Nee, dat denk ik ook, Erik zal wel de gouden ticket krijgen zoals Tim dat noemtquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:43 schreef mcspicy het volgende:
Is me ook wat dat die Tim gewoon in utopia blijft.Die gaat nergens heen!
Maar wel een Harley.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:46 schreef DKUp het volgende:
Gelukkig heeft Papa Franny geen Hummer
Dat klinkt ook niet echt romantisch.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:45 schreef Yaksa het volgende:
Timoteef wil graag huisje boompje beestje met Franny.
Hij vergeet ketting, pak slaag en huisarrest te vermelden.
Dit klopt wel idd.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:45 schreef schizolientje het volgende:
[..]
hij is gewoon onder invloed van alcohol en zoals we weten, drank................... Een beetje stoer wijf zou zeggen: toedeledoki en morgen praten we verder
Die familie kijkt toch ook streams? Ik denk dat de vloeken en verwijten nu door het huis vliegenquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:44 schreef Annelies1980 het volgende:
oooh wat is die viespeuk weer aan het slijmen bij zijn dinnie zeg... en die zware adem er ook bij...
nou,nou,nouquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:45 schreef Yaksa het volgende:
Timoteef wil graag huisje boompje beestje met Franny.
Hij vergeet ketting, pak slaag en huisarrest te vermelden.
quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:45 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die zoop zelf ook als een tierelier.
Waar ik echt niks van snap.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:45 schreef Ranah het volgende:
[..]
morgen is eerst christel aan de beurt
Nee Mootie, Christel moet en zal op de bankquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Waar ik echt niks van snap.
Waarom maken ze zich zo druk om een overduidelijk grapje. Ook door de alcohol?
op dat moment voelde hij zich koning, kwam hiske binnen die hij niet moet, en een stok om christel mee te slaanquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:48 schreef mootie het volgende:
[..]
als een 13 jarig grietje dat stiekem aan een breezer zit te lurkenquote:
Dat,en een reden om een confrontatie aan te gaan.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |