Beetje vroeg, beetje moe, maar wel goed.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 06:47 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Herr Derrabbit, misdaadverslaggever![]()
Hoe maakt u het vandaag ?
Beetje vroeg hier ookquote:Op vrijdag 1 maart 2019 06:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Beetje vroeg, beetje moe, maar wel goed.
Hoe is het met u?
Zolang het erger en beter kan valt het allemaal nog wel mee.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 06:49 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Beetje vroeg hier ookmaar verder wel oke,
Kan erger en kan beter he
Okay meneer.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 06:45 schreef DerRabbit het volgende:
Ik bepaal zelf wel of deze ochtend goed is
Precies, en zolang je kan bolken gaat het eigenlijk zelfs goedquote:Op vrijdag 1 maart 2019 06:51 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zolang het erger en beter kan valt het allemaal nog wel mee.
Zussiequote:Op vrijdag 1 maart 2019 06:48 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Zussiedansend wakker geworden alweer
Insgelijks mevrouw.quote:
Een vrouw die dit zegt tegen me, dit ben ik niet gewendquote:
Bolk life, best lifequote:Op vrijdag 1 maart 2019 06:52 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Precies, en zolang je kan bolken gaat het eigenlijk zelfs goed![]()
Staat erinquote:Op vrijdag 1 maart 2019 06:54 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dank, en dud0r als winnaar seizoen 17
Jij bent altijd vrolijk jaquote:Op vrijdag 1 maart 2019 06:52 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Zussie
Altijd toch![]()
Kom je weer meedoen deze maand?
Ik ben gewoon haags hoor..quote:Op vrijdag 1 maart 2019 06:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een vrouw die dit zegt tegen me, dit ben ik niet gewend
Dan mag je bij deze weer je UI inleveren. Haags is geen supergirl!quote:
Ahhhquote:Op vrijdag 1 maart 2019 06:56 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Jij bent altijd vrolijk jamoet altijd beetje lachen als ik jouw goedemorgen post zie
![]()
Niet echt meedoen voor de punten, maar gwn af en toe mee posten
Wil nu vooral de rijm van @:grrrrrrrr en de Bolkes niet missen
Sorry meneer.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 06:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan mag je bij deze weer je UI inleveren. Haags is geen supergirl!
Nee meneer. Ik deed het per ongeluk.quote:
Ik moet ergens mijn dominantie kwijtquote:Op vrijdag 1 maart 2019 07:01 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Nee meneer. Ik deed het per ongeluk.
Wat ben je lekker dominant
Je vriendin tolereert het niet?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 07:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik moet ergens mijn dominantie kwijt
Ik ben echt niet altijd zo vrolijk en energiek als jij in de vroege ochtendquote:Op vrijdag 1 maart 2019 06:59 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ahhh![]()
Jij bent toch ook zo'n vrolijke meid altijd.![]()
Nee precies. Voor de gezelligheid. Ik ook hoor.
We wachten in spanning af op de Bolkes rijm
mogguh Moenquote:
mogguh mevrouw slakquote:
Goedemorgen goudvisje, winnaar februariquote:
Die ook jaquote:
gaat goed. Geen werk vandaag. Had een paar dagen vrij genomen. Drie dagen hotel in Drenthe gepakt. Nog even kort er tussenuit voordat de kleine man maandag voor het eerst mag gaan wennen op schoolquote:Op vrijdag 1 maart 2019 07:06 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Goedemorgen goudvisje, winnaar februari
Gefeliciteerd, nu kan je weer wat rustiger aan doen
Hoe gaat het verder ? Moet je zo werken?
Ik moet blauw aanmoedigen natuurlijkquote:Op vrijdag 1 maart 2019 07:07 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Die ook ja
Maar ben stiekem ietsjes meer voor moemoedan is er nog een andere vrouwelijke winnaar
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 07:10 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik moet blauw ontmoedigen natuurlijk
Ik ben ook wel eens niet vrolijk hoor.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 07:04 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik ben echt niet altijd zo vrolijk en energiek als jij in de vroege ochtend![]()
Benieuwd of het deze maand wel spannend gaat worden. Zal gaan tussen moemoe en skysheriff
@:moemoe hup hup, je kan het wel!!![]()
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 07:12 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Hihi. Dat klinkt wel goed he.![]()
Mogguh Champ
Deze man heeft het spelletje snel begrepenquote:
Ow oke. En bevalt het daar een beetje in Drenthe?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 07:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
gaat goed. Geen werk vandaag. Had een paar dagen vrij genomen. Drie dagen hotel in Drenthe gepakt. Nog even kort er tussenuit voordat de kleine man maandag voor het eerst mag gaan wennen op school
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |