Zijn het allemaal smeerkezen?quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:25 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ha, i wish, ik ben de enige met die afwijking.
was ist loos?quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:25 schreef Deisyy het volgende:
Dat was geen leuke dag, tijd voor een wijn!
Thanks, het kan nog netquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Minder, geniet van de avond met en wijntje.
bijna welquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan zit jij al zeker al aan de lunch.
A votre santé.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:25 schreef Deisyy het volgende:
Ik ook niet.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben 's ochtends niet aanspreekbaar.
Hmmm ik zeg maar even niksquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zijn het allemaal smeerkezen?
Geniet er maar van, een slechte dag is nooit fijn.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:25 schreef Deisyy het volgende:
Collega aan puin gereden terwijl hij naar het werk reed en de man van een nicht overleden, trieste verhalen.quote:
Proostquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:25 schreef Deisyy het volgende:
Dat is idd een nare dag, sterktequote:Op donderdag 28 februari 2019 21:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Collega aan puin gereden terwijl hij naar het werk reed en de man van een nicht overleden, trieste verhalen.
owj shitquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Collega aan puin gereden terwijl hij naar het werk reed en de man van een nicht overleden, trieste verhalen.
Een ongeluk komt zelden alleen. Maak er maar een flink glas van.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is minder.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien doe ik er wel gewoon twee.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een ongeluk komt zelden alleen. Maak er maar een flink glas van.
Een fles?quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:25 schreef Deisyy het volgende:
Twee flessenquote:
quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan geen kwaad.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien doe ik er wel gewoon twee.
quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Twee flessen
Heb jij al hummus met wortel geproefd?
quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je het over mij?quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:32 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Ben geen schijtende eend tegengekomen ik heb het graag vers
Ik rijd langs de laatste kruising want ik kon er niet overheen omdat er een ongeluk was gebeurd, dacht nog dat het op de scooter van collega leek die daar lag, maar dat kon niet want die begint een uur eerder dan ik. Was dus wel van collega, die inmiddels was afgevoerd met de traumaheli.quote:
Cheepass-sushi goedgekeurd door je aap? Of is Elvis er nu aan bezig?quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:32 schreef Ghostbuster het volgende:
Brengt geluk toch als hij op je hoofd schijt?quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:32 schreef Ghostbuster het volgende:
quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik rijd langs de laatste kruising want ik kon er niet overheen omdat er een ongeluk was gebeurd, dacht nog dat het op de scooter van collega leek die daar lag, maar dat kon niet want die begint een uur eerder dan ik. Was dus wel van collega, die inmiddels was afgevoerd met de traumaheli.
owj jemig, op een scooter ook nogquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik rijd langs de laatste kruising want ik kon er niet overheen omdat er een ongeluk was gebeurd, dacht nog dat het op de scooter van collega leek die daar lag, maar dat kon niet want die begint een uur eerder dan ik. Was dus wel van collega, die inmiddels was afgevoerd met de traumaheli.
Die komt morgenavond, dus de Sushi staat in de koelingquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Cheepass-sushi goedgekeurd door je aap? Of is Elvis er nu aan bezig?
Kan niet met haar make-up waarschijnlijkquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:38 schreef Deisyy het volgende:
Mja, is zo ellendig op zo'n scooter, gewoon gelanceerd zonder helm op.
@:TillyB draag jij een helm op je scoot?
Nee maar het is een snorfiets eigenlijk, hij gaat heel langzaamquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:38 schreef Deisyy het volgende:
Die helm moet ze natuurlijk niet achterstevoren opzettenquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:39 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Kan niet met haar make-up waarschijnlijk
Tilly rijdt helmloos.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:38 schreef Deisyy het volgende:
Doe maar voorzichtig meisje!quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:40 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nee maar het is een snorfiets eigenlijk, hij gaat heel langzaam
quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:40 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nee maar het is een snorfiets eigenlijk, hij gaat heel langzaam
Dat moet voldoende argumentatie zijn, Tilly houdt niet van beestjes.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Tilly rijdt helmloos.Misschien kunnen we haar overhalen door te wijzen op de hoeveelheid vliegjes die ze inademt zonder helm?
Ik heb een skerm hoorquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Tilly rijdt helmloos.Misschien kunnen we haar overhalen door te wijzen op de hoeveelheid vliegjes die ze inademt zonder helm?
Jij maakt weer vriendenquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:42 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik weet niet of ze vierkanten helmen hebben ook
Das waar.quote:
Ik ben niet chagrijnig, gewoon even tijd nodig om 'aan' te gaanquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
'Leuk' dat je dan zo vroeg opstaat
Toch wel met een sticker erop, anders vliegen er vogeltjes tegenaan en dat vindt Petzi niet leuk.quote:
Word verplicht in Amsterdam in April alquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:42 schreef TillyB het volgende:
[..]tyf op met je helm ik rij een slakkengang, fietsers halen me in soms
Is Tilly een minecraftfiguurtje dan?quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:42 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik weet niet of ze vierkanten helmen hebben ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |