Dat kan door zoveel ervaringen in het leven komen. Alleen ik geloof haar minderwaardigheidsgevoel niet.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:39 schreef Bonken het volgende:
[..]
Nee hoorMaar ik vraag me af waar dat laag gevoel van eigenwaarde van haar vandaan komt. Ze maakt nogal rare keuzes ...
meer een Shellyquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:41 schreef Annelies1980 het volgende:
[..]
inderdaad... ik voel me de franny van de cos nu
Is al weer klaar.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:40 schreef Annelies1980 het volgende:
[..]
wat heb ik verkeerd gedaan??
toch ??quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:41 schreef Annelies1980 het volgende:
[..]
Doe niet zo gek.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:41 schreef Annelies1980 het volgende:
[..]
ooooh ja, dom!!! sorry mensen en bedankt voor de fixquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:40 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
Het cosnummer van de TT gewist
Die Tim is een partij opgefokt: sorry, dat ik je een natte scheet heb genoemd.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:42 schreef schizolientje het volgende:
T. ik wil jou nie kwijt
F ik jou ook niet
T. weet je het zeker.
En dan weer de zielige Tim praat, en veel gezucht in de mic en Frannie gaat er weer helemaal als een peute in mee
hij maakt tvquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:43 schreef mcspicy het volgende:
Is me ook wat dat die Tim gewoon in utopia blijft.Die gaat nergens heen!
Tuurlijk niet.Is al weer opgelost.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:41 schreef Annelies1980 het volgende:
[..]
hij is gewoon onder invloed van alcohol en zoals we weten, drank................... Een beetje stoer wijf zou zeggen: toedeledoki en morgen praten we verderquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:43 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Die Tim is een partij opgefokt: sorry, dat ik je een natte scheet heb genoemd.
morgen is eerst christel aan de beurtquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:45 schreef schizolientje het volgende:
[..]
hij is gewoon onder invloed van alcohol en zoals we weten, drank................... Een beetje stoer wijf zou zeggen: toedeledoki en morgen praten we verder
quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:45 schreef schizolientje het volgende:
[..]
hij is gewoon onder invloed van alcohol en zoals we weten, drank................... Een beetje stoer wijf zou zeggen: toedeledoki en morgen praten we verder
Die zoop zelf ook als een tierelier.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:45 schreef schizolientje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:44 schreef Ranah het volgende:
hij kijkt uit naar huisje boompje beestje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |