Je kan het wel onder het kleed proberen te moffelen, maar het blijft toch de hamvraagquote:Op donderdag 28 februari 2019 13:21 schreef Chea49 het volgende:
Goeie TT!![]()
TimTim Merel helpen met pielen van de panteropdrukken. Wat werkt die kerel toch hard vandaag.
Nooit bij je opgekomen dat er misschien wel helemaal niets gebeurd is behalve iets te veel aan bachus geofferd en Merel gekust is...?quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:24 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Je kan het wel onder het kleed proberen te moffelen, maar het blijft toch de hamvraag
Nee, komt niet bij me op!quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:25 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nooit bij je opgekomen dat er misschien wel helemaal niets gebeurd is behalve iets te veel aan bachus geofferd...?
Ja, geef jij die kneuzen nog even een tipquote:Op donderdag 28 februari 2019 13:28 schreef Chea49 het volgende:
Willen de mensen straks de pantertruien niet meer omdat TimTim er met zijn vieze tengels aan heeft gezeten.![]()
![]()
![]()
En terecht. Hell yeah to the schuimpjes!quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:28 schreef Chea49 het volgende:
Willen de mensen straks de pantertruien niet meer omdat TimTim er met zijn vieze tengels aan heeft gezeten.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:29 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ja, geef jij die kneuzen nog even een tip
Ik vraag me af of de mensen die bestellen wel weten dat er nog niets van de opbrengst naar het goede doel gaat...gisteren zei Merel namelijk dat dat pas ging gebeuren als de BV uit de schuld was..quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:28 schreef Chea49 het volgende:
![]()
![]()
Hij zal dat straks ook wel aan zijn verloofde gaan vertellen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:30 schreef freaky40 het volgende:
Valt niet op hoor, Tim is weer manisch alles en iedereen helpen...
Een holle belofte om klanten te trekken. Niet zo netjes want het schijnt nog steeds 19.000 in de min te zijn volgens Gerrit.quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:30 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik vraag me af of de mensen die bestellen wel weten dat er nog niets van de opbrengst naar het goede doel gaat...gisteren zei Merel namelijk dat dat pas ging gebeuren als de BV uit de schuld was..
Als de mensen het nog niet doorhebben krijgen ze het ook nooit......van .de kruidenbitter zou ook een gedeelte van naar een goed doel gaan.......1ouderenmiddag is er geweest......quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:30 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik vraag me af of de mensen die bestellen wel weten dat er nog niets van de opbrengst naar het goede doel gaat...gisteren zei Merel namelijk dat dat pas ging gebeuren als de BV uit de schuld was..
Goudmijntje a gogoquote:Op donderdag 28 februari 2019 13:34 schreef mazaru het volgende:
En weer een kilo koffie besteld. Die koffie loopt als een tiet
18.00 uur hoorde ik zelfs. Krijgt vast een gratis treinkaartje van de febo.quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:35 schreef ANTPQ-36 het volgende:
DD (Dakloze Dave)komt weer slapen hij is er straks om 19:00
Dus gerrit EN timtim zo dakloosquote:Op donderdag 28 februari 2019 13:36 schreef Chea49 het volgende:
Dave, de zgn. zwerver, komt vanavond wéér. Hij vond het er zó gastvrij.![]()
![]()
![]()
Ja, welke van de twee hutten??quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:36 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Laat die 2 teven hun likhut ter beschikking stellen.
Zijn er nog meer likhutten?quote:
Laat moeder overste (christel) maar plaats maken, die wil hem toch zo graag een slaapplaats geven.quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:38 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Dus gerrit EN timtim zo dakloos
Dacht ik ook meteen aan maar weet niet wáár hij gaat slapen. Nogal brutaal om jezelf uit te nodigen voor zo'n dure boeking.quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:38 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Nu TimTim uit die ene is is een andere naam wel zo aardig.quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:39 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Zijn er nog meer likhutten?
Gerrit slaapt dan bij Christel en Hiske. Tim kan niet meer bij Lotus en Franny slapen, Tim moet dus bij Dave slapen of in de silo.quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:38 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Oh nee .....maar weet ook niet of er 1likhut is.......weet alleen dat er twee zijn waar vrouwen in slapen.....quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:39 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Zijn er nog meer likhutten?
En tim had net bedacht dat engkaak bij hem in de tent zou komen slapenquote:Op donderdag 28 februari 2019 13:40 schreef DKUp het volgende:
[..]
Gerrit slaapt dan bij Christel en Hiske. Tim kan niet meer bij Lotus en Franny slapen, Tim moet dus bij Dave slapen of in de silo.
Denk ook niet dat hij zichzelf heeft uitgenodigd.......quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:39 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dacht ik ook meteen aan maar weet niet wáár hij gaat slapen. Nogal brutaal om jezelf uit te nodigen voor zo'n dure boeking.
Misschien zien we het in de uitzendingquote:Op donderdag 28 februari 2019 13:42 schreef BarryOSeven het volgende:
Wat heeft Jessie in godsnaam geflikt dat er zo zwaar aan getild wordt?
Geen idee eigenlijk.quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk ook niet dat hij zichzelf heeft uitgenodigd.......
In de silo waar hij al zo dikwijls met Franny heeft geslapen. Ik snap die ophef daarom ook niet dat Franny gisteren niet in de yurt mocht. Ze konden toch samen naar de silo?quote:
ik heb de indruk dat het met mylene te maken heeftquote:Op donderdag 28 februari 2019 13:42 schreef BarryOSeven het volgende:
Geen idee maar alles is opeens veranderd daar.quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:42 schreef BarryOSeven het volgende:
Waarom Jens, hebben ze een hekel aan hem.....??quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:42 schreef snetje het volgende:
Misschien een Jens een Tim ...Adriaan denkt van niet ...dat de stemmen al vast staan...
Niet voor vast natuurlijk.quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:43 schreef Alocanda het volgende:
[..]
In de silo waar hij al zo dikwijls met Franny heeft geslapen. Ik snap die ophef daarom ook niet dat Franny gisteren niet in de yurt mocht. Ze konden toch samen naar de silo?
Misschien is Jens ook wel dronken geweestquote:Op donderdag 28 februari 2019 13:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waarom Jens, hebben ze een hekel aan hem.....??
Ze wilden ook niet voor vast bij hem slapen maar af en toe een nachtje. Hadden ze gisteren toch gewoon naar de silo kunnen gaan?quote:
Kan me echt niks bij voorstellen dat een dakloze zichzelf uitnodigd in een programma en ook nog vraagt of hij mee kan eten.....niet per mail en ook niet per exprespost.....quote:
En wat heeft Gerrit daarmee van doen?? Mylene ontwijkt Gerrit ook.quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:43 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Geen idee maar alles is opeens veranderd daar.
TimTim wilde Franny niet voor even bij zich hebben en toen opeens weer wél en dat wilde Gerrit, terecht, niet hebben. Ze hadden dan voor die ene keer naar de silo kunnen gaan maar dat is natuurlijk geen oplossing voor de lange termijn mocht TimTim erin blijven.quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:45 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ze wilden ook niet voor vast bij hem slapen maar af en toe een nachtje. Hadden ze gisteren toch gewoon naar de silo kunnen gaan?
Ben je gek geworden?quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:46 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ik denk dat Lotus dat wel goed vindt
Ook ruzie kennelijk maar geen idee waar dát nou weer over gaat,quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
En wat heeft Gerrit daarmee van doen?? Mylene ontwijkt Gerrit ook.
Nog even en je kan er soep van koken.....Merel gooide er Maggi op en te beroerd om een doekje te pakken......quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:49 schreef snetje het volgende:
Erik: Het zijn een stelletje viezerikken hier ...zwijnen..hoelang hebben we die stoelen nu? Ik ga er al niet meer op zitten ...de banken ook ...stoppen de chips er gewoon tussen ipv er af te vegen...
Mylene zal er wel weer met haar bemoeimoeimoeimoeimoeial neus tussen hebben gestaan en weggestuurd zijn...quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:43 schreef Ranah het volgende:
[..]
ik heb de indruk dat het met mylene te maken heeft
Gerrit schijnt degene te zijn die heeft geprobeerd hetgeen tussen Mylene en Jassie is voorgevallen onder het vloerkleed te moffelen. (don't kill the messenger)quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
En wat heeft Gerrit daarmee van doen?? Mylene ontwijkt Gerrit ook.
Onbegrijpelijk. Dat doen ze thuis toch ook niet?quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:49 schreef snetje het volgende:
Erik: Het zijn een stelletje viezerikken hier ...zwijnen..hoelang hebben we die stoelen nu? Ik ga er al niet meer op zitten ...de banken ook ...stoppen de chips er gewoon tussen ipv er af te vegen...
Dat zei Hiske ..dat zij misschien stemmen gingen veranderen...was nogal vaag dat gesprek..quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waarom Jens, hebben ze een hekel aan hem.....??
Triootje met den deevquote:Op donderdag 28 februari 2019 13:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
En tim had net bedacht dat engkaak bij hem in de tent zou komen slapen
Het zijn ook allemaal smeerkezen daar.quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nog even en je kan er soep van koken.....Merel gooide er Maggi op en te beroerd om een doekje te pakken......
En ja hoor......hier de grote kans om Tim erin te houden.......quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:50 schreef mazaru het volgende:
Erik volop aan het afdwingen dat hij naar huis wordt gestuurd. Dit zou gewoon verboden moeten worden. Pleur die vent er gewoon uit. Dit gejammer verziekt alle stemmingen
Dat zou toch te zot voor woorden zijn?quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
En ja hoor......hier de grote kans om Tim erin te houden.......
Maar helaas is het daar nu al te laat voorquote:Op donderdag 28 februari 2019 13:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Idd. Niet de stemming ervoor gebruiken.
Zoiets las ik ook dus dan voelde zij zich niet gesteund door haar eigen ex en daarom niet meer veilig?quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:51 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Gerrit schijnt degene te zijn die heeft geprobeerd hetgeen tussen Mylene en Jassie is voorgevallen onder het vloerkleed te moffelen. (don't kill the messenger)
Precies dan is Jessie weer kut. Hij moet zitten blijven, Tim moet weg. Laat ze eens ballen krijgen daarquote:Op donderdag 28 februari 2019 13:52 schreef mazaru het volgende:
Erik vind Jessie een aardige kerel maar er zijn er daar een heleboel waar hij helemaal niets mee heeft.
Nee, tot er een krat bier bij staat. Dan zijn het ineens zijn beste vrienden en is hij er niet weg te slaan.
Aahhhh......dat zou een goede reden zijn.......quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:51 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Gerrit schijnt degene te zijn die heeft geprobeerd hetgeen tussen Mylene en Jassie is voorgevallen onder het vloerkleed te moffelen. (don't kill the messenger)
Echt, het gros daar is echt vies. Je zal daar B&B gaan doen.Moet er niet aan denkenquote:Op donderdag 28 februari 2019 13:52 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Het zijn ook allemaal smeerkezen daar.
Ik schreef het al eerder, dat wordt serieus een Petertje voor Erik.quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Klopt!quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:53 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zoiets las ik ook dus dan voelde zij zich niet gesteund door haar eigen ex en daarom niet meer veilig? Zoiets.
Als was hij niet haar ex door een goede vriend is net zo kwalijk......quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:53 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zoiets las ik ook dus dan voelde zij zich niet gesteund door haar eigen ex en daarom niet meer veilig? Zoiets.
Ja, ben ik ook bang voor.quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Komt nog bij dat zowat alles wat bijna klaar is weer niet doorgaat......kippenflat, boomhut......voor spek en bonen werken geeft een rot gevoel.quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:55 schreef Ranah het volgende:
erik heeft door dat tim helemaal niet wil bouwen maar hem "nodig'" heeft
hij kan niet zo goed omgaan met die gekken en die niks doen
wie wil er wat van maken? zijn er maar een paar
wat je opbouwt breken zij weer af
en laatst liet iemand zich ontvallen dat veel van wat erik wilde werd geblokkeerdquote:Op donderdag 28 februari 2019 13:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Komt nog bij dat zowat alles wat bijna klaar is weer niet doorgaat......kippenflat, boomhut......voor spek en bonen werken geeft een rot gevoel.
Eens.quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Als was hij niet haar ex door een goede vriend is net zo kwalijk......
daar hoeft ze niet bang van te worden en dan zou ik nog eerder andersom denkenquote:Op donderdag 28 februari 2019 14:01 schreef PoezeligDing het volgende:
Heeft Mylene soms een blauwtje bij Jessie gelopen?
Die hebben de feeksjes toch geconfisqueerd voor hun woensdaagse vreterijen en thee-erijenquote:Op donderdag 28 februari 2019 14:01 schreef Chea49 het volgende:
Waarom doet Adriaan niks met de iglo die hij kreeg? Nu staat Shelley te knippen/scheren in de silo!
Die werd haar niet gegund door Brenda......ook dat knippen boven met de markt......zo'n onzin.....ze moest steeds meelopen om beneden te betalen....ook zat oudere die niet eens naar boven kunnen.....quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:01 schreef Chea49 het volgende:
Waarom doet Adriaan niks met de iglo die hij kreeg? Nu staat Shelley te knippen/scheren in de silo!
Dat hoorde ik eerder al inderdaad. In plaats van zuinig met hem te zijn doodleuk tegenwerken en dat frustreert.quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:00 schreef Ranah het volgende:
[..]
en laatst liet iemand zich ontvallen dat veel van wat erik wilde werd geblokkeerd
Alleen maar die die dag inderdaad, de rest van de week gebeurd er niks mee.quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:03 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Die hebben de feeksjes toch geconfisqueerd voor hun woensdaagse vreterijen en thee-erijen
Ik ving gisteren op dat een de mevrouw die de kappersspullen van Brenda over zou nemen (is dus nog steeds niet gebeurd) een reiskostenvergoeding wil om de spullen op te halen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:03 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Die hebben de feeksjes toch geconfisqueerd voor hun woensdaagse vreterijen en thee-erijen
Kinderachtig misgunnen daar steeds.quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die werd haar niet gegund door Brenda......ook dat knippen boven met de markt......zo'n onzin.....ze moest steeds meelopen om beneden te betalen....ook zat oudere die niet eens naar boven kunnen.....
Ze gunnen elkaar daar het licht in de ogen niet.quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:05 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Kinderachtig misgunnen daar steeds.
Waarom zou Mylène bang voor Jessie zijn als ze een blauwtje heeft gelopen?quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:01 schreef PoezeligDing het volgende:
Heeft Mylene soms een blauwtje bij Jessie gelopen?
quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:05 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Kinderachtig misgunnen daar steeds.
Zo jammer, dan was het vast een heel ander programma geworden.quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze gunnen elkaar daar het licht in de ogen niet.
Dat bang zijn is sowieso belachelijk. Als je ergens veilig bent is het daar wel en voor Jessie hoeft niemand bang te zijn.quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:07 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Waarom zou Mylène bang voor Jessie zijn als ze een blauwtje heeft gelopen?
Deze redenering ontgaat mij....
quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:47 schreef mazaru het volgende:
En Jessie heeft het weer voor elkaar waar de rest faalt!!
[ afbeelding ]
He hij zou toch straatje leggen en loods sauzen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:29 schreef mazaru het volgende:
Christel doet niets anders dan heen en weer lopen en toekijken hoe anderen bezig zijn
[ afbeelding ]
Hallo, dat zegt Mylène toch zelf?quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat bang zijn is sowieso belachelijk. Als je ergens veilig bent is het daar wel en voor Jessie hoeft niemand bang te zijn.
TimTim alle kleuren in zijn broek volgens mij. Projecteert dat lekker op anderen, zó doorzichtig die gast.quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:07 schreef snetje het volgende:
Tim nu bij Hiske ...of ze zenuwachtig is voor volgende week ....
Whaaaaaa zweefteef kristel geregeld zekersquote:Op donderdag 28 februari 2019 14:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik ving gisteren op dat een de mevrouw die de kappersspullen van Brenda over zou nemen (is dus nog steeds niet gebeurd) een reiskostenvergoeding wil om de spullen op te halen.
En als hij dronken is al helemaal niet ...nooit geen kwade dronk bij hem gezien ..Donny is juist grappig..quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat bang zijn is sowieso belachelijk. Als je ergens veilig bent is het daar wel en voor Jessie hoeft niemand bang te zijn.
Dat waren de brutaalste meiden die ik ooit heb meegemaakt.quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:07 schreef zodeju het volgende:
[..]De twins hadden toch op een gegeven moment drie vertrekken
![]()
en daar reageer ik opquote:Op donderdag 28 februari 2019 14:09 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Hallo, dat zegt Mylène toch zelf?
Ach, als ik iedereen in Utopia en hier mag geloven, hoeft Tim helemaal geen 7 kleuren te schijten, hij gaat en daarmee basta!quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:09 schreef Chea49 het volgende:
[..]
TimTim alle kleuren in zijn broek volgens mij. Projecteert dat lekker op anderen, zó doorzichtig die gast.
quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:09 schreef snetje het volgende:
[..]
En als hij dronken is al helemaal niet ...nooit geen kwade dronk bij hem gezien ..Donny is juist grappig..
Bella@ weet je niet hoe je moet quoten dat je berichten van een ander steeds maar weer herhaalt?quote:
Een Mylene die bij Jens loopt te kroelen en te knuffelen ...bij Gerrit in bed gaat liggen..achter Jessie zijn kont aan liep en nu is Brandon aan de beurt... hmmmmm...quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:09 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Hallo, dat zegt Mylène toch zelf?
Nuchter niet, en al zou hij heel opdringerig geweest zijn dan lijkt me ze een type die wel haar mondje kan roeren.......twee harde schreeuwen en klaar.quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Christel?quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:09 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Whaaaaaa zweefteef kristel geregeld zekersgoeie!
Je kent 'm?quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:09 schreef snetje het volgende:
[..]
En als hij dronken is al helemaal niet ...nooit geen kwade dronk bij hem gezien ..Donny is juist grappig..
Vertel hem dat maar ff dan.quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:10 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Ach, als ik iedereen in Utopia en hier mag geloven, hoeft Tim helemaal geen 7 kleuren te schijten, hij gaat en daarmee basta!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet pas wat je mist als het er niet is.
precies. Ik geloof er niets van dat ze echt bang voor Jessie is. Net zoiets als die klotus die zich niet veilig voelde in de caravan en er daarom niet kon slapen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:12 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nuchter niet, en al zou hij heel opdringerig geweest zijn dan lijkt me ze een type die wel haar mondje kan roeren.......twee harde schreeuwen en klaar.
Hij was wel van plan om Mylene uit te dagen omdat ze niet voor Gerrit daar ingekomen was.....
Die had toch de knipspullen van brenda gehad, derhalve ga ik ervan uit dat zij ze te koop heeft gezetquote:
awwhhh wat schattigquote:Op donderdag 28 februari 2019 13:35 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Mylène is dus net zo'n tarut als Franny!quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:11 schreef snetje het volgende:
[..]
Een Mylene die bij Jens loopt te kroelen en te knuffelen ...bij Gerrit in bed gaat liggen..achter Jessie zijn kont aan liep en nu is Brandon aan de beurt... hmmmmm...
Merel had de deal geregeld.quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:14 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Die had toch de knipspullen van brenda gehad, derhalve ga ik ervan uit dat zij ze te koop heeft gezet
quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
precies. Ik geloof er niets van dat ze echt bang voor Jessie is. Net zoiets als die klotus die zich niet veilig voelde in de caravan en er daarom niet kon slapen.![]()
Toen mike er lag was het wel ineens DE plek om te gaan slapen.
quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:14 schreef PTLe het volgende:
Een verhaal op FB, Geen idee of hij dit ook zo heeft verteld , maar ik vond dit wel leuk .Geweldig! Puur sarcasme van een Tim-hater natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ja inderdaad 15 min van alles is toch bij elkaar wel bijna een uur volgemaakt.quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:16 schreef formule het volgende:
Tim heeft stenen verplaatst, in de silo gewit, gepield voor Merel, ongeveer 15 min. per klusje.
Tim doet het goed, werkt zich een slag in de rondte
Heb je nooit de Donny gezien in Utopia 1?...quote:
Ja echt hé ik vond hem ook zo leukquote:Op donderdag 28 februari 2019 14:16 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Geweldig! Puur sarcasme van een Tim-hater natuurlijk.![]()
![]()
Dat zal door iemand ook anders kunnen worden ervaren. Hangt van eerdere gebeurtenissen af. Als Mylene een hele nare ervaring heeft met een dronken persoon, kunnen deze gevoelens van angst worden getriggerd door een ander dronken persoon die niets kwaad in de zin heeft.quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:09 schreef snetje het volgende:
[..]
Oké, kwartje is gevallen bij mij. Weer lekker geregeld dan.quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:14 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Die had toch de knipspullen van brenda gehad, derhalve ga ik ervan uit dat zij ze te koop heeft gezet
Super stukje!quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:16 schreef Chea49 het volgende:
[..]
![]()
goede schrijver, ik vermoed dezelfde van dat andere stukje over Frutsel wat hier ook rond gingquote:Op donderdag 28 februari 2019 14:16 schreef Chea49 het volgende:
[..]
![]()
als een mallootquote:Op donderdag 28 februari 2019 14:20 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij staat in een hoekje achter een boom zijn tanden te poetsen. Geschoffeld echt
Hé, hallo, iedereen die ZOGENAAMD onheus bejegend wordt door een bezopen Jessias, is natuurlijk helemaal van het pad om daar bang voor te zijn.quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:17 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Dat zal door iemand ook anders kunnen worden ervaren. Hangt van eerdere gebeurtenissen af. Als Mylene een hele nare ervaring heeft met een dronken persoon, kunnen deze gevoelens van angst worden getriggerd door een ander dronken persoon die niets kwaad in de zin heeft.
quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:17 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Dat zal door iemand ook anders kunnen worden ervaren. Hangt van eerdere gebeurtenissen af. Als Mylene een hele nare ervaring heeft met een dronken persoon, kunnen deze gevoelens van angst worden getriggerd door een ander dronken persoon die niets kwaad in de zin heeft.
En daarmee zou ik hem moeten kennen? Kennen, als in ik weet hoe die jongen in elkaar zit, ik ken zijn diepste gevoelens en grootste geheimen. Nee, die gave bezit ik niet, gelukkig maar.quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:16 schreef snetje het volgende:
[..]
Heb je nooit de Donny gezien in Utopia 1?...
quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:21 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Hé, hallo, iedereen die ZOGENAAMD onheus bejegend wordt door een bezopen Jessias, is natuurlijk helemaal van het pad om daar bang voor te zijn.![]()
Het gaat hier wel om de FOKKING JESSIAS, ja......die doet geen vlieg kwaad, allemaal weer rustig je bijbeltjes lezen.
Je kan het haar niet kwalijk nemen , dat kind heeft een verstand van 10 jaarquote:Op donderdag 28 februari 2019 14:23 schreef Cyberpunk77 het volgende:
uitgekookte onzekere Tranny over 2 ''zwakke'' op de bank zetten met TimTim
Ik hou Jessie geen hand boven zijn hoofd, maar probeer uit te leggen dat er misschien een herbeleving meespeelt. Mylene was gistermorgen echt ontdaan door welke reden dan ook.quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:21 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Hé, hallo, iedereen die ZOGENAAMD onheus bejegend wordt door een bezopen Jessias, is natuurlijk helemaal van het pad om daar bang voor te zijn.![]()
Het gaat hier wel om de FOKKING JESSIAS, ja......die doet geen vlieg kwaad, allemaal weer rustig je bijbeltjes lezen.
Kijk dat loopje van hem: ik heb d'r, ik heb d'r.quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:23 schreef cobain1994 het volgende:
En dat loopt de poort uit..
[ afbeelding ]
Hou je het wel een beetje Jip en Jannekequote:Op donderdag 28 februari 2019 14:17 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Die heeft echt niets in de gaten he. Heerlijke verrassing dan dinsdag voor hemquote:Op donderdag 28 februari 2019 14:25 schreef pecla het volgende:
Huh Hiske die vol op Jessie gaat(net zoals Mylene) volgens Tim
En Hand in handquote:Op donderdag 28 februari 2019 14:25 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Kijk dat loopje van hem: ik heb d'r, ik heb d'r.
Mylene moet gewoon even goed genomen worden (Erik)quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:25 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ik hou Jessie geen hand boven zijn hoofd, maar probeer uit te leggen dat er misschien een herbeleving meespeelt. Mylene was gistermorgen echt ontdaan door welke reden dan ook.
Is dat dezelfde boom als die waar Adriaan altijd tegenaan staat te zeiken?quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:20 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij staat in een hoekje achter een boom zijn tanden te poetsen. Geschoffeld echt
Huh, of ik heb het al die tijd verkeerd begrepen, maar ik dacht dat de hut van Christel en Hiske de likhut werd genoemd. Wist niet dat er nog een likhut was.quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:40 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Nu TimTim uit die ene is is een andere naam wel zo aardig.
Zeg dat ff in de hele groep voor de camera en je bent van al het gezeik af wat er nu allemaal rondspookt.quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:25 schreef Koos1958 het volgende:
Jessie met Hiske in gesprek, dat hij zich kut voelt om afgelopen dinsdag en hij zegt dit gaat echt nooit meer gebeuren.
Hoe zit het met Mylene?quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:27 schreef Cyberpunk77 het volgende:
TimTim denkt dat Jens en Mylene aan zijn kant staan![]()
![]()
![]()
"Lucht en leegte".quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:25 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ik hou Jessie geen hand boven zijn hoofd, maar probeer uit te leggen dat er misschien een herbeleving meespeelt. Mylene was gistermorgen echt ontdaan door welke reden dan ook.
Die wilde eerst echt tim eruit maar geloof nu dat ze gaat stemmen op Jessie wat Gerrit vanmorgen vertelde. En shelley ook op jessie. Dat is dus wat tim niet wil want dat zijn sterkere spelers volgens hem en er moeten zwakke personen met hem op de bank komen.quote:
Ow je kan de Bijbel goedquote:Op donderdag 28 februari 2019 14:28 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
"Lucht en leegte".
Prediker 1, vers 2 tot 11
Jens sprak met Mylene over dat hij vertrouwen bij Tim ging winnen om zijn mening over de stemmingen te krijgen 3 dagen geleden, dus Mylene doet daar nu mooi aan mee denk ikquote:
Nou ja Hiske schijnt t net letterlijk tegen hem gezegd te hebben, En Mylene wteen ze ook zeker en dat zal dan allemaal met eergister te maken hebben...dan heeft die het toch wel flink begaaidquote:Op donderdag 28 februari 2019 14:27 schreef Cyberpunk77 het volgende:
TimTim denkt dat Jens en Mylene aan zijn kant staan![]()
![]()
![]()
Spy Jensie mission succes![]()
Je lost niet alles op met seks. (eigenlijk helemaal niks heb ik ontdekt)quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:26 schreef Cyberpunk77 het volgende:
[..]
Mylene moet gewoon even goed genomen worden (Erik)
Dat vindt TimTim juist geil joh.quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:27 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Is dat dezelfde boom als die waar Adriaan altijd tegenaan staat te zeiken?
Ik ben aardig op leeftijd , maar nee ik weet wel wat .....maar dat is het ookquote:Op donderdag 28 februari 2019 14:30 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Dat heb je, als je op leeftijd bent.
1 x quoten mag ook gewoon hier.quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:30 schreef pecla het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Nou ja Hiske schijnt t net letterlijk tegen hem gezegd te hebben, En Mylene wteen ze ook zeker en dat zal dan allemaal met eergister te maken hebben...dan heeft die het toch wel flink begaaid
quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:23 schreef Cyberpunk77 het volgende:
uitgekookte onzekere Tranny over 2 ''zwakke'' op de bank zetten met TimTim
Heb ik het ook niet goed begrepen, dacht dat het de hut van die 4 toen was.quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:27 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Huh, of ik heb het al die tijd verkeerd begrepen, maar ik dacht dat de hut van Christel en Hiske de likhut werd genoemd. Wist niet dat er nog een likhut was.
TimTim is een rekenwonder.quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:27 schreef Koos1958 het volgende:
Tim zit zo fout met zijn berekeningen heerlijk.
quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:28 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
"Lucht en leegte".
Prediker 1, vers 2 tot 11
Er zijn mensen die hem sowieso grappig vinden. Kun je nagaan hoe grappig het moet zijn geweest.quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:09 schreef snetje het volgende:
[..]
Wou t ff kracht bij zettenquote:Op donderdag 28 februari 2019 14:31 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
1 x quoten mag ook gewoon hier.
Bijna iedereen kent wel een zin uit Prediker - Voor alles is een tijd onder de zon.quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:33 schreef pecla het volgende:
[..]
Wou t ff kracht bij zetten. Nee de quote toets reageerde maar niet
zijn tegenantwoord zoals altijd, `Franny hoor je niet klagen`quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:33 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Zie hem tellen. Je komt nu toch écht vingertjes tekort TimTim.
O, was toch alleen op dinsdag en op woensdag?quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:35 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Sorry ik ken er geen eenquote:Op donderdag 28 februari 2019 14:33 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Bijna iedereen kent wel een zin uit Prediker - Voor alles is een tijd onder de zon.
Ben 70 en heb heel erg veel gelezen in mijn leven maar de bijbel hoorde daar toch écht niet bij.quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:30 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Dat heb je, als je op leeftijd bent.
Haha dat is zo stom redeneren van hem.quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:35 schreef ndid het volgende:
Tim: We moeten dan goed uitzoeken welke persoon we als 3e op de bank willen hebben. Ik zat zelf te denken aan Gerrit.
Waarom zou iets een likhut heten dan?quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh nee .....maar weet ook niet of er 1likhut is.......weet alleen dat er twee zijn waar vrouwen in slapen.....
Rijke fantasie heeft die, maar hij trapt natuurlijk vol in de dubbelrol van Jens(al kan alles veranderd zijn na dinsdag)quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:35 schreef Koos1958 het volgende:
Tim zijn groep is met tien man zegt hij dat nu. Hij rekent helemaal verkeerd.
quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:32 schreef Bestweldonker het volgende:
Tim - 20 stemmen, dat betekent dat 8 vol op mij gaan.
Ja hoor Tim, 3 x 8 is 20
quote:
wel gelezen, weinig van bij gebleven, vind wel dat als je ergens tegen bent, je ook wel moet weten waar je precies tegen bentquote:Op donderdag 28 februari 2019 14:36 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ben 70 en heb heel erg veel gelezen in mijn leven maar de bijbel hoorde daar toch écht niet bij.
Wat dacht je van Franny en Lotus......quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:36 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Waarom zou iets een likhut heten dan?
Alleen Chris en Hiske slapen gescheiden van mannen.
Weet eigenlijk niet waar Merel slaapt (ga vanuit dat ze nog bij Brandon slaapt).
Mooi dat hij zich rijk rekent op deze manier. Dom van Lotus dat ze hem steunt hierin.quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:37 schreef ndid het volgende:
Lotus: ik ga de stemming even aanpassen, we hebben net al geturfd
Tim: ja ik weet heel veel.
Jessie heeft gevoel voor humor maar laat dat véél te weinig zien.quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:33 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Er zijn mensen die hem sowieso grappig vinden. Kun je nagaan hoe grappig het moet zijn geweest.
Ik zit er ook niet mee, ik heb Jessie in 1 ook in actie gezien. Heb meer wel problemen dat hij doet alsof hij heilig is en alleen anderen de mist in gaan. Hij heeft nu proefondervindelijk laten zien dat die theorie niet opgaat.
Ja dit ken ik wel, maar nooit geweten dat het uit de bijbel kwam.quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:37 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Verkorte prediker tekst, gezien jouw jaartal zou je het moeten kennen.
Wat is daarmee? Sinds 1 dag slaapt Tim er niet meer. Wat is de definitie van een likhut?quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat dacht je van Franny en Lotus......
De kerk maakt meer stuk dan je lief is maar dat is een heel andere discussie.quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:33 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Bijna iedereen kent wel een zin uit Prediker - Voor alles is een tijd onder de zon.
hele wetboek, grondwet, is gebaseerd op geloof, niets mis mee, normen en waarden, maar is er wel op gebaseerdquote:Op donderdag 28 februari 2019 14:38 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja dit ken ik wel, maar nooit geweten dat het uit de bijbel kwam.
quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:34 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
zijn tegenantwoord zoals altijd, `Franny hoor je niet klagen`
Soms, maar niet genoeg om de manier zoals hij in het leven staat naar voren brengt, hem als een een man te zien met humor. Het is vaak ook kinderachtige humor en humor over de rug van een ander.quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:38 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Jessie heeft gevoel voor humor maar laat dat véél te weinig zien.
Heb zelf nooit kunnen zien dat His bij Cris lag of anders om......of zit ik nu fout met deze definitie??quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:38 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wat is daarmee? Sinds 1 dag slaapt Tim er niet meer. Wat is de definitie van een likhut?
Hij denkt dat hij de hele bank zélf mag regelen?quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:35 schreef ndid het volgende:
Tim: We moeten dan goed uitzoeken welke persoon we als 3e op de bank willen hebben. Ik zat zelf te denken aan Gerrit.
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:39 schreef Chea49 het volgende:
[..]
De kerk maakt meer stuk dan je lief is maar dat is een heel andere discussie.
Tim gaat weer bepalen waar Franny op gaat stemmen?quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:36 schreef ndid het volgende:
Tim: in principe zou Franny haar stem op Gerrit kunnen zetten ipv Jessie.
quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:41 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hij denkt dat hij de hele bank zélf mag regelen?![]()
![]()
De wereld zou mooier zijn zonder kerken, vind ik.quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:39 schreef Chea49 het volgende:
[..]
De kerk maakt meer stuk dan je lief is maar dat is een heel andere discussie.
Ja toen Lotus stout was geweest en hij haar op het buikje legde.Wat hebben we gelachen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:38 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Daar voor was iets dat Mylène ergens geen behoefte aan had. Wat was dat? Heb het net gemist.quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:42 schreef Koos1958 het volgende:
Jessie vraagt of mylene die jutte zak kan openhouden voor de koffiebonen.
Dat weet Jessie waarschijnlijk zelf ook niet.quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:42 schreef Dotteke het volgende:
Mylene geeft bij Jessie aan dat ze op dit moment geen behoefte heeft met hem te praten
Ze komt binnen kortwel ff bij hem aan
Wat wat heeft Jessie toch gedaan
In gesprek met hem gaanquote:Op donderdag 28 februari 2019 14:42 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Daar voor was iets dat Mylène ergens geen behoefte aan had. Wat was dat? Heb het net gemist.
En sterker nog, Mylene eigenlijk ook niet....quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:43 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Dat weet Jessie waarschijnlijk zelf ook niet.
Ben katholiek opgevoed dus spaar me de kennis, genoeg ellende ervaren met die waanzin.quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:37 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
wel gelezen, weinig van bij gebleven, vind wel dat als je ergens tegen bent, je ook wel moet weten waar je precies tegen bent
En er zelf als een schaap om blaten.Tis net Erniequote:Op donderdag 28 februari 2019 14:40 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Soms, maar niet genoeg om de manier zoals hij in het leven staat naar voren brengt, hem als een een man te zien met humor. Het is vaak ook kinderachtige humor en humor over de rug van een ander.
Een gesprek lees ik net. Kreeg dat niet mee.quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:42 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Daar voor was iets dat Mylène ergens geen behoefte aan had. Wat was dat? Heb het net gemist.
Ik heb hem nog niet ontdektquote:Op donderdag 28 februari 2019 14:38 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Das niet misselijk danquote:Op donderdag 28 februari 2019 14:42 schreef Dotteke het volgende:
Mylene geeft bij Jessie aan dat ze op dit moment geen behoefte heeft met hem te praten
Slaaphut voor lesbienes neem ik aan. Alsof hetero's niet aan likken doen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:38 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Wat is daarmee? Sinds 1 dag slaapt Tim er niet meer. Wat is de definitie van een likhut?
Ik weet niet wat jouw definitie is. Als ik het zo lees, heeft het met samen liggen te maken.quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heb zelf nooit kunnen zien dat His bij Cris lag of anders om......of zit ik nu fout met deze definitie??
quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:42 schreef Dotteke het volgende:
Hij weet het wel, want volgens CHris loopt hij met zijn ziel onder de armen, en volgens Hiske heeft hij vanmorgen gejanktquote:Op donderdag 28 februari 2019 14:43 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Dat weet Jessie waarschijnlijk zelf ook niet.
Klopt maar wel blijft hangen in iets en geen gesprek aangaat over wat er is gebeurd. Vind ik niet sterk. Als je aangeeft dat je je onveilig hebt gevoeld en dat wel uit bij anderen moet je ook zeker de persoon die je dat gevoel heeft gegeven daar op aanspreken.quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:45 schreef zodeju het volgende:
[..]maar duidelijk is wel dat ze niet op haar mondje is gevallen.......
Zo'n futiliteit zal het best zijn. Mylene lijkt me een echt gevoelig meisje die nergens tegen kan.quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:45 schreef BakkieBaksteen het volgende:
Toen Spilène wegliep monoloogde Jessie ff iets van "gewoon geschroken"
Dat bedoel ik dus, het schijnt echt wel een ding geweest te zijnquote:
Pffffquote:Op donderdag 28 februari 2019 14:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, het schijnt echt wel een ding geweest te zijn
Plus nog 3 Publieksstemmen, 45 dus.quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:44 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Tim er zijn maar 42 stemmen te verdelen hoor, hij had al veel meer streepjes staan.
Die verhalen zijn hier ook maar geloosd omdat men het waarschijnlijk gek vindt als 2 vrouwen close zijn zonder seks te hebben met elkaar. Vooroordelen noemt men dat, alle seksualiseren.quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heb zelf nooit kunnen zien dat His bij Cris lag of anders om......of zit ik nu fout met deze definitie??
Dat weet je niet, gisterochtend was ook te horen in een gesprek dat Jessie zei dat Jens zich niet schuldig hoefde te voelen dat hij zelf gedronken had en niet gedwongen was.quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij weet het wel, want volgens CHris loopt hij met zijn ziel onder de armen, en volgens Hiske heeft hij vanmorgen gejankt
Er zijn meerdere boos op hem, Jens gaf al aan een paar maanden niets van het te willen weten
Het is volgens mij niet zomaar een dronken Jes geweest zoals we Tim of Erik wel eens zien. Dit lijkt veel erger te zijn geweest
Misschien ook mee te maken dat hij na het avondeten nog zei dat hij voor Mylene wou gaan.quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij weet het wel, want volgens CHris loopt hij met zijn ziel onder de armen, en volgens Hiske heeft hij vanmorgen gejankt
Er zijn meerdere boos op hem, Jens gaf al aan een paar maanden niets van het te willen weten
Het is volgens mij niet zomaar een dronken Jes geweest zoals we Tim of Erik wel eens zien. Dit lijkt veel erger te zijn geweest
Dan had ze dat toch kunnen weigeren...als ze toch niet op haar mondje gevallen is volgens sommige hier...quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:46 schreef Bestweldonker het volgende:
Als de toenaderings- zin van Jessie was - Wil je even deze jute zak open houden....zou ik ook afhaken.
Zo doet hij wel ja .quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:41 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Hij denkt dat hij de hele bank zélf mag regelen?![]()
![]()
Nee, maar het kan zijn dat ze zo gekwetst is, ik heb werkelijk geen idee wat er is gebeurd.quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:45 schreef zodeju het volgende:
[..]maar duidelijk is wel dat ze niet op haar mondje is gevallen.......
Aanname!!!!quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:46 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zo'n futiliteit zal het best zijn. Mylene lijkt me een echt gevoelig meisje die nergens tegen kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |