
Hij spreekt gewoon Nederlands met aan het eind een Fries bedankje. Op een Friese omroep. Ik zie niks geks.quote:Op donderdag 26 december 2019 09:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij spreekt gewoon Nederlands maar nu met een Fries accent.
Ik ook niet. Vond het wel leuk eigenlijk.quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij spreekt gewoon Nederlands met aan het eind een Fries bedankje. Op een Friese omroep. Ik zie niks geks.
quote:Op dinsdag 24 december 2019 00:41 schreef Mister1984 het volgende:
Haha, Chipp kwam ik opeens toevallig tegen in het programma Stegeman op de Bres.
Als medewerker van een tuinhuisjes bedrijf dat klanten aan het lijntje houdt en heel laat levert.
Hij was onherkenbaar gemaakt maar aan z'n stem, haar en tattoos op z'n handen was hij toch echt wel te herkennen.
Zie hier vanaf ongeveer 9:30
https://www.kijk.nl/sbs6/(...)/stegeman-op-de-bres
quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2019 17:51 schreef freaky40 het volgende:
Lieve help, het is hem nog ook. Ik heb de aflevering zondag ook gezien, toen had ik het niet in de gaten maar nu nog een keer gekeken te hebben gaat hier echt om Chipp. Wat een kneus. Die staat er ook gekleurd op, ondanks hij onherkenbaar is gemaakt...
die gozer is echt harstikke gestoord!!!!quote:Op woensdag 1 januari 2020 23:51 schreef Braindead2000 het volgende:
Utopia-deelnemer Timothy deelt details over relatiebreuk Franny: 'Familie wilde niets van me weten'
https://www.gids.tv/video(...)e-niets-van-me-weten
SBS 6 zet in deze januari nog het opvullertje Secret Life of the Zoo neer op het tijdslot van Utopia, maar in februari lanceert de zender twee nieuwe programma's die het gat in de vooravond opvullen. Dat heeft Talpa Network laten weten. Er is voor gekozen om Utopia niet te laten vervangen door een ander realityformat, maar door de 50/50 Quiz om 18.30 uur en de datingshow Lang Leve De Liefde. om 19.00 uur. Daarna blijven Man Bijt Hond en Lingo gewoon op het menu staan.quote:Op donderdag 2 januari 2020 11:07 schreef spapaars het volgende:
Utopia wordt niet vervangen door een ander reality format, .
https://www.mediacourant.(...)lshow-en-datingshow/
wordt ook moeilijk in het het atmetoo tijdperk, en ladingen verveelde schuimpjesquote:Op donderdag 2 januari 2020 11:25 schreef jasoe het volgende:
Zoals verwacht. Talpa ziet geen brood meer in het RLS format.
Het vuur is al geopend voordat er ook maar iets begint idd.quote:Op donderdag 2 januari 2020 11:30 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
wordt ook moeilijk in het het atmetoo tijdperk, en ladingen verveelde schuimpjes
Ik begin me steeds meer af te vragen wat "Deze tijd" is.quote:Op donderdag 2 januari 2020 11:54 schreef freaky40 het volgende:
Belachelijk! Voort blijven modderen op wat was. Utopia was vooruitstrevend en dat is het format RLS nog steeds en helemaal van deze tijd.
nee hoor niet alleen De Villa, dat gedoe met Tim en Frennie, was ook al een teken aan de wandquote:Op donderdag 2 januari 2020 12:01 schreef freaky40 het volgende:
Je wijst naar het stopzetten van De Villa? Dat is een totaal ander verhaal, andersoortig RLS en in niets te vergelijken met Utopia of de moeder Big Brother.
Hij denkt werkelijk dat we niets hebben gezien van in die ronde tent waar in geknipt werd , dat was echt heel erg .quote:Op donderdag 2 januari 2020 09:37 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
die gozer is echt harstikke gestoord!!!!
Precies Braam ik ben het helemaal met je eensquote:Op donderdag 2 januari 2020 12:03 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nee hoor niet alleen De Villa, dat gedoe met Tim en Frennie, was ook al een teken aan de wand
quote:Op donderdag 2 januari 2020 12:03 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nee hoor niet alleen De Villa, dat gedoe met Tim en Frennie, was ook al een teken aan de wand
Zeker, de actievoerders worden steeds heftiger. Jammer maar helaas wel een feit.quote:Op donderdag 2 januari 2020 12:08 schreef PTLe het volgende:
[..]
Precies Braam ik ben het helemaal met je eens
tis ook dubbel natuurlijk, in hoeverre moet je deelnemers tegen zichzelf beschermen ook?quote:Op donderdag 2 januari 2020 12:10 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
[..]
Zeker, de actievoerders worden steeds heftiger. Jammer maar helaas wel een feit.
Het lijkt mij dat je als deelnemer wel weet waar je aan begint. Voorbeelden genoeg.quote:Op donderdag 2 januari 2020 12:13 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
tis ook dubbel natuurlijk, in hoeverre moet je deelnemers tegen zichzelf beschermen ook?
En is er nog kans op een Big Broher Nederland? Bij Talpa dan niet, misschien een andere omroep?quote:Op donderdag 2 januari 2020 12:01 schreef freaky40 het volgende:
niets te vergelijken met Utopia of de moeder Big Brother.
dat vraag ik me afquote:Op donderdag 2 januari 2020 12:15 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat je als deelnemer wel weet waar je aan begint. Voorbeelden genoeg.
daar zit toch geen hond meer op te wachten? ik iig nietquote:Op donderdag 2 januari 2020 12:16 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
En is er nog kans op een Big Broher Nederland? Bij Talpa dan niet, misschien een andere omroep?
Wat zegt Nelis dan.quote:Op donderdag 2 januari 2020 12:26 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
daar zit toch geen hond meer op te wachten? ik iig niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |