Jessie heeft al een shirtje van Tiger.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:23 schreef BloesBloes het volgende:
Ja hoor Jessie, zelfsTiger Woods komt waarschijnlijk graag naar jouw Golf toernooi. Mafkees!
en streamers hem leuk vindenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:29 schreef Bumfuzzle het volgende:
Dat idiote in zichzelf gelul.
In de hoop dat Talpa het dan allemaal voor hem regelt zeker.
En Lotus weer op haar buikje.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:29 schreef BarryOSeven het volgende:
Jessie wil een paar ruggen neerleggen voor zijn golfbaan.
Midgetgolf toch.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:29 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
als of echte golfers daar komen golfen
Ja.quote:
mss midgets?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:29 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
als of echte golfers daar komen golfen
owquote:
Even denken..... Merel, Christel, Hiske. kom je al een eind.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:29 schreef BarryOSeven het volgende:
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:30 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Even denken..... Merel, Christel, Hiske. kom je al een eind.
Veel te klein daar. Midgetgolf kan dan weer wél en sluit beter aan bij de bewoners.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:29 schreef BarryOSeven het volgende:
Tuurlijk, een golfbaan kijken wie de meeste camera's kan vernielen.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:29 schreef Bumfuzzle het volgende:
Dat idiote in zichzelf gelul.
In de hoop dat Talpa het dan allemaal voor hem regelt zeker.
Maar ook niet over hele terrein. Het is ook weer niet zo groot want ze zitten ook nog met de plek waar de markt gehouden moet worden.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:31 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Veel te klein daar. Midgetgolf kan dan weer wél en sluit beter aan bij de bewoners.
Jens is niet een midgetquote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:31 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Veel te klein daar. Midgetgolf kan dan weer wél en sluit beter aan bij de bewoners.
of Frutsel als een holequote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:32 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Tuurlijk, een golfbaan kijken wie de meeste camera's kan vernielen.
Hole in one.quote:
Dat is haast niet te doen daar. De bal sla je zo in de bomen...quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:32 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nee, dit ging over golf, met verschillende afslagplekken.
Een échte golfbaan is wel wat groter dan dat hoor.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:32 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nee, dit ging over golf, met verschillende afslagplekken.
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:33 schreef ThunderBitch het volgende:
Adriaan weer een motivatie spuit gekregen om er niet de brui aan te geven.
Wat dacht je van de camera's alleen al?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:33 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is haast niet te doen daar. De bal sla je zo in de bomen...
Vrij hoge hekken daar.Een afslagplek zou wel mogelijk zijn.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:33 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is haast niet te doen daar. De bal sla je zo in de bomen...
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:34 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Vrij hoge hekken daar.Een afslagplek zou wel mogelijk zijn.
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:34 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
wat is het nou ik ben de draad kwijt midget of golf?
Hij wordt wel weer verwend.quote:
Midgetgolf kan daar alleen maar.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:34 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ja tuurlijk ...quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:34 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Vrij hoge hekken daar.Een afslagplek zou wel mogelijk zijn.
Talpa hecht blijkbaar veel waarde aan Adje en zijn eetstoornis.quote:
Ik heb ook beeld.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:34 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik zie dr al zitten met haar gat omhoog
Of met die telescoop-kaak op 'n boomstronk, kaak iets naar beneden anders rolt dat balletjequote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:34 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik zie dr al zitten met haar gat omhoog
zal wel midget golf zijn. Daar is Jessie al een week ofzo over bezig, zoekt ook plaatjes op de computer over midgetgolf.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:34 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Dat mag allemaal niet met het oog op de camera's.quote:
En dan weten ze nog niet eens dat Franny 10x weigerde vannacht maar TimTim zijn koekelorus er alsnog doodleuk inpropte.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:35 schreef Koos1958 het volgende:
Lotus en Shelley zeggen dat het echt niet kon hoe tim over de familie van Franny sprak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |