klein beetje vooruitgang danquote:Op donderdag 28 februari 2019 18:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja, ik heb nog geen ibuprofen geslikt vandaag maar dat is op het randje.
nah...fietsen is niet zo mijn ding..hoewel..heb nu wel een fietsendragerquote:Op donderdag 28 februari 2019 18:08 schreef pullup het volgende:
[..]
Gewoon lekker langs de Amstel komen fietsen. Ik zal naar je zwaaien
Nou spannendquote:Op donderdag 28 februari 2019 18:15 schreef Ghostbuster het volgende:
Vanavond bij zembla iemand die gestorven is tijdens de dam tot dam loop door hitte
easy peasyquote:Op donderdag 28 februari 2019 18:16 schreef Ghostbuster het volgende:
Prish kan door het ventilatie rooster er al uit klimmen
Ja logisch weer.. is wel een 40+ dingquote:Op donderdag 28 februari 2019 18:16 schreef Prisha het volgende:
[..]
nah...fietsen is niet zo mijn ding..hoewel..heb nu wel een fietsendrager
fietsen of een fietsendrager?quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja logisch weer.. is wel een 40+ ding
Jaquote:Op donderdag 28 februari 2019 18:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Niet alleen het weekend, de komende twee weken aan één stuk.
Remmen terwijl-ie net naast de baan zat. Gelukkig geen probleem met het ontwerp van de Red Bull dus.quote:
Ik loop liever.quote:
Rekkie! Naar eng verbitterd manneke dat je bentquote:Op donderdag 28 februari 2019 18:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Remmen terwijl-ie net naast de baan zat. Gelukkig geen probleem met het ontwerp van de Red Bull dus.
Die arme kieviet kan nog beter even in zijn eitje blijven danquote:
wel perfecte weer voor de kijkcijfersquote:Op donderdag 28 februari 2019 18:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Die arme kieviet kan nog beter even in zijn eitje blijven dan
https://nieuws.weeronline(...)-kievitsei-gevonden/
Ik heb niet het idee meer dat er enige logica in zitquote:Op donderdag 28 februari 2019 18:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
wel perfecte weer voor de kijkcijfers
Heb je teruggelezen? Ik wist niet dat ik zó verbitterd was. Petzi hield me wel een spiegel voor.quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
Rekkie! Naar eng verbitterd manneke dat je bent
Ik las het, ja. Die zijn lekker, johquote:Op donderdag 28 februari 2019 18:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Die arme kieviet kan nog beter even in zijn eitje blijven dan
https://nieuws.weeronline(...)-kievitsei-gevonden/
Bij jou ook al ? Zelfs Disana moet het ontgelden las ikquote:Op donderdag 28 februari 2019 18:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je teruggelezen? Ik wist niet dat ik zó verbitterd was. Petzi hield me wel een spiegel voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |