En nu heb je spijt van je verschrikkelijke dadenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden fietste ik veel ik was ik ook een scooterplakker.
Lijkt me minder leuk als je die harpoentjes in je lichaam hebt zitten. Volgens mij zitten er weerhaakjes aan.quote:
allemaal gemenerds hier man man manquote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik schijn ook een geniepig lachje te hebben. Vaak zelfs onbedoeld.
ok way to ruin het schattige harpoentjepipeloentje verhaaltjequote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Lijkt me minder leuk als je die harpoentjes in je lichaam hebt zitten. Volgens mij zitten er weerhaakjes aan.
Maar ik reed niet op een racefiets. Dat maakte het waarschijnlijk nog creepy-er.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:24 schreef TillyB het volgende:
[..]
En nu heb je spijt van je verschrikkelijke daden
Dat is beter wel hoor z'on MTB is toch weer coolerquote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar ik reed niet op een racefiets. Dat maakte het waarschijnlijk nog creepy-er.
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar ik reed niet op een racefiets. Dat maakte het waarschijnlijk nog creepy-er.
Gewoon een ouderwetse herenfiets.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:26 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dat is beter wel hoor z'on MTB is toch weer cooler
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gewoon een ouderwetse herenfiets.
dank voor de uitlegquote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, hèèèè hehehehe hèèèèè hehehehe. Het schudden van de beuk doe ik dan op de korte he-tjes.
Nee, gewoon een oude Gazelle.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:26 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dat is beter wel hoor z'on MTB is toch weer cooler
Nee, precies.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:27 schreef TillyB het volgende:
[..]gewoon een random dude in huis tuin en keuken outfit die als een bezetene achter je aan blijft plakken, nee hoor helemaal niet creepy
Met een khaki kleurige jasquote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Met een broodtrommeltje onder de snelbinders.
Ja precies. Ik heb op de scoot ook vaak dat als een fietser voor me hard rijdt, weet ik niet zeker of ik hem/haar wel in kan halen dus dan blijf ik er maar een beetje achter rijden. Je ziet die mensen dan gewoon denken waarom blijft er een creep ass scooter achter me hangen.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, precies.![]()
Trouwens wel lastig als je achter iemand loopt en je loopt sneller. Dan voel ik me ook een creep.
awwwquote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Met een broodtrommeltje onder de snelbinders.
Ik steek wel eens over. Vooral in het donker is dat wel prettiger voor degene voor je, zeker als dat een vrouw alleen is.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, precies.![]()
Trouwens wel lastig als je achter iemand loopt en je loopt sneller. Dan voel ik me ook een creep.
dat hangt van de situatie afquote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:27 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hoe lach jij? als Mods lachen that is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |