Franny heeft niets te willen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:59 schreef FreshFruit72 het volgende:
Franny;Tim we gaan niet seksen,dan weet je dat,toch???
Dus wel.
godverquote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:02 schreef tonja het volgende:
Franny, ik wil het niet hier.
Tim, waar wil je het dan![]()
En maar proberen haar over te halen
Nee is geen antwoord voor Tim...
Echt om te kotsen die vent.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stap op en ga in je eigen nest liggen.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
Nee Tim,ik vindt dit niet chill.
Ram die vent toch in zijn ballen.
Goffer.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:06 schreef Cyberpunk77 het volgende:
Volgens Timothy is je piemel in de anus van een vrouw rammen ''knuffelen''
Patjequote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:06 schreef sjampoeh het volgende:
Patje was nog sereen op z'n draaiplateau vergeleken met tim![]()
waarom denk ik daar nu aan
Holy koetjes,wat ben je lekker.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:06 schreef sjampoeh het volgende:
Colinda werd door Patje wel in hogere sferen gebracht boven het kippenhok.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:06 schreef sjampoeh het volgende:
ja ho maar weerquote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:08 schreef Yaksa het volgende:
[..]
Colinda werd door Patje wel in hogere sferen gebracht boven het kippenhok.
De regie moest zelfs de buitenmicrofoons uitzetten, zo hard ging ze tekeer.
Dat is altijd zo.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:08 schreef QuarterBack het volgende:
Rest nog de brandende vraag, waarom brand er alleen in de iglo nog wel licht
[ afbeelding ]
jij begon.quote:
Vooral dat woordje 'weer' is veelzeggend.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:08 schreef Sambalbaai het volgende:
Franny: ik ga er expres niet aanzitten, anders word je weer boos als ik stop.
Ik haat dit.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:09 schreef schizolientje het volgende:
we zijn allemaal in shock geloof ik
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:10 schreef tonja het volgende:
[..]
Vooral dat woordje 'weer' is veelzeggend.
Dat vroeg ik me een tijd geleden al af.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:11 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Waarom, dat ding was buiten dienst na het vertrek van Brenda
ja nu gooit tim de "ik heb je al kei lang niet meer geneukt" kaartquote:
normaliter had ik het al lang uitgezet maar ik ben nu toch wel benieuwd hoe ver ze dit laten gaan, walgelijkquote:
Ach kom op zegquote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:13 schreef tonja het volgende:
Oké, dit vind ik vrij dicht tegen verkrachting aanzitten.
Blijkbaar kan hier alles, dit is gewoon poging tot ... Hoe zou men in een land als de USA hier op reageren? Rechtzaken, schadevergoeding ... allesquote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:08 schreef Sambalbaai het volgende:
Franny: ik ga er expres niet aanzitten, anders word je weer boos als ik stop.
ze protesteert te weinig maar aanranding is dit op zekerquote:
Ik verstond ook iets over fijn om haar te schuren en dat het lang geleden was.quote:
Ze laat het zelf toe, ze heeft heus haar woordje klaarquote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:15 schreef schizolientje het volgende:
[..]
ze protesteert te weinig maar aanranding is dit op zeker
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:00 schreef FreshFruit72 het volgende:
Tim;We liggen onder de dekens.
Fran;Ik wil dat niet schat.
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:02 schreef tonja het volgende:
Franny, ik wil het niet hier.
Tim, waar wil je het dan![]()
En maar proberen haar over te halen
Nee is geen antwoord voor Tim...
Tja ..hoe noemt ze dit achteraf weer?...quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:03 schreef schizolientje het volgende:
ik wil het niet hier zegt ze, en ik dan ??/ zegt T Zullen we naar de Silo zegt T Ze wil niet en hij blijft maar aandringen en dan ook nog zeggen dat je niet in de iglo kan kijken. Ze zegt NEE maar hij verzint van alles. Asjeblieft schatje zegt hij. Tim ik vind het niet chill enz.
Ja echt wel, Franny heeft tig keer aangegeven dat ze niet wil seksen, hij luistert niet en zet toch door.quote:
Dat!quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:16 schreef snetje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Tja ..hoe noemt ze dit achteraf weer?...
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:16 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja echt wel, Franny heeft tig keer aangegeven dat ze niet wil seksen, hij luistert niet en zet toch door.
En nee Franny slaat hem niet van zich af, schreeuwt geen moord en brand, maar ze heeft op mij op geen enkel moment de indruk gegeven dat ze zin in seks heeft (understatement in het kwadraat..)
Ik vind dit misbruik maken van. Manipuleren van een zwak iemand en gewoon zum kotzen.
Ik heb maar 1 woord: Franny is een domme domme gans die zich graag laat dominerenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:16 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja echt wel, Franny heeft tig keer aangegeven dat ze niet wil seksen, hij luistert niet en zet toch door.
En nee Franny slaat hem niet van zich af, schreeuwt geen moord en brand, maar ze heeft op mij op geen enkel moment de indruk gegeven dat ze zin in seks heeft (understatement in het kwadraat..)
Ik vind dit misbruik maken van. Manipuleren van een zwak iemand en gewoon zum kotzen.
Verkrachten?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:16 schreef snetje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Tja ..hoe noemt ze dit achteraf weer?...
Niemand laat zich graag tegen haar zin neuken. En behalve als je een bdsm hobby erop nahoudt wil ook niemand zich laten domineren.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:17 schreef juul. het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 woord: Franny is een domme domme gans die zich graag laat domineren
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:16 schreef Alocanda het volgende:
Met dat soort vrouwen denken mannen dat nee een ja is. Schop hem tegen zijn ballen sufkut.
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:16 schreef tonja het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:19 schreef tonja het volgende:
[..]
Niemand laat zich graag tegen haar zin neuken. En behalve als je een bdsm hobby erop nahoudt wil ook niemand zich laten domineren.
Tim heeft schijt aan haar wensen en gevoelens. Als Tim wil neuken dan wordt er geneukt.
En Tim gaat net zo lang door dat Franny denkt,laat het maar gebeurd zijn dan.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:19 schreef tonja het volgende:
[..]
Niemand laat zich graag tegen haar zin neuken. En behalve als je een bdsm hobby erop nahoudt wil ook niemand zich laten domineren.
Tim heeft schijt aan haar wensen en gevoelens. Als Tim wil neuken dan wordt er geneukt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |