Jessie heeft al een shirtje van Tiger.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:23 schreef BloesBloes het volgende:
Ja hoor Jessie, zelfsTiger Woods komt waarschijnlijk graag naar jouw Golf toernooi. Mafkees!
en streamers hem leuk vindenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:29 schreef Bumfuzzle het volgende:
Dat idiote in zichzelf gelul.
In de hoop dat Talpa het dan allemaal voor hem regelt zeker.
En Lotus weer op haar buikje.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:29 schreef BarryOSeven het volgende:
Jessie wil een paar ruggen neerleggen voor zijn golfbaan.
Midgetgolf toch.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:29 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
als of echte golfers daar komen golfen
Ja.quote:
mss midgets?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:29 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
als of echte golfers daar komen golfen
owquote:
Even denken..... Merel, Christel, Hiske. kom je al een eind.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:29 schreef BarryOSeven het volgende:
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:30 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Even denken..... Merel, Christel, Hiske. kom je al een eind.
Veel te klein daar. Midgetgolf kan dan weer wél en sluit beter aan bij de bewoners.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:29 schreef BarryOSeven het volgende:
Tuurlijk, een golfbaan kijken wie de meeste camera's kan vernielen.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:29 schreef Bumfuzzle het volgende:
Dat idiote in zichzelf gelul.
In de hoop dat Talpa het dan allemaal voor hem regelt zeker.
Maar ook niet over hele terrein. Het is ook weer niet zo groot want ze zitten ook nog met de plek waar de markt gehouden moet worden.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:31 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Veel te klein daar. Midgetgolf kan dan weer wél en sluit beter aan bij de bewoners.
Jens is niet een midgetquote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:31 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Veel te klein daar. Midgetgolf kan dan weer wél en sluit beter aan bij de bewoners.
of Frutsel als een holequote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:32 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Tuurlijk, een golfbaan kijken wie de meeste camera's kan vernielen.
Hole in one.quote:
Dat is haast niet te doen daar. De bal sla je zo in de bomen...quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:32 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nee, dit ging over golf, met verschillende afslagplekken.
Een échte golfbaan is wel wat groter dan dat hoor.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:32 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nee, dit ging over golf, met verschillende afslagplekken.
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:33 schreef ThunderBitch het volgende:
Adriaan weer een motivatie spuit gekregen om er niet de brui aan te geven.
Wat dacht je van de camera's alleen al?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:33 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is haast niet te doen daar. De bal sla je zo in de bomen...
Vrij hoge hekken daar.Een afslagplek zou wel mogelijk zijn.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:33 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is haast niet te doen daar. De bal sla je zo in de bomen...
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:34 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Vrij hoge hekken daar.Een afslagplek zou wel mogelijk zijn.
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:34 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
wat is het nou ik ben de draad kwijt midget of golf?
Hij wordt wel weer verwend.quote:
Midgetgolf kan daar alleen maar.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:34 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ja tuurlijk ...quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:34 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Vrij hoge hekken daar.Een afslagplek zou wel mogelijk zijn.
Talpa hecht blijkbaar veel waarde aan Adje en zijn eetstoornis.quote:
Ik heb ook beeld.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:34 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik zie dr al zitten met haar gat omhoog
Of met die telescoop-kaak op 'n boomstronk, kaak iets naar beneden anders rolt dat balletjequote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:34 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
zal wel midget golf zijn. Daar is Jessie al een week ofzo over bezig, zoekt ook plaatjes op de computer over midgetgolf.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:34 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Dat mag allemaal niet met het oog op de camera's.quote:
En dan weten ze nog niet eens dat Franny 10x weigerde vannacht maar TimTim zijn koekelorus er alsnog doodleuk inpropte.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:35 schreef Koos1958 het volgende:
Lotus en Shelley zeggen dat het echt niet kon hoe tim over de familie van Franny sprak
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:34 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:36 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Of met die telescoop-kaak op 'n boomstronk, kaak iets naar beneden anders rolt dat balletje
niet te gemakkelijk in de hole
Wat is jouw handicap?quote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:37 schreef Chea49 het volgende:
[..]
En dan weten ze nog niet eens dat Franny 10x weigerde vannacht maar TimTim zijn koekelorus er alsnog doodleuk inpropte.
mailen?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:37 schreef renevanlaaren het volgende:
goedemorgen, wat een drama weer.
moet ik nu juichen of huilen om de mensen die mailen over het gedrag van tim naar franny.
ik weet het eigenlijk niet.
aan de ene kant denk ik jullie verneuken het programma.
aan de andere kant[ik heb het niet zelf gezien] moet ze verplicht sex hebben
Dat was gisteren.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:37 schreef renevanlaaren het volgende:
moet ik nu juichen of huilen om de mensen die mailen over het gedrag van tim naar franny.
'Weet ik' ook....pfffquote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Tranny: Vannacht was ook fijn.
Tim: Weet ik.
Verkrachting/aanrandingsverhaal kan ook weer naar het land der fabelen.
Bij midgetgolf rol je de bal alleen maar. Je slaat deze niet de lucht in zoals met gewone golf.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:37 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Dat mag allemaal niet met het oog op de camera's.![]()
Dat was in 1 ook, vandaar die achterlijke simulator, die Jessie en Boyd hadden geregeld.
ja, ze kickt eropquote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is de bedoeling.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:39 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Bij midgetgolf rol je de bal alleen maar. Je slaat deze niet de lucht in zoals met gewone golf.
Dan pak je een club 14 en harder slaan.quote:
Was te gek voor woorden dus als mensen daar over willen klagen is dat hun goede recht. Wij klaagden hier in de COS.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:37 schreef renevanlaaren het volgende:
Er at hier (en ook op de krant) toch echt volk dat beweerde dat ze verkracht/ aangerand/ seksueel geïntimideerd werd.quote:
Nee hoor.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
belachelijk om te mailen ...quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:40 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Was te gek voor woorden dus als mensen daar over willen klagen is dat hun goede recht. Wij klaagden hier in de COS.
zeker welquote:
Ik heb alleen woordelijk verslag gedaan van de conversatie.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Er at hier (en ook op de krant) toch echt volk dat beweerde dat ze verkracht/ aangerand/ seksueel geïntimideerd werd.
En als toppunt werd ik nog gequote vanmorgen alsof ik dat geschreven zou hebben.
10x nee zeggen lijkt mij niet geheel vrijwillig maar we kennen Franny nu wel een beetje. Die geeft die klootzak nu gewoon complimentjes. Voor mij blijft het abnormaal om op deze manier seks te hebben met elkaar.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:38 schreef BloesBloes het volgende:
Vannacht was ook fijn zegt Franny tegen Tim. Nou wat zitten ze hier dan allemaal te lullen op Fok, ik heb een stukje terug gescand en ik lees alleen maar over aanranding en gedwongen sex.
uiteindelijk gaat het gedrag van Tim zich wreken, Frutsel voelt zich nu nog gewild, maar dat wordt andersquote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Er at hier (en ook op de krant) toch echt volk dat beweerde dat ze verkracht/ aangerand/ seksueel geïntimideerd werd.
En als toppunt werd ik nog gequote vanmorgen alsof ik dat geschreven zou hebben.
franny is meisje die zegt nee maar wil t zo graagquote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:43 schreef Chea49 het volgende:
[..]
10x nee zeggen lijkt mij niet geheel vrijwillig maar we kennen Franny nu wel een beetje. Die geeft die klootzak nu gewoon complimentjes. Voor mij blijft het abnormaal om op deze manier seks te hebben met elkaar.
Als zij het lekker vindt en hij vindt het lekker dan gaan ze hun goddelijke gang maar, heeft toch niemand last van. En er naar gluren is je eigen keuze natuurlijk.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:43 schreef Chea49 het volgende:
[..]
10x nee zeggen lijkt mij niet geheel vrijwillig maar we kennen Franny nu wel een beetje. Die geeft die klootzak nu gewoon complimentjes. Voor mij blijft het abnormaal om op deze manier seks te hebben met elkaar.
Ben het helemaal met je eens.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:43 schreef Chea49 het volgende:
[..]
dat kan je niet zeggen! en weet je ook nietquote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:44 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
franny is meisje die zegt nee maar wil t zo graag
Dat ze dat achteraf nu roept doet niks af aan t feit dat ze vooraf niet wilde en paar keer nee zei en dat het morgennacht ok was....maar dat Tim gewoon zegt dat "hij moet lozen" en hem er gewoon in stopt. T wordt allemaal wat overdreven dat ben ik wel met je eens maar ze moet gewoon sex hebben als hij wil(andere keer was hij ook helemaal over de zeik en kon ze een kutdag krijgen...als die anderen er toen niet naast lagen had hij er hem waarschijnlijk ook gewoon ingestopt)quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:38 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Dat snap ik, maar of dat gaat lukken?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:45 schreef Chea49 het volgende:
[..]Je kunt dan ook geen camera's etc. raken, zó bedoelde ik dat.
Nou ze vond het dus geweldig vannacht dus datquote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:45 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat kan je niet zeggen! en weet je ook niet
ik heb er eigenlijk wel last vanquote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:45 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Als zij het lekker vindt en hij vindt het lekker dan gaan ze hun goddelijke gang maar, heeft toch niemand last van. En er naar gluren is je eigen keuze natuurlijk.
Die is in staat om haar eigen moeder nog te verkopen als het haar uitkomt.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:44 schreef Bramenstruik het volgende:
dat domme gezwets van het clownsvisje, stemt iedereen eruit die haar we een goed hart toedragen
Je bedoeld mij, dat was niet de bedoeling, ik was het juist met je eens dat het overdreven was allemaalquote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, dat zou ik ook niet doen hoor.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:41 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
belachelijk om te mailen ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |