Iet van Ria Valk van vroeger of zo...quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Dar zong mijn moeder wel eensik weet niet waar dat vandaan kwam eigenlijk .....
eigenlijk wel..... maar ook weer niet.......quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, het is een bitch die zon.
Tja, wie is er geloofwaardiger, Noord-Korea of Trump?twitter:AP twitterde op donderdag 28-02-2019 om 19:02:10North Korea's foreign minister disputes President Trump's account of why the summit between Trump and North Korean leader Kim Jong Un collapsed. He says the North demanded only partial sanctions relief in exchange for shuttering its main nuclear complex. https://t.co/uO9dv3YNSr reageer retweet
Zeker? Het is wel een Ford, volgens mij.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:28 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
Hmm het is dat ik toevallig weet dat @:Ghostbuster geen Sander heet
Je weet Ghostbusters naam? Dat is some next level sherlocking!quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:28 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
Hmm het is dat ik toevallig weet dat @:Ghostbuster geen Sander heet
quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:28 schreef FANN het volgende:
aH... nu weet is het.... wist ik eigenlijk niet.....
10 seconde .... en toen hadden we het. alleen 2 verschillendequote:
quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zeker? Het is wel een Ford, volgens mij.
Hij weet de mijne ookquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Je weet Ghostbusters naam? Dat is some next level sherlocking!
Ik had eerst een nog oudere, maar daarvan duurde het zolang voordat de muziek begon.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:31 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
10 seconde .... en toen hadden we het. alleen 2 verschillende
quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:33 schreef Recce het volgende:
[..]Zitten jullie bij elkaar op Feestboek?
Die kon wel swingen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:32 schreef TillyB het volgende:
In het computerspel Fallout 3 uit 2008 wordt het nummer Rhythm for You van Christiani gebruikt als een van de twintig stukken achtergrondmuziek.
cute
Ook niet en insta ook niet. Behalve dat ik 'm nu via dumpert kan volgen dan natuurlijk.quote:
Wanneer gaan ze die clownsclub nou eens aanpakken?twitter:nytmike twitterde op donderdag 28-02-2019 om 23:19:39EXCLUSIVE: The White House chief of staff at the time, John Kelly, wrote a contemporaneous internal memo about how he had been “ordered” by the president to give Jared Kushner the top-secret clearance.
@maggieNYT @adamgoldmanNYT @anniekarni https://t.co/cDkJjvVzgh reageer retweet
Hoe weten jullie elkaars namen dan? Dit is wel verdacht hoor.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:35 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ook niet en insta ook niet. Behalve dat ik 'm nu via dumpert kan volgen dan natuurlijk.
quote:
Ze krijgen maar één kans om het goed te doen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:36 schreef Recce het volgende:
When does the hurting stop:Wanneer gaan ze die clownsclub nou eens aanpakken?twitter:nytmike twitterde op donderdag 28-02-2019 om 23:19:39EXCLUSIVE: The White House chief of staff at the time, John Kelly, wrote a contemporaneous internal memo about how he had been “ordered” by the president to give Jared Kushner the top-secret clearance.
@:maggieNYT @:adamgoldmanNYT @:anniekarni https://t.co/cDkJjvVzgh reageer retweet
Ik begin er een hard hoofd in te krijgen dat ze de boel oprollen voor de volgende verkiezingen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze krijgen maar één kans om het goed te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |