Ja ben benieuwd hoe dit verder zal gaan.quote:
Wat een achteraf klaag onzin is dit. Er zijn vergunningen afgegeven voor het gebruik van het terrein. Alles is vooraf geregeld en goedgekeurd door de gemeente(s).quote:Op maandag 21 januari 2019 20:37 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja ben benieuwd hoe dit verder zal gaan.
http://www.larensbehoud.n(...)en-natuur-37893.html
Laatste linkje bevat een link naar een document wat zij hebben ingediend vanwege vragen aan het college ook met allerlei foto's erbij
https://laren.d66.nl/2019(...)opia-bij-natuurbrug/
Tja, ergens zal dat waar ze nu over klagen toen niet besproken zijn anders heeft het ook geen zin op dit nu te gaan indienen als er een goedkeuring voor is.quote:Op maandag 28 januari 2019 12:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wat een achteraf klaag onzin is dit. Er zijn vergunningen afgegeven voor het gebruik van het terrein. Alles is vooraf geregeld en goedgekeurd door de gemeente(s).
Je kan het nu wel weer meteen proberen recht te lullen kletsen maar het is die partij hun goed recht om er een vraagteken bij te hebben. Vind het alleen maar goed van ze dat ze deze vragen stellen, tenminste één partij die verder kijkt in het belang van de kwetsbare natuur / dieren.quote:Op maandag 28 januari 2019 14:34 schreef freaky40 het volgende:
Die is blijkbaar gewoon afgegeven. De gemeente en Talpa waren toen tevreden met de geboden oplossing lieten ze toen weten omdat ze op het oude terrein niet door mochten omdat het op dat terrein juist stil moet zijn vanwege dieren en aanverwante vanwege het terug geven aan de natuur. Dat gold niet voor het huidige stuk terrein. Dus nu hier op terug komen is gewoon een kwestie van: gezeur.
De eerste zin is al dubieus en de foto ook: daar is Merel minimaal 10 kilo lichter.quote:
Huh? Schrijft ze nog steeds?...Ik meende dat het na 4 maal was gestopt...quote:
Ik zie 1 van de twee nog wel terugkeren in Utopia....In het filmpje wat gisteren verscheen zeiden ze dat ze het zo weer zouden doen, Utopia in gaan....quote:Op zaterdag 23 februari 2019 14:35 schreef Zeyina het volgende:
Utopia kijken met Jacco & Gina! - UTOPIA (NL) 2019
youtu.be/tfm2J3uIVi0
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:10 schreef cobain1994 het volgende:
Offtopic.Was het zo duidelijk dat ze niet wou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het gemist.
Zag ook dat Gina het had over laatste avondje met die hond van haar. Kan natuurlijk ook zijn dat ze op vakantie gaat.quote:Op donderdag 28 februari 2019 01:52 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik zie 1 van de twee nog wel terugkeren in Utopia....In het filmpje wat gisteren verscheen zeiden ze dat ze het zo weer zouden doen, Utopia in gaan....
Daar had ik ook al een opmerking bij gezet idd. Zou zomaar kunnen.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:46 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zag ook dat Gina het had over laatste avondje met die hond van haar. Kan natuurlijk ook zijn dat ze op vakantie gaat.
Ik heb haar gehoord dat ze niet wilde en dat hij bleef aandringen. Ze wilde niet in de iglo want dan zag iedereen haar maar mijnheer wilde zijn zak legen dus gaf ze toequote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:15 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Was het zo duidelijk dat ze niet wou?
Ik heb het gemist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |