https://t.co/TX05P0eCgVquote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:31 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja, ik bloed ook tussen mijn benen, wat nu?
Omdat slierkjes en bonkejsquote:
Niet meer dan terecht lijkt mequote:
Ja meneerquote:
Ja ik kan moeilijk zeggen dat ik iemand mis die ik dagelijks spreek op FOK!.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:48 schreef Driepink het volgende:
[..]
Beetje jammer van dit weer.. komt erg ongemeend over
Spreken wij elkaar dagelijks? Lijkt veel minderquote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik kan moeilijk zeggen dat ik iemand mis die ik dagelijks spreek op FOK!.
Je zit in ONZ SC en KLB SC dagelijks.. Ik ook.. Dus denk het wel.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:50 schreef Driepink het volgende:
[..]
Spreken wij elkaar dagelijks? Lijkt veel minder
Heb vandaag met de pony gewandeld, morgen weer en sporten en naar een cabaretiershow toe.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ga je nog leuke dingen doen dit weekend?
Ik kom iig niet aan mijn dagelijkse dosis amaquote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je zit in ONZ SC en KLB SC dagelijks.. Ik ook.. Dus denk het wel.
Ah leuk, van wie is de show?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb vandaag met de pony gewandeld, morgen weer en sporten en naar een cabaretiershow toe.
En jij?
Dit klinkt een beetje eng.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:51 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik kom iig niet aan mijn dagelijkse dosis ama
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |