Rayen Panday. Nog nooit geweest eigenlijk, maar leek me wel leuk.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ah leuk, van wie is de show?
Ik ga vooral chillen met vrienden.
Gewoon doenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:53 schreef Amarantha het volgende:
Twijfel twijfel of ik zo mijn laptop meeneem naar de game avond. Ik ben er echt al fucking vroeg omdat ik te lui ben om te fietsen.
Mijn erectie gaat ook altijd weg door Fokquote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:53 schreef Catkiller het volgende:
Had een erectie, open de SC, meteen weer weg.
Ja, waarom niet.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:53 schreef Amarantha het volgende:
Twijfel twijfel of ik zo mijn laptop meeneem naar de game avond. Ik ben er echt al fucking vroeg omdat ik te lui ben om te fietsen.
Nog nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Rayen Panday. Nog nooit geweest eigenlijk, maar leek me wel leuk.
Nice
Rugzak?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:54 schreef Amarantha het volgende:
Ik twijfel omdat ik geen laptoptas heb.
Hoe ver moet je reizen?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:54 schreef Amarantha het volgende:
quote:
Moet ik hem los meenemen maar ik ben wel met de auto.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:54 schreef Amarantha het volgende:
Jazeker maar morgen is de echte testquote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Niet meer dan terecht lijkt me
Ben je nog gestopt met die sigaretten
Lan party'squote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:53 schreef Amarantha het volgende:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |