Ja dat is wel zo weer Prish er in zetten?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:09 schreef TillyB het volgende:
[..]
En hoe houdt dat wielrenners op afstand dan? Kan ik er iemand in meenemen die ze wegskreeuwt?
Wat is ie toch gewoon geblevenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Mijn ziektes zijn nooit zo zeldzaam Ik ben een hele gewone jongen wat dat betreft.
jij bent 1.40 toch?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:09 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het is een vaststelling vanuit mijn perspectief.
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:10 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo weer Prish er in zetten?
Beetje makkelijk wel, maar ik zie mijn moeder vaak dus dwergengrappen maak ik vaakquote:
Prish met haar vlammenwerper.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:10 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo weer Prish er in zetten?
quote:
Je moet een luchthoorn op je scooter monteren. Zo'n geluid wat voetbalsupporters maken.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:09 schreef TillyB het volgende:
[..]
En hoe houdt dat wielrenners op afstand dan? Kan ik er iemand in meenemen die ze wegskreeuwt?
Whehe!quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:12 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Ik zou dat met die auto ook wel willen zien zeg, snel die Maxi Cosi ontkoppelen
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:12 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Ik zou dat met die auto ook wel willen zien zeg, snel die Maxi Cosi ontkoppelen
Ja ze gaat een Amsterdams zwembad in, vroeg Chuff me je eigen auto?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Whehe!Ik moest even nadenken waar je het over had, maar dat wordt inderdaad bijzonder.
Maar zonder mij was je gewoon doorgegaan met bulderen! Nu kom je misschien tot een meer sociaal geaccepteerde vorm van lachen.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:13 schreef TillyB het volgende:
@:Recce ik kan trouwens niet meer gewoon lachen zonder in de lach analyse modus te schieten je wordt bedankt
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:15 schreef TillyB het volgende:
[..]
Maar dat heeft geen nut want ik ben er achter dat ik 62920263 soorten lach heb
Ik ben een wat gemeen klinkende schuddebuiker als ik moet lachen. Ik heb er even op gelet.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:13 schreef TillyB het volgende:
@:Recce ik kan trouwens niet meer gewoon lachen zonder in de lach analyse modus te schieten je wordt bedankt
Ik dacht de grachtquote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:15 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ze gaat een Amsterdams zwembad in, vroeg Chuff me je eigen auto?
Dan ben ik zelf ook wel doof als ik al die hordes heb afgeschriktquote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je moet een luchthoorn op je scooter monteren. Zo'n geluid wat voetbalsupporters maken.
[ afbeelding ]
Gewoon op laten drogen.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:15 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ze gaat een Amsterdams zwembad in, vroeg Chuff me je eigen auto?
Heb je niet van die earpods?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:16 schreef TillyB het volgende:
[..]
Dan ben ik zelf ook wel doof als ik al die hordes heb afgeschriktmaar het is het overwegen waard
De volumeknop gaat nog gewoon vol aan hoor maak je maar geen illusiesquote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar zonder mij was je gewoon doorgegaan met bulderen! Nu kom je misschien tot een meer sociaal geaccepteerde vorm van lachen.
gemeen klinkende schuddebuikerquote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben een wat gemeen klinkende schuddebuiker als ik moet lachen. Ik heb er even op gelet.
Dat zou wel een behoorlijke trolactie zijn. Jammer dat je dat maar één keer kunt doen.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:16 schreef Ghostbuster het volgende:
En dan die knopjes naar beneden houden als de duikers je willen redden
Arme collega's.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:17 schreef TillyB het volgende:
[..]
De volumeknop gaat nog gewoon vol aan hoor maak je maar geen illusies
nee wel van die gewone geluidsdimmende oordopjes hmm kijk zo komen we ergens in de strijd tegen de wielrenterreurquote:
Het zijn ook vaak van die akelige typesquote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:19 schreef TillyB het volgende:
[..]
nee wel van die gewone geluidsdimmende oordopjes hmm kijk zo komen we ergens in de strijd tegen de wielrenterreur
Wat komt daar uit??quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:19 schreef Ghostbuster het volgende:
Of dezeeven dat peloton opskudden
[ afbeelding ]
Zo praat je niet over Reccequote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:20 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Het zijn ook vaak van die akelige types
ho ho hoquote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben een wat gemeen klinkende schuddebuiker als ik moet lachen. Ik heb er even op gelet.
aww dat klinkt heel cute!quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is een taser. Er komen twee harpoentjes met draadjes uit.
Ik schijn ook een geniepig lachje te hebben. Vaak zelfs onbedoeld.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:21 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik lach echt als een debiel huhuhuhu ook gemeen achtig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |