Uitvinding van de duivel dat spulquote:
Ook zo lekker makkelijk uit je haar te krijgenquote:
Echt he... al 3x gestofzuigd hier en kon nog elke keer een stukje tegenquote:
Jaquote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ben jij nog steeds gastmod op KLB trouwens nu?
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
@:Homijn , het is maart, je kan veilig uit je holletje komen en wortels zoeken in DTS nu
En de kinderen maar de grootste lol hebben met dat spulquote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:14 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Echt he... al 3x gestofzuigd hier en kon nog elke keer een stukje tegen
Nou mij maak je daar niet echt blij mee hoorquote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:14 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Speciaal voor jou en wadslak?
En laat net mijn oudste haar haar helemaal vol hebben hangen met dat spul.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ook zo lekker makkelijk uit je haar te krijgen
Ha ha ja tis teringzooi inderdaad!quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:15 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nou mij maak je daar niet echt blij mee hoor
Dat ze dat lekker in de klas doen.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En de kinderen maar de grootste lol hebben met dat spul
*maakt notities voor bruiloft "Geen confetti"*quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:15 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nou mij maak je daar niet echt blij mee hoor
Ik dacht al zoietsquote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:16 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
En laat net mijn oudste haar haar helemaal vol hebben hangen met dat spul.
Serpentine heet dat andere toch? Die rolletjes dat je moet blazen?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:16 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ha ha ja tis teringzooi inderdaad!
-Kijkenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:16 schreef Driepink het volgende:
Heb thuis nog zo'n confetti ding staan
Is dat nog goed na 5+ jaar?
Rijst!quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
*maakt notities voor bruiloft "Geen confetti"*
Jep, stuk minder irritant.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:17 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Serpentine heet dat andere toch? Die rolletjes dat je moet blazen?
Dan mag het wel dan. Die vier ik toch niet thuis.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
*maakt notities voor bruiloft "Geen confetti"*
Dat is leuker al kun je je daarmee ook lelijk mee in je vingers snijden....quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:17 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Serpentine heet dat andere toch? Die rolletjes dat je moet blazen?
Ik zou zeggen probeer het even en laat ons het even weten.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:16 schreef Driepink het volgende:
Heb thuis nog zo'n confetti ding staan
Is dat nog goed na 5+ jaar?
Ik wil hem wel gebruiken bij een feestelijk iets.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:19 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik zou zeggen probeer het even en laat ons het even weten.
Zou nog beter zijn als hij er een filmpje van zou maken en die hier zou posten.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 15:19 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ik zou zeggen probeer het even en laat ons het even weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |