Minder, geniet van de avond met en wijntje.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:25 schreef Deisyy het volgende:
Dat was geen leuke dag, tijd voor een wijn!
Zijn het allemaal smeerkezen?quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:25 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ha, i wish, ik ben de enige met die afwijking.
was ist loos?quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:25 schreef Deisyy het volgende:
Thanks, het kan nog netquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Minder, geniet van de avond met en wijntje.
bijna welquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan zit jij al zeker al aan de lunch.
A votre santé.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:25 schreef Deisyy het volgende:
Ik ook niet.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben 's ochtends niet aanspreekbaar.
Hmmm ik zeg maar even niksquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zijn het allemaal smeerkezen?
Geniet er maar van, een slechte dag is nooit fijn.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:25 schreef Deisyy het volgende:
Collega aan puin gereden terwijl hij naar het werk reed en de man van een nicht overleden, trieste verhalen.quote:
Proostquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:25 schreef Deisyy het volgende:
Dat is idd een nare dag, sterktequote:Op donderdag 28 februari 2019 21:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Collega aan puin gereden terwijl hij naar het werk reed en de man van een nicht overleden, trieste verhalen.
owj shitquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Collega aan puin gereden terwijl hij naar het werk reed en de man van een nicht overleden, trieste verhalen.
Een ongeluk komt zelden alleen. Maak er maar een flink glas van.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is minder.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien doe ik er wel gewoon twee.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een ongeluk komt zelden alleen. Maak er maar een flink glas van.
Een fles?quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:25 schreef Deisyy het volgende:
Twee flessenquote:
quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan geen kwaad.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien doe ik er wel gewoon twee.
quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Twee flessen
Heb jij al hummus met wortel geproefd?
quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je het over mij?quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:32 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Ben geen schijtende eend tegengekomen ik heb het graag vers
Ik rijd langs de laatste kruising want ik kon er niet overheen omdat er een ongeluk was gebeurd, dacht nog dat het op de scooter van collega leek die daar lag, maar dat kon niet want die begint een uur eerder dan ik. Was dus wel van collega, die inmiddels was afgevoerd met de traumaheli.quote:
Cheepass-sushi goedgekeurd door je aap? Of is Elvis er nu aan bezig?quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:32 schreef Ghostbuster het volgende:
Brengt geluk toch als hij op je hoofd schijt?quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:32 schreef Ghostbuster het volgende:
quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik rijd langs de laatste kruising want ik kon er niet overheen omdat er een ongeluk was gebeurd, dacht nog dat het op de scooter van collega leek die daar lag, maar dat kon niet want die begint een uur eerder dan ik. Was dus wel van collega, die inmiddels was afgevoerd met de traumaheli.
owj jemig, op een scooter ook nogquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik rijd langs de laatste kruising want ik kon er niet overheen omdat er een ongeluk was gebeurd, dacht nog dat het op de scooter van collega leek die daar lag, maar dat kon niet want die begint een uur eerder dan ik. Was dus wel van collega, die inmiddels was afgevoerd met de traumaheli.
Die komt morgenavond, dus de Sushi staat in de koelingquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Cheepass-sushi goedgekeurd door je aap? Of is Elvis er nu aan bezig?
Kan niet met haar make-up waarschijnlijkquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:38 schreef Deisyy het volgende:
Mja, is zo ellendig op zo'n scooter, gewoon gelanceerd zonder helm op.
@:TillyB draag jij een helm op je scoot?
Nee maar het is een snorfiets eigenlijk, hij gaat heel langzaamquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:38 schreef Deisyy het volgende:
Die helm moet ze natuurlijk niet achterstevoren opzettenquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:39 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Kan niet met haar make-up waarschijnlijk
Tilly rijdt helmloos.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:38 schreef Deisyy het volgende:
Doe maar voorzichtig meisje!quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:40 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nee maar het is een snorfiets eigenlijk, hij gaat heel langzaam
quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:40 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nee maar het is een snorfiets eigenlijk, hij gaat heel langzaam
Dat moet voldoende argumentatie zijn, Tilly houdt niet van beestjes.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Tilly rijdt helmloos.Misschien kunnen we haar overhalen door te wijzen op de hoeveelheid vliegjes die ze inademt zonder helm?
Ik heb een skerm hoorquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Tilly rijdt helmloos.Misschien kunnen we haar overhalen door te wijzen op de hoeveelheid vliegjes die ze inademt zonder helm?
Jij maakt weer vriendenquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:42 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik weet niet of ze vierkanten helmen hebben ook
Das waar.quote:
Ik ben niet chagrijnig, gewoon even tijd nodig om 'aan' te gaanquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
'Leuk' dat je dan zo vroeg opstaat
Toch wel met een sticker erop, anders vliegen er vogeltjes tegenaan en dat vindt Petzi niet leuk.quote:
Word verplicht in Amsterdam in April alquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:42 schreef TillyB het volgende:
[..]tyf op met je helm ik rij een slakkengang, fietsers halen me in soms
Is Tilly een minecraftfiguurtje dan?quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:42 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik weet niet of ze vierkanten helmen hebben ook
quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toch wel met een sticker erop, anders vliegen er vogeltjes tegenaan en dat vindt Petzi niet leuk.
Wanneer ben je dan volledig op stoom? 's Avonds begin je al weer in te dutten, dus daartussen ergens moet het wel gebeuren.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:43 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik ben niet chagrijnig, gewoon even tijd nodig om 'aan' te gaan
Dan 2 meter langquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Is Tilly een minecraftfiguurtje dan?
Ik heb het e.e.a. gelezen terwijl ik mijn bakje kwark naar binnen zat te lepelen, ik moest lachenquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:44 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou ik ben benieuwd of ik vannacht ook een gedragsanalyse krijg van Petz
Jullie hadden laatst toch vrede gesloten?quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:44 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou ik ben benieuwd of ik vannacht ook een gedragsanalyse krijg van Petz
Ja het is zeker vermakelijkquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb het e.e.a. gelezen terwijl ik mijn bakje kwark naar binnen zat te lepelen, ik moest lachen
Ja wij zijn goed weer hoorquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Jullie hadden laatst toch vrede gesloten?
Zomaar vanuit het niets ookquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:45 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja het is zeker vermakelijk
Ik vraag mij af wanneer ik er eentje krijg.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:45 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja het is zeker vermakelijk
Verder in Nederland is het weer extra vertraagd, geloof ik.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:43 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Word verplicht in Amsterdam in April al
Ik geloof dat die wel blij is.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:44 schreef Deisyy het volgende:
Zou @:Soury al een beetje uitgepakt zijn?
Serie? Ik ken het alleen als film. Dan heb ik toch iets gemist.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
De laatste serie. Is op netflix te zien.
Fijn voor haar, het is best een verandering, ze heeft er zo lang gewoond.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik geloof dat die wel blij is.
Miss Oostenrijk? Mario zal wel jaloers zijn.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:46 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik heb het met Miss Oostenrijk over oogpotlood dus ik zeg ik noem dat altijd spookpotlood, erm zegt ze wat is dat in het duits ik opzoeken Geisterstift
Eerst alleen in de binnenstad dacht ik.quote:
Ja kan moeilijk haar naam intikken hierquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Miss Oostenrijk? Mario zal wel jaloers zijn.
Over wie hebben jullie het?quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:51 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja kan moeilijk haar naam intikken hier
Maar Oost is veel leukerquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fijn voor haar, het is best een verandering, ze heeft er zo lang gewoond.
Heeft ze vorig jaar gewonnen?quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:51 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja kan moeilijk haar naam intikken hier
Een van GB's vriendinnetjesquote:
Ik weet niet eens waar Soury is gaan wonen in Amsterdam, maar begrijp dat jij in Oost woont en Fann bij het IJ (dacht ik)quote:
Ja is nieuw, als je netflix heb ff checken. Als je star trek tenminste leuk vind. Vorig jaar begonnen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Serie? Ik ken het alleen als film. Dan heb ik toch iets gemist.
Ach so!quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:53 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik heb een Oostenrijkse vriendin gewone vriendin
Ja, ik ben gek op ST. Dus bedankt voor deze tip.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja is nieuw, als je netflix heb ff checken. Als je star trek tenminste leuk vind. Vorig jaar begonnen.
Soury is nu van West naar Oost verhuisd. Ja, Fann woont in Noord, over het IJ dus, dacht ik.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar Soury is gaan wonen in Amsterdam, maar begrijp dat jij in Oost woont en Fann bij het IJ (dacht ik)
Graag gedaan.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, ik ben gek op ST. Dus bedankt voor deze tip.
Ik zal de kaart er eens even bij pakken het zegt mij niks verdersquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Soury is nu van West naar Oost verhuisd. Ja, Fann woont in Noord, over het IJ dus, dacht ik.
Dus Soury woont bij jou in de buurt? Nou ja, Oost zal ook best wel groot zijn.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Soury is nu van West naar Oost verhuisd. Ja, Fann woont in Noord, over het IJ dus, dacht ik.
Ja, wat een dag. Ik hoop dat Deisyy nog een beetje kan slapen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:57 schreef ChocoFan het volgende:
Oh en deisyy, wat een rotdag. Geniet van je wijntje.
Ik kom er ook niet zo'n wijs uit, zat vorig jaar in een B&B aan de Amstel, maar geen idee of dat Oost, West, Zuid of Noord is.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:56 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik zal de kaart er eens even bij pakken het zegt mij niks verders
Ik hoop het ook voor haar en anders meer dan 1 glas, dat mag nu wel.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, wat een dag. Ik hoop dat Deisyy nog een beetje kan slapen.
Dat lukt welquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:57 schreef ChocoFan het volgende:
Oh en deisyy, wat een rotdag. Geniet van je wijntje.
Komt wel goed, ben vanavond wezen sporten, dat in combinatie met een glaasje wijn doet wonderenquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, wat een dag. Ik hoop dat Deisyy nog een beetje kan slapen.
Goeie combi ja. Sterktequote:Op donderdag 28 februari 2019 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat lukt wel
[..]
Komt wel goed, ben vanavond wezen sporten, dat in combinatie met een glaasje wijn doet wonderen
Dat klinkt verstandig.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat lukt wel
[..]
Komt wel goed, ben vanavond wezen sporten, dat in combinatie met een glaasje wijn doet wonderen
Ja, da's nog best een eindje hier vandaan. In Oost wonen tussen de 160 en 170 duizend mensen, geloof ik.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus Soury woont bij jou in de buurt? Nou ja, Oost zal ook best wel groot zijn.
Tijdje geleden had je etentje vlakbij waar De Lange nu woont.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:58 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh Oost is de Watergraafsmeer, daar ben ik vroeger met mijn vader veel geweest, die deed een renovatieproject daar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |