Wij maken onze eigen regelsquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:36 schreef QuarterBack het volgende:
Volgens
MED / FOK! userpolicy (per 27-02-2019)
Is alles hier al ruim 37x in de fout
Gelukkig heeft niemand het gezien
De heks is er alquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:32 schreef tonja het volgende:
[..]
Als dat geen sprookjeshuwelijk wordt
We beginnen weer bij 0.quote:
Nee hoorquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:35 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Oh, nu heeft haar ex het gedaan?
Done.quote:
Het cosnummer van de TT gewistquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:40 schreef Annelies1980 het volgende:
[..]
wat heb ik vereerd gedaan??
Dat kan door zoveel ervaringen in het leven komen. Alleen ik geloof haar minderwaardigheidsgevoel niet.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:39 schreef Bonken het volgende:
[..]
Nee hoorMaar ik vraag me af waar dat laag gevoel van eigenwaarde van haar vandaan komt. Ze maakt nogal rare keuzes ...
meer een Shellyquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:41 schreef Annelies1980 het volgende:
[..]
inderdaad... ik voel me de franny van de cos nu
Is al weer klaar.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:40 schreef Annelies1980 het volgende:
[..]
wat heb ik verkeerd gedaan??
toch ??quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:41 schreef Annelies1980 het volgende:
[..]
Doe niet zo gek.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:41 schreef Annelies1980 het volgende:
[..]
ooooh ja, dom!!! sorry mensen en bedankt voor de fixquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:40 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
Het cosnummer van de TT gewist
Die Tim is een partij opgefokt: sorry, dat ik je een natte scheet heb genoemd.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:42 schreef schizolientje het volgende:
T. ik wil jou nie kwijt
F ik jou ook niet
T. weet je het zeker.
En dan weer de zielige Tim praat, en veel gezucht in de mic en Frannie gaat er weer helemaal als een peute in mee
hij maakt tvquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:43 schreef mcspicy het volgende:
Is me ook wat dat die Tim gewoon in utopia blijft.Die gaat nergens heen!
Tuurlijk niet.Is al weer opgelost.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:41 schreef Annelies1980 het volgende:
[..]
hij is gewoon onder invloed van alcohol en zoals we weten, drank................... Een beetje stoer wijf zou zeggen: toedeledoki en morgen praten we verderquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:43 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Die Tim is een partij opgefokt: sorry, dat ik je een natte scheet heb genoemd.
morgen is eerst christel aan de beurtquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:45 schreef schizolientje het volgende:
[..]
hij is gewoon onder invloed van alcohol en zoals we weten, drank................... Een beetje stoer wijf zou zeggen: toedeledoki en morgen praten we verder
quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:45 schreef schizolientje het volgende:
[..]
hij is gewoon onder invloed van alcohol en zoals we weten, drank................... Een beetje stoer wijf zou zeggen: toedeledoki en morgen praten we verder
Die zoop zelf ook als een tierelier.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:45 schreef schizolientje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:44 schreef Ranah het volgende:
hij kijkt uit naar huisje boompje beestje
Nee, dat denk ik ook, Erik zal wel de gouden ticket krijgen zoals Tim dat noemtquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:43 schreef mcspicy het volgende:
Is me ook wat dat die Tim gewoon in utopia blijft.Die gaat nergens heen!
Maar wel een Harley.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:46 schreef DKUp het volgende:
Gelukkig heeft Papa Franny geen Hummer
Dat klinkt ook niet echt romantisch.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:45 schreef Yaksa het volgende:
Timoteef wil graag huisje boompje beestje met Franny.
Hij vergeet ketting, pak slaag en huisarrest te vermelden.
Dit klopt wel idd.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:45 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Die familie kijkt toch ook streams? Ik denk dat de vloeken en verwijten nu door het huis vliegenquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:44 schreef Annelies1980 het volgende:
oooh wat is die viespeuk weer aan het slijmen bij zijn dinnie zeg... en die zware adem er ook bij...
nou,nou,nouquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:45 schreef Yaksa het volgende:
Timoteef wil graag huisje boompje beestje met Franny.
Hij vergeet ketting, pak slaag en huisarrest te vermelden.
quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:45 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die zoop zelf ook als een tierelier.
Waar ik echt niks van snap.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:45 schreef Ranah het volgende:
[..]
morgen is eerst christel aan de beurt
Nee Mootie, Christel moet en zal op de bankquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Waar ik echt niks van snap.
Waarom maken ze zich zo druk om een overduidelijk grapje. Ook door de alcohol?
op dat moment voelde hij zich koning, kwam hiske binnen die hij niet moet, en een stok om christel mee te slaanquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:48 schreef mootie het volgende:
[..]
als een 13 jarig grietje dat stiekem aan een breezer zit te lurkenquote:
Dat,en een reden om een confrontatie aan te gaan.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:48 schreef mootie het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:48 schreef rowan634 het volgende:
erik, his en adriaan willen naar huis, volgens tim
HISKE gaat NERGENS heen!
Laten zien hoe stoer hij is.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:49 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat,en een reden om een confrontatie aan te gaan.
Dat is zijn karakter.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Laten zien hoe stoer hij is.
Watje!quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:51 schreef rowan634 het volgende:
ik kan er niet meer naar luisteren
loop maar weer wegquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:51 schreef rowan634 het volgende:
quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:51 schreef rowan634 het volgende:
quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:54 schreef Sambalbaai het volgende:
Shelly: mijn turkse familie is echt heftig
Gerrit: o dus wat hier was is nog rustig poeh
![]()
![]()
Shelly: mijn vader lijkt niet op een turk, maar meer op een surinamer of antiliaan.
Kijk, dat heeft ze wel door.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:51 schreef Ranah het volgende:
hiske voegt niets aan de groep volgens franny
Nu nog inzien dat voor haar hetzelfde geldt.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:54 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Kijk, dat heeft ze wel door.
Shelly lijkt ook niet half turksquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:54 schreef Sambalbaai het volgende:
![]()
![]()
Shelly: mijn vader lijkt niet op een turk, maar meer op een surinamer of antiliaan.
Sjel lijkt meer op pipo de clown dan op een turk.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:55 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Shelly lijkt ook niet half turks
Franny ook niet, maar altijd van je af schuiven dat doen ze allemaal daar, zo voegt niemand iets toequote:Op donderdag 28 februari 2019 23:51 schreef Ranah het volgende:
hiske voegt niets aan de groep volgens franny
quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:55 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nu nog inzien dat voor haar hetzelfde geldt.
quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:55 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Shelly lijkt ook niet half turks
Franny heeft niets te willen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:59 schreef FreshFruit72 het volgende:
Franny;Tim we gaan niet seksen,dan weet je dat,toch???
Dus wel.
godverquote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:02 schreef tonja het volgende:
Franny, ik wil het niet hier.
Tim, waar wil je het dan![]()
En maar proberen haar over te halen
Nee is geen antwoord voor Tim...
Echt om te kotsen die vent.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stap op en ga in je eigen nest liggen.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
Nee Tim,ik vindt dit niet chill.
Ram die vent toch in zijn ballen.
Goffer.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:06 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Volgens Timothy is je piemel in de anus van een vrouw rammen ''knuffelen''
Patjequote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:06 schreef sjampoeh het volgende:
Patje was nog sereen op z'n draaiplateau vergeleken met tim![]()
waarom denk ik daar nu aan
Holy koetjes,wat ben je lekker.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:06 schreef sjampoeh het volgende:
Colinda werd door Patje wel in hogere sferen gebracht boven het kippenhok.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:06 schreef sjampoeh het volgende:
ja ho maar weerquote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:08 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Colinda werd door Patje wel in hogere sferen gebracht boven het kippenhok.
De regie moest zelfs de buitenmicrofoons uitzetten, zo hard ging ze tekeer.
Dat is altijd zo.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:08 schreef QuarterBack het volgende:
Rest nog de brandende vraag, waarom brand er alleen in de iglo nog wel licht
[ afbeelding ]
jij begon.quote:
Vooral dat woordje 'weer' is veelzeggend.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:08 schreef Sambalbaai het volgende:
Franny: ik ga er expres niet aanzitten, anders word je weer boos als ik stop.
Ik haat dit.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:09 schreef schizolientje het volgende:
we zijn allemaal in shock geloof ik
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:10 schreef tonja het volgende:
[..]
Vooral dat woordje 'weer' is veelzeggend.
Dat vroeg ik me een tijd geleden al af.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:11 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Waarom, dat ding was buiten dienst na het vertrek van Brenda
ja nu gooit tim de "ik heb je al kei lang niet meer geneukt" kaartquote:
normaliter had ik het al lang uitgezet maar ik ben nu toch wel benieuwd hoe ver ze dit laten gaan, walgelijkquote:
Ach kom op zegquote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:13 schreef tonja het volgende:
Oké, dit vind ik vrij dicht tegen verkrachting aanzitten.
Blijkbaar kan hier alles, dit is gewoon poging tot ... Hoe zou men in een land als de USA hier op reageren? Rechtzaken, schadevergoeding ... allesquote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:08 schreef Sambalbaai het volgende:
Franny: ik ga er expres niet aanzitten, anders word je weer boos als ik stop.
ze protesteert te weinig maar aanranding is dit op zekerquote:
Ik verstond ook iets over fijn om haar te schuren en dat het lang geleden was.quote:
Ze laat het zelf toe, ze heeft heus haar woordje klaarquote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:15 schreef schizolientje het volgende:
[..]
ze protesteert te weinig maar aanranding is dit op zeker
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:00 schreef FreshFruit72 het volgende:
Tim;We liggen onder de dekens.
Fran;Ik wil dat niet schat.
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:02 schreef tonja het volgende:
Franny, ik wil het niet hier.
Tim, waar wil je het dan![]()
En maar proberen haar over te halen
Nee is geen antwoord voor Tim...
Tja ..hoe noemt ze dit achteraf weer?...quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:03 schreef schizolientje het volgende:
ik wil het niet hier zegt ze, en ik dan ??/ zegt T Zullen we naar de Silo zegt T Ze wil niet en hij blijft maar aandringen en dan ook nog zeggen dat je niet in de iglo kan kijken. Ze zegt NEE maar hij verzint van alles. Asjeblieft schatje zegt hij. Tim ik vind het niet chill enz.
Ja echt wel, Franny heeft tig keer aangegeven dat ze niet wil seksen, hij luistert niet en zet toch door.quote:
Dat!quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:16 schreef snetje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Tja ..hoe noemt ze dit achteraf weer?...
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:16 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja echt wel, Franny heeft tig keer aangegeven dat ze niet wil seksen, hij luistert niet en zet toch door.
En nee Franny slaat hem niet van zich af, schreeuwt geen moord en brand, maar ze heeft op mij op geen enkel moment de indruk gegeven dat ze zin in seks heeft (understatement in het kwadraat..)
Ik vind dit misbruik maken van. Manipuleren van een zwak iemand en gewoon zum kotzen.
Ik heb maar 1 woord: Franny is een domme domme gans die zich graag laat dominerenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:16 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja echt wel, Franny heeft tig keer aangegeven dat ze niet wil seksen, hij luistert niet en zet toch door.
En nee Franny slaat hem niet van zich af, schreeuwt geen moord en brand, maar ze heeft op mij op geen enkel moment de indruk gegeven dat ze zin in seks heeft (understatement in het kwadraat..)
Ik vind dit misbruik maken van. Manipuleren van een zwak iemand en gewoon zum kotzen.
Verkrachten?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:16 schreef snetje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Tja ..hoe noemt ze dit achteraf weer?...
Niemand laat zich graag tegen haar zin neuken. En behalve als je een bdsm hobby erop nahoudt wil ook niemand zich laten domineren.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:17 schreef juul. het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 woord: Franny is een domme domme gans die zich graag laat domineren
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:16 schreef Alocanda het volgende:
Met dat soort vrouwen denken mannen dat nee een ja is. Schop hem tegen zijn ballen sufkut.
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:16 schreef tonja het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:19 schreef tonja het volgende:
[..]
Niemand laat zich graag tegen haar zin neuken. En behalve als je een bdsm hobby erop nahoudt wil ook niemand zich laten domineren.
Tim heeft schijt aan haar wensen en gevoelens. Als Tim wil neuken dan wordt er geneukt.
En Tim gaat net zo lang door dat Franny denkt,laat het maar gebeurd zijn dan.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:19 schreef tonja het volgende:
[..]
Niemand laat zich graag tegen haar zin neuken. En behalve als je een bdsm hobby erop nahoudt wil ook niemand zich laten domineren.
Tim heeft schijt aan haar wensen en gevoelens. Als Tim wil neuken dan wordt er geneukt.
Dat ja.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:21 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En Tim gaat net zo lang door dat Franny denkt,laat het maar gebeurd zijn dan.
Ze zal vast niet de enige vrouw zijn die dat doen maar dom is het wel.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:21 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En Tim gaat net zo lang door dat Franny denkt,laat het maar gebeurd zijn dan.
Ik heb haar eens weleens horen vertellen tegen Lotus dat ze het heerlijk vindt dat Tim bepaalt/ baas is in bed.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:19 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat is heel wat anders. Als je allebei wil seksen en je vind het fijn dat hij dominant is en wat dies eventueel meer zij, is een ander verhaal dan wanneer je aangeeft geen zin in seks te hebben en dan vervolgens toch met een lul in je kut te eindigen.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:22 schreef juul. het volgende:
[..]
Ik heb haar eens weleens horen vertellen tegen Lotus dat ze het heerlijk vindt dat Tim bepaalt/ baas is in bed.
Ik blijf er wel bij dat ik Tim de grootste engnek vind van alle rl soaps ooit
Als je dan een haar in je soep tegen komt...quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:27 schreef FreshFruit72 het volgende:
Woensdag eten met Chris en His is ook tegenwoordig in de iglo.
Ook snachts?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:27 schreef FreshFruit72 het volgende:
Woensdag eten met Chris en His is ook tegenwoordig in de iglo.
Zit je in t carnavalsgebied ?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:27 schreef snetje het volgende:
Ik voel weer een hit aankomen...
Wow wow wo lekker neuken in de i i iglo oo
Lekker a so soo neem ik je in je po po po
Zeg geen no no no ..dan pak ik je so wie so so so
Lekker in de i i glo streel jij mij e e go...
Dit is verplicht neuken in een compleet verlicht voetbal stadion op de middenstip...quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:27 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat is heel wat anders. Als je allebei wil seksen en je vind het fijn dat hij dominant is en wat dies eventueel meer zij, is een ander verhaal dan wanneer je aangeeft geen zin in seks te hebben en dan vervolgens toch met een lul in je kut eindigt.
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:28 schreef snetje het volgende:
[..]
Dit is verplicht neuken in een compleet verlicht voetbal stadion op de middenstip...
Niet s`nachts QB.maar ik verwacht wel een mailtje van een een gast die daar niet meer wil eten.quote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:29 schreef Alocanda het volgende:
Als er mensen naar de wc moeten dan weet je toch ook niet waar je moet kijken? Of Dave die denkt dat Utopia zijn eigen hoerenbuurt heeft.
Die film met Jason Statham op de renbaan.quote:
Ik ben echt te wereldvreemd om die te snappen, sorryquote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:30 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die film met Jason Statham op de renbaan.
Vandaar dat Dave terug komt ..gun die man ook wat ...quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:29 schreef Alocanda het volgende:
Als er mensen naar de wc moeten dan weet je toch ook niet waar je moet kijken? Of Dave die denkt dat Utopia zijn eigen hoerenbuurt heeft.
-knip- Doe dat maar niet.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:31 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik ben echt te wereldvreemd om die te snappen, sorry
Ja dat is wel populair geworden, afmeldingen als protestmiddel, werkt beter dan de regie mailen begreep ik uit het bakkers debaclequote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Niet s`nachts QB.maar ik verwacht wel een mailtje van een een gast die daar niet meer wil eten.
Ze geeft aan dat ze niet wil. Daarna staat ze het toch toe uit angst en om er vanaf te zijn. Het kan ook zijn dat de lust het overneemt en ze erin meegaat.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:22 schreef juul. het volgende:
[..]
Ik heb haar eens weleens horen vertellen tegen Lotus dat ze het heerlijk vindt dat Tim bepaalt/ baas is in bed.
Crank 2 heet de film.mag dat nog wel?quote:
Ze heeft nog 5 dagen in hem in bed te krijgen, gaat lukken het is al 8x eerder geluktquote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:34 schreef snetje het volgende:
O god ..Shelley heeft ook weer bier op? Ze stalkt Gerrit weer ....
Bij vlagen,hier is het leuker.quote:
Ze vertelde vol trots aan Shelley dat ze in butt was genomen.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:34 schreef Bonken het volgende:
[..]
Ze geeft aan dat ze niet wil. Daarna staat ze het toch toe uit angst en om er vanaf te zijn. Het kan ook zijn dat de lust het overneemt en ze erin meegaat.
Dat noemen ze verkr8ing, en als de lust het van het verstand overneemt is het helemaal erg. Want dan treedt er vaak later een schuldgevoel op.
Ik heb het niet eens kunnen zien, maar ik neem aan dat ze in het begin niet aangaf dat ze het goed vond?
Gezellig samen in bed naast Jens en Mylènequote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:37 schreef QuarterBack het volgende:
Gerrit staat te swingen in zijn eentje, hij heeft Sjellie dus weer in the pocket
Nu net? Het besef komt vaak pas later he, bij dat soort zaken. Ze kan het niet eens bevatten wat er net met haar gebeurd is.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:37 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ze vertelde vol trots aan Shelley dat ze in butt was genomen.
Hij mocht het in ieder geval niet zeggen van Shelley, want ze is geen aapquote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:40 schreef FreshFruit72 het volgende:
Gerrit noemt Shelley een apie.Mag dat wel in de COS?
lees maar terug, woordelijk geschreven dat ze aangaf het niet te willen. Er is op 100 procent zeker weer iemand ongewenst bij haar binnen getredenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:34 schreef Bonken het volgende:
[..]
Ze geeft aan dat ze niet wil. Daarna staat ze het toch toe uit angst en om er vanaf te zijn. Het kan ook zijn dat de lust het overneemt en ze erin meegaat.
Dat noemen ze verkr8ing, en als de lust het van het verstand overneemt is het helemaal erg. Want dan treedt er vaak later een schuldgevoel op.
Ik heb het niet eens kunnen zien, maar ik neem aan dat ze in het begin niet aangaf dat ze het goed vond?
Dat was na de eerste keer.Ik haal het even aan omdat zij ook weinig schaamte kent.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:40 schreef Bonken het volgende:
Sorry voor het gezeur maar ik kan hier slecht tegen.
[..]
Nu net? Het besef komt vaak pas later he, bij dat soort zaken. Ze kan het niet eens bevatten wat er net met haar gebeurd is.
De baas zijn in bed is iets anders dan bazig zijn als je geen seks wil.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:22 schreef juul. het volgende:
[..]
Ik blijf er wel bij dat ik Tim de grootste engnek vind van alle rl soaps ooit
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:41 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Hij mocht het in ieder geval niet zeggen van Shelley, want ze is geen aap
in die Chinese buurt was het toch? Op straatquote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:30 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die film met Jason Statham op de renbaan.
Shelley noemt haarzelf wel een chick.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:41 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Hij mocht het in ieder geval niet zeggen van Shelley, want ze is geen aap
Dat snapte ik, maar ik dacht dat negeer ik lekkerquote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:43 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]Ik moet even wennen aan de nieuwe policy.
De wigloquote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:45 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Staan te wachten tot de wip iglo vrij is?
Dat was deel 1.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:45 schreef Bonken het volgende:
[..]
in die Chinese buurt was het toch? Op straat
quote:
quote:
Gisteren nog, dat ze trots was dat ze 'Met Timothy uit Utopia heeft gesekst'.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:37 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ze vertelde vol trots aan Shelley dat ze in butt was genomen.
Ze is toch al een keer 'ongewenst binnengetreden'?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:40 schreef Bonken het volgende:
Sorry voor het gezeur maar ik kan hier slecht tegen.
[..]
Nu net? Het besef komt vaak pas later he, bij dat soort zaken. Ze kan het niet eens bevatten wat er net met haar gebeurd is.
Zit wat inquote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:42 schreef mootie het volgende:
[..]
De baas zijn in bed is iets anders dan bazig zijn als je geen seks wil.
Ik was vanavond de knipklant van Shelley en nu dacht ik net rond 12 uur van ff de streams aanzetten....viel net midden in een gesprek tussen Gerrit en Shelley....over mij! Ik hoorde haar zeggen dat ik haar vroeg mijn leeftijd te schatten en dat ze zei 28/29 en ik zei nou dat zeg je alleen maar uit beleefdheid, maar bedankt want ik ben 34. En Gerrit vroeg of ik haar aan het versieren was en ze zei "ja ik denk het wel maar dat weet ik nooit zo goed bij dat soort dingen". Verder hadden ze het over mijn woonplaats en reistijd en werk. Maar wat is er nog meer gezegd over de knipklant? Ben wel erg benieuwd en aangezien dit rond 12 uur was zal dit niet meer in de opgeslagen streams terug te zien zijn, of wel? Iemand meer gehoord?quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:54 schreef Sambalbaai het volgende:
![]()
![]()
Zit je haar goed ?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:50 schreef Mister1984 het volgende:
[..]
Ik was vanavond de knipklant van Shelley en nu dacht ik net rond 12 uur van ff de streams aanzetten....viel net midden in een gesprek tussen Gerrit en Shelley....over mij! Ik hoorde haar zeggen dat ik haar vroeg mijn leeftijd te schatten en dat ze zei 28/29 en ik zei nou dat zeg je alleen maar uit beleefdheid, maar bedankt want ik ben 34. En Gerrit vroeg of ik haar aan het versieren was en ze zei "ja ik denk het wel maar dat weet ik nooit zo goed bij dat soort dingen". Verder hadden ze het over mijn woonplaats en reistijd en werk. Maar wat is er nog meer gezegd over de knipklant? Ben wel erg benieuwd en aangezien dit rond 12 uur was zal dit niet meer in de opgeslagen streams terug te zien zijn, of wel? Iemand meer gehoord?
Hebben we caps van dit 'klantjuh' ?quote:
We hebben hier een user die de streams opneemt. Wanneer die er is kan die het vast voor je terugvinden.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:50 schreef Mister1984 het volgende:
[..]
Ik was vanavond de knipklant van Shelley en nu dacht ik net rond 12 uur van ff de streams aanzetten....viel net midden in een gesprek tussen Gerrit en Shelley....over mij! Ik hoorde haar zeggen dat ik haar vroeg mijn leeftijd te schatten en dat ze zei 28/29 en ik zei nou dat zeg je alleen maar uit beleefdheid, maar bedankt want ik ben 34. En Gerrit vroeg of ik haar aan het versieren was en ze zei "ja ik denk het wel maar dat weet ik nooit zo goed bij dat soort dingen". Verder hadden ze het over mijn woonplaats en reistijd en werk. Maar wat is er nog meer gezegd over de knipklant? Ben wel erg benieuwd en aangezien dit rond 12 uur was zal dit niet meer in de opgeslagen streams terug te zien zijn, of wel? Iemand meer gehoord?
Absoluut, ze heeft me prima geknipt en was verder ook heel aardig, inclusief bakje koffie en gratis rondleiding. Ze nam alle tijd voor me!quote:
Nee, en ik heb bijna de hele dag mee gekekenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:51 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hebben we caps van dit 'klantjuh' ?
Maarruh, was je haar ook aan het versieren?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:52 schreef Mister1984 het volgende:
[..]
Absoluut, ze heeft me prima geknipt en was verder ook heel aardig, inclusief bakje koffie en gratis rondleiding. Ze nam alle tijd voor me!
Ah top, want ben nu wel erg benieuwd!quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:52 schreef Soulraven het volgende:
[..]
We hebben hier een user die de streams opneemt. Wanneer die er is kan die het vast voor je terugvinden.
Ik heb niets meer gehoord.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:50 schreef Mister1984 het volgende:
[..]
Dat was met iemand anders. Toen was ze onder invloed van middelen. Deze keer was ze er met haar "volle" verstand bij. En dat is misschien voor haar nog erger ook.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:49 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze is toch al een keer 'ongewenst binnengetreden'?
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:52 schreef Soulraven het volgende:
[..]
Maarruh, was je haar ook aan het versieren?![]()
Hoi,mag ik wat anders vragen? Ik zag je maar heel even,maar moest je door de screening of ging je zo naar binnen?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:50 schreef Mister1984 het volgende:
[..]
Mooie man.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:51 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hebben we caps van dit 'klantjuh' ?
voor een vriend?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hoi,mag ik wat anders vragen? Ik zag je maar heel even,maar moest je door de screening of ging je zo naar binnen?
Ik vraag dit met een reden.
Mwoah, de halve liters gleden er soepeltjes in. Net zoals zijn pielemaus.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:54 schreef Bonken het volgende:
[..]
Dat was met iemand anders. Toen was ze onder invloed van middelen. Deze keer was ze er met haar "volle" verstand bij. En dat is misschien voor haar nog erger ook.
Nieuw? ..Dit is zoals ik hem altijd al ken ... Oh wacht ik zie het nu ..quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:43 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]Ik moet even wennen aan de nieuwe policy.
Tussen 19:10 uur en 20:15 ongeveer denk ik. Maar moest telefoon inleveren dus weet geen exacte tijden.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:54 schreef sjampoeh het volgende:
Hoe laat was je daar , uto klantje aka mister1984 ?
Dat niet.quote:
Nou leuk ...nu heb ik wiggle wiggle wiggle in mijn hoofd met stadion beelden erbij ...quote:
Volgens mij ben je niet op de streams te zien geweest.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:55 schreef Mister1984 het volgende:
[..]
Tussen 19:10 uur en 20:15 ongeveer denk ik. Maar moest telefoon inleveren dus weet geen exacte tijden.
Ik moest eerst bij de slagboom melden. Daarna mocht ik doorrijden naar een deel van de oude asielopvang, sectie F. Daar stond een begeleidster me al op te wachten, werd ik in een kamertje gezet waar ik een contract moest tekenen, zender om en wat regels besproken. Toen moest ik even 5 min buiten de poort wachten omdat de sporters eerst binnen moesten en paar min. later mocht ik. Nadat ik de poort weer uit was min of meer direct de auto weer in, want ze vroegen door de walkie talkie of ik nog op gesprek moest komen (indien ik verkeerde dingen had gezegd) maar dat hoefde niet.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Hoi,mag ik wat anders vragen? Ik zag je maar heel even,maar moest je door de screening of ging je zo naar binnen?
Ik vraag dit met een reden.
Ik zag inderdaad om die tijd iemand naast Shelley het terrein oplopen. Geloof niet dat het knippen zelf te zien was.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:55 schreef Mister1984 het volgende:
[..]
Tussen 19:10 uur en 20:15 ongeveer denk ik. Maar moest telefoon inleveren dus weet geen exacte tijden.
Je bent weinig in beeld geweest,je had een donkere driekwart jas aan zag ik nog,en een opskeertje.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:55 schreef Mister1984 het volgende:
[..]
Aja dat was het ...ongewenst binnengetreden ...haar ex kon er niet goed mee omgaan en toen ging het uit ....tja dat snap ik nu inmiddels...quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:49 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze is toch al een keer 'ongewenst binnengetreden'?
Dat dacht ik al. Want las in de COS rond mijn tijd niks erover.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:57 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Je bent weinig in beeld geweest,je had een donkere driekwart jas aan zag ik nog,en een opskeertje.
Jawel hoor, ik zag je nog verschillende bewoners de hand geven boven in de silo, je was een leuke verschijningquote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:56 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Volgens mij ben je niet op de streams te zien geweest.
Of ik moet het gemist hebben, kan ook.
Maar echt lang in beeld denk ik dus niet.
Dat klopt idd, dat had ik haar gezegd. Dat op haar insta nog Shelley hartje R stond....wat dus haar ex is.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:53 schreef juul. het volgende:
Hoien dat jij op haar insta had gekeken waar nog iets ouds op stond van haar ex ofzo
Maar welkom hier.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:58 schreef Mister1984 het volgende:
[..]
Dat dacht ik al. Want las in de COS rond mijn tijd niks erover.
Bent U dit?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:55 schreef Mister1984 het volgende:
[..]
Daar heeft ze het nog wel over gehad.Het houdt haar nogal bezig.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:59 schreef Mister1984 het volgende:
[..]
Dat klopt idd, dat had ik haar gezegd. Dat op haar insta nog Shelley hartje R stond....wat dus haar ex is.
Kan best kloppen, toen stond ik waarschijnlijk in mijn zelfgemaakte snert te roeren om te voorkomen dat die aan zou branden.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:59 schreef juul. het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik zag je nog verschillende bewoners de hand geven boven in de silo, je was een leuke verschijning
Daar ging het idd over, het moest van Shelley er zo snel mogelijk van af, zei ze tegen Gerritquote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:59 schreef Mister1984 het volgende:
[..]
Dat klopt idd, dat had ik haar gezegd. Dat op haar insta nog Shelley hartje R stond....wat dus haar ex is.
Was jij daar op het moment dat Merel haar charlie weer terug vond in die blauwe doos?...quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:53 schreef Mister1984 het volgende:
[..]
Ah top, want ben nu wel erg benieuwd!
Dat klopt, ik heb idd bijna iedereen de hand gegeven. Zelfs een Adriaan in blote bast die speciaal uit bed opstond voor me haha. Christel kwam nog even bij me zitten praten, die zag mij wel zitten volgens mij haha. Maar thanks voor je compliment ook.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:59 schreef juul. het volgende:
[..]
Jawel hoor, ik zag je nog verschillende bewoners de hand geven boven in de silo, je was een leuke verschijning
Zeker! Haha lachen dit. Ga morgen zeker even de streams terugkijken op die site die ze altijd een dag erna uploadt.quote:
Ze dachten waarschijnlijk dat je de nieuwe bewoner zou zijn ...quote:Op vrijdag 1 maart 2019 01:02 schreef Mister1984 het volgende:
[..]
Dat klopt, ik heb idd bijna iedereen de hand gegeven. Zelfs een Adriaan in blote bast die speciaal uit bed opstond voor me haha. Christel kwam nog even bij me zitten praten, die zag mij wel zitten volgens mij haha. Maar thanks voor je compliment ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |