Jij ook al?quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:45 schreef Disana het volgende:
Ik ben aan het eind van mijn Latijn.
Ohhhhw en chocola kan dat met je doen ja.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het ging meer op hoe mijn hoofd dat zinnetje interpreteerdeIk denk neeeeee dat ga ik niet typen.
Echt. Te hyper. Teveel chocola. Alles te. Gaatniegoenie
Jammer, maar goed ... het waren mooie scherpe beelden dat wel .. bedankt voor de moeitequote:Op donderdag 28 februari 2019 20:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
spa.heeft nu ook de hele list het stopt ook bij hem
StuiterPrish!quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het ging meer op hoe mijn hoofd dat zinnetje interpreteerdeIk denk neeeeee dat ga ik niet typen.
Echt. Te hyper. Teveel chocola. Alles te. Gaatniegoenie
Familie B familiedag.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:48 schreef Prisha het volgende:
Ik zag dit net voorbijkomen....deed me direct aan @:TillyB denken![]()
[ afbeelding ]
Als t maar clean isquote:
ja hoe werkt deze kutding?quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Jammer, maar goed ... het waren mooie scherpe beelden dat wel .. bedankt voor de moeite
jaquote:Op donderdag 28 februari 2019 20:55 schreef chufi het volgende:
[..]
rustig ... laat wel je laptop heel
De serie, tenminste een aflevering.quote:
Ah, die was goed. En leuk. Veel plezier.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De serie, tenminste een aflevering.
Vind ik ook, de film heb ik ook liggen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah, die was goed. En leuk. Veel plezier.
Ik heb ook al bijna zin om mijn bed in te gaan.quote:
Dan komt de nachtzuster langs.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Over 50 minuutjes is het bedtijd, nog even volhouden.
Met haar slaapdrankjequote:Op donderdag 28 februari 2019 21:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan komt de nachtzuster langs.
quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Over 50 minuutjes is het bedtijd, nog even volhouden.
quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb ook al bijna zin om mijn bed in te gaan.
Half 8 was ik wakker.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Hoe laat ben je uit je bed gekropen dan?
Toen was ik de deur al uit.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:14 schreef Voxs het volgende:
[..]
[..]
[..]
Half 8 was ik wakker.
Het is een kleine avonddip. Te vroeg naar bed is geen goed idee.
Ik heb een wat ander ritme, ik ben meestal rond half tien pas wakker. Avonddips ken ik niet eigenlijk. Meestal ben ik 's avonds vrij wakker.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:14 schreef Voxs het volgende:
Half 8 was ik wakker.
Het is een kleine avonddip. Te vroeg naar bed is geen goed idee.
Ik ga toch wel op tijd naar bed. Dat is het enige waar ik streng voor mijzelf in ben.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb een wat ander ritme, ik ben meestal rond half tien pas wakker. Avonddips ken ik niet eigenlijk. Meestal ben ik 's avonds vrij wakker.
half 10??????quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb een wat ander ritme, ik ben meestal rond half tien pas wakker. Avonddips ken ik niet eigenlijk. Meestal ben ik 's avonds vrij wakker.
Dat is op tijd!quote:
Ik ben een daglichtmens.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Jij moet dan ook midden in de nacht op.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:17 schreef Prisha het volgende:
Ik probeer wakker te blijven. Lastig wel.
Ik slaap relatief weinig en heel onregelmatig, en in etappes..quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:18 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat is op tijd!
[..]
Ik ben een daglichtmens.
Vrijdags werk ik thuis tegenwoordig. Anders hou ik het niet vol. Tenminste, in de winter. In de zomer gaat het veel makkelijker.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Jij moet dan ook midden in de nacht op.
Ik vind het gewoonweg ook wel fijn om op tijd mijn bed uit te komen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:18 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat is op tijd!
[..]
Ik ben een daglichtmens.
Prima tijd!quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Die afstanden rijden is behoorlijk vermoeiend, lijkt me. In de winter moet je dan ook nog in het donker rijden. Fijn dat je een dag thuis kunt werken, al is dat natuurlijk weer lastig met afgeleid raken.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:20 schreef Prisha het volgende:
[..]
Vrijdags werk ik thuis tegenwoordig. Anders hou ik het niet vol. Tenminste, in de winter. In de zomer gaat het veel makkelijker.
Ja, slaap is ook een beetje problematisch voor mij.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:19 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik slaap relatief weinig en heel onregelmatig, en in etappes..
quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik vind het gewoonweg ook wel fijn om op tijd mijn bed uit te komen.
Minder, geniet van de avond met en wijntje.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:25 schreef Deisyy het volgende:
Dat was geen leuke dag, tijd voor een wijn!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |