quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:00 schreef FreshFruit72 het volgende:
Tim;We liggen onder de dekens.
Fran;Ik wil dat niet schat.
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:02 schreef tonja het volgende:
Franny, ik wil het niet hier.
Tim, waar wil je het dan![]()
En maar proberen haar over te halen
Nee is geen antwoord voor Tim...
Tja ..hoe noemt ze dit achteraf weer?...quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:03 schreef schizolientje het volgende:
ik wil het niet hier zegt ze, en ik dan ??/ zegt T Zullen we naar de Silo zegt T Ze wil niet en hij blijft maar aandringen en dan ook nog zeggen dat je niet in de iglo kan kijken. Ze zegt NEE maar hij verzint van alles. Asjeblieft schatje zegt hij. Tim ik vind het niet chill enz.
Ja echt wel, Franny heeft tig keer aangegeven dat ze niet wil seksen, hij luistert niet en zet toch door.quote:
Dat!quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:16 schreef snetje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Tja ..hoe noemt ze dit achteraf weer?...
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:16 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja echt wel, Franny heeft tig keer aangegeven dat ze niet wil seksen, hij luistert niet en zet toch door.
En nee Franny slaat hem niet van zich af, schreeuwt geen moord en brand, maar ze heeft op mij op geen enkel moment de indruk gegeven dat ze zin in seks heeft (understatement in het kwadraat..)
Ik vind dit misbruik maken van. Manipuleren van een zwak iemand en gewoon zum kotzen.
Ik heb maar 1 woord: Franny is een domme domme gans die zich graag laat dominerenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:16 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja echt wel, Franny heeft tig keer aangegeven dat ze niet wil seksen, hij luistert niet en zet toch door.
En nee Franny slaat hem niet van zich af, schreeuwt geen moord en brand, maar ze heeft op mij op geen enkel moment de indruk gegeven dat ze zin in seks heeft (understatement in het kwadraat..)
Ik vind dit misbruik maken van. Manipuleren van een zwak iemand en gewoon zum kotzen.
Verkrachten?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:16 schreef snetje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Tja ..hoe noemt ze dit achteraf weer?...
Niemand laat zich graag tegen haar zin neuken. En behalve als je een bdsm hobby erop nahoudt wil ook niemand zich laten domineren.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:17 schreef juul. het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 woord: Franny is een domme domme gans die zich graag laat domineren
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:16 schreef Alocanda het volgende:
Met dat soort vrouwen denken mannen dat nee een ja is. Schop hem tegen zijn ballen sufkut.
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:16 schreef tonja het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:19 schreef tonja het volgende:
[..]
Niemand laat zich graag tegen haar zin neuken. En behalve als je een bdsm hobby erop nahoudt wil ook niemand zich laten domineren.
Tim heeft schijt aan haar wensen en gevoelens. Als Tim wil neuken dan wordt er geneukt.
En Tim gaat net zo lang door dat Franny denkt,laat het maar gebeurd zijn dan.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 00:19 schreef tonja het volgende:
[..]
Niemand laat zich graag tegen haar zin neuken. En behalve als je een bdsm hobby erop nahoudt wil ook niemand zich laten domineren.
Tim heeft schijt aan haar wensen en gevoelens. Als Tim wil neuken dan wordt er geneukt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |