Misschien zien we het in de uitzendingquote:Op donderdag 28 februari 2019 13:42 schreef BarryOSeven het volgende:
Wat heeft Jessie in godsnaam geflikt dat er zo zwaar aan getild wordt?
Geen idee eigenlijk.quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk ook niet dat hij zichzelf heeft uitgenodigd.......
In de silo waar hij al zo dikwijls met Franny heeft geslapen. Ik snap die ophef daarom ook niet dat Franny gisteren niet in de yurt mocht. Ze konden toch samen naar de silo?quote:
ik heb de indruk dat het met mylene te maken heeftquote:Op donderdag 28 februari 2019 13:42 schreef BarryOSeven het volgende:
Geen idee maar alles is opeens veranderd daar.quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:42 schreef BarryOSeven het volgende:
Waarom Jens, hebben ze een hekel aan hem.....??quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:42 schreef snetje het volgende:
Misschien een Jens een Tim ...Adriaan denkt van niet ...dat de stemmen al vast staan...
Niet voor vast natuurlijk.quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:43 schreef Alocanda het volgende:
[..]
In de silo waar hij al zo dikwijls met Franny heeft geslapen. Ik snap die ophef daarom ook niet dat Franny gisteren niet in de yurt mocht. Ze konden toch samen naar de silo?
Misschien is Jens ook wel dronken geweestquote:Op donderdag 28 februari 2019 13:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waarom Jens, hebben ze een hekel aan hem.....??
Ze wilden ook niet voor vast bij hem slapen maar af en toe een nachtje. Hadden ze gisteren toch gewoon naar de silo kunnen gaan?quote:
Kan me echt niks bij voorstellen dat een dakloze zichzelf uitnodigd in een programma en ook nog vraagt of hij mee kan eten.....niet per mail en ook niet per exprespost.....quote:
En wat heeft Gerrit daarmee van doen?? Mylene ontwijkt Gerrit ook.quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:43 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Geen idee maar alles is opeens veranderd daar.
TimTim wilde Franny niet voor even bij zich hebben en toen opeens weer wél en dat wilde Gerrit, terecht, niet hebben. Ze hadden dan voor die ene keer naar de silo kunnen gaan maar dat is natuurlijk geen oplossing voor de lange termijn mocht TimTim erin blijven.quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:45 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ze wilden ook niet voor vast bij hem slapen maar af en toe een nachtje. Hadden ze gisteren toch gewoon naar de silo kunnen gaan?
Ben je gek geworden?quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:46 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ik denk dat Lotus dat wel goed vindt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |