Merk ik persoonlijk helemaal niets van.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:09 schreef spierbal het volgende:
Een korte vraag. Hoe is het op de arbeidsmarkt gesteld met het boven genoemde. Ik ben namelijk jaren terug in een markt gerold waar ik geen diploma's voor had. Nu met de jaren heb ik de nodige ervaring en kennis.
Maar als ik naar nieuwe vacatures kijk denk ik toch vaak ja de functie eisen heb ik niet en die lopen van spaak op een papiertje.
Nadeel van werkervaring is dat je vaak niet in een andere sector aan de slag kan.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:21 schreef spijkerbroek het volgende:
Werkgevers willen weten of je voldoende kennis hebt van wat je moet gaan doen. Dat kan je aantonen m.b.v. een papiertje, maar ook met werkervaring. Relevante werkervaring wordt over het algemeen belangrijker geacht dan een papiertje. Vooral zodra je het papiertje lang geleden behaald hebt.
Klopt. Daarom zei ik ook relevante werkervaringquote:Op donderdag 28 februari 2019 20:46 schreef halfway het volgende:
[..]
Nadeel van werkervaring is dat je vaak niet in een andere sector aan de slag kan.
Heel simpel, daar een EVC traject voor doen. Plat gezegd wordt gekeken naar welke competenties je hebt en worden die langs de meetlat van een opleiding gelegd. Daarmee heb je nog geen recht op een diploma, maar wel een serieus document dat aangeeft dat jij een bepaald niveau hebt en hoe dat in elkaar zit. Is goud waard.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:09 schreef spierbal het volgende:
Een korte vraag. Hoe is het op de arbeidsmarkt gesteld met het boven genoemde. Ik ben namelijk jaren terug in een markt gerold waar ik geen diploma's voor had. Nu met de jaren heb ik de nodige ervaring en kennis.
Maar als ik naar nieuwe vacatures kijk denk ik toch vaak ja de functie eisen heb ik niet en die lopen van spaak op een papiertje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |