Wat is er aan de hand dan daar in Oost?quote:Op donderdag 28 februari 2019 17:39 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wel wat stress daar in de buurt nu.
De Lange is er komen wonen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 17:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand dan daar in Oost?
en at TT
Ze heeft gewoon een naam hoor ... Muisquote:Op donderdag 28 februari 2019 17:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De Lange is er komen wonen.
Heb je al sirenes gehoord?quote:Op donderdag 28 februari 2019 17:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik neem geen enkel risico.quote:Op donderdag 28 februari 2019 17:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon een naam hoor ... Muis
quote:Op donderdag 28 februari 2019 17:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het komt wel heel dichtbij zeker?quote:
Nou! Geen Action of Hema meer voor mij.quote:Op donderdag 28 februari 2019 17:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Het komt wel heel dichtbij zeker?
Wat ga je doen?quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:00 schreef Prisha het volgende:
Ik ben zaterdag in Amsterdam...effe kijken of ik wat Fokkers kan spotten...d'r zitten er heul veul wel
met een auto het water inrijdenquote:
Oh ja. Sloterparkbad?quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
met een auto het water inrijden![]()
wel in een zwembad
yepquote:
Niet je eigen auto dusquote:Op donderdag 28 februari 2019 18:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
met een auto het water inrijden![]()
wel in een zwembad
Oh dat vlakbij hierquote:Op donderdag 28 februari 2019 18:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
yep
hoe zijn de oren? Weer ietsjes beter?
nee natuurlijk nietquote:
Gewoon lekker langs de Amstel komen fietsen. Ik zal naar je zwaaienquote:Op donderdag 28 februari 2019 18:00 schreef Prisha het volgende:
Ik ben zaterdag in Amsterdam...effe kijken of ik wat Fokkers kan spotten...d'r zitten er heul veul wel
Mooi zwembad. 10 km vanaf hier.quote:
Ja, ik heb nog geen ibuprofen geslikt vandaag maar dat is op het randje.quote:hoe zijn de oren? Weer ietsjes beter?
Lekker pijn lijden sadistquote:Op donderdag 28 februari 2019 18:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mooi zwembad. 10 km vanaf hier.
[..]
Ja, ik heb nog geen ibuprofen geslikt vandaag maar dat is op het randje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |