Hole in one.quote:
Dat is haast niet te doen daar. De bal sla je zo in de bomen...quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:32 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nee, dit ging over golf, met verschillende afslagplekken.
Een échte golfbaan is wel wat groter dan dat hoor.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:32 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nee, dit ging over golf, met verschillende afslagplekken.
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:33 schreef ThunderBitch het volgende:
Adriaan weer een motivatie spuit gekregen om er niet de brui aan te geven.
Wat dacht je van de camera's alleen al?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:33 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is haast niet te doen daar. De bal sla je zo in de bomen...
Vrij hoge hekken daar.Een afslagplek zou wel mogelijk zijn.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:33 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is haast niet te doen daar. De bal sla je zo in de bomen...
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:34 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Vrij hoge hekken daar.Een afslagplek zou wel mogelijk zijn.
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:34 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
wat is het nou ik ben de draad kwijt midget of golf?
Hij wordt wel weer verwend.quote:
Midgetgolf kan daar alleen maar.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:34 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ja tuurlijk ...quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:34 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Vrij hoge hekken daar.Een afslagplek zou wel mogelijk zijn.
Talpa hecht blijkbaar veel waarde aan Adje en zijn eetstoornis.quote:
Ik heb ook beeld.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:34 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik zie dr al zitten met haar gat omhoog
Of met die telescoop-kaak op 'n boomstronk, kaak iets naar beneden anders rolt dat balletjequote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:34 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik zie dr al zitten met haar gat omhoog
zal wel midget golf zijn. Daar is Jessie al een week ofzo over bezig, zoekt ook plaatjes op de computer over midgetgolf.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:34 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Dat mag allemaal niet met het oog op de camera's.quote:
En dan weten ze nog niet eens dat Franny 10x weigerde vannacht maar TimTim zijn koekelorus er alsnog doodleuk inpropte.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:35 schreef Koos1958 het volgende:
Lotus en Shelley zeggen dat het echt niet kon hoe tim over de familie van Franny sprak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |