Je kan het wel onder het kleed proberen te moffelen, maar het blijft toch de hamvraagquote:Op donderdag 28 februari 2019 13:21 schreef Chea49 het volgende:
Goeie TT!![]()
TimTim Merel helpen met pielen van de panteropdrukken. Wat werkt die kerel toch hard vandaag.
Nooit bij je opgekomen dat er misschien wel helemaal niets gebeurd is behalve iets te veel aan bachus geofferd en Merel gekust is...?quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:24 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Je kan het wel onder het kleed proberen te moffelen, maar het blijft toch de hamvraag
Nee, komt niet bij me op!quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:25 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nooit bij je opgekomen dat er misschien wel helemaal niets gebeurd is behalve iets te veel aan bachus geofferd...?
Ja, geef jij die kneuzen nog even een tipquote:Op donderdag 28 februari 2019 13:28 schreef Chea49 het volgende:
Willen de mensen straks de pantertruien niet meer omdat TimTim er met zijn vieze tengels aan heeft gezeten.![]()
![]()
![]()
En terecht. Hell yeah to the schuimpjes!quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:28 schreef Chea49 het volgende:
Willen de mensen straks de pantertruien niet meer omdat TimTim er met zijn vieze tengels aan heeft gezeten.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:29 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ja, geef jij die kneuzen nog even een tip
Ik vraag me af of de mensen die bestellen wel weten dat er nog niets van de opbrengst naar het goede doel gaat...gisteren zei Merel namelijk dat dat pas ging gebeuren als de BV uit de schuld was..quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:28 schreef Chea49 het volgende:
![]()
![]()
Hij zal dat straks ook wel aan zijn verloofde gaan vertellen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:30 schreef freaky40 het volgende:
Valt niet op hoor, Tim is weer manisch alles en iedereen helpen...
Een holle belofte om klanten te trekken. Niet zo netjes want het schijnt nog steeds 19.000 in de min te zijn volgens Gerrit.quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:30 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik vraag me af of de mensen die bestellen wel weten dat er nog niets van de opbrengst naar het goede doel gaat...gisteren zei Merel namelijk dat dat pas ging gebeuren als de BV uit de schuld was..
Als de mensen het nog niet doorhebben krijgen ze het ook nooit......van .de kruidenbitter zou ook een gedeelte van naar een goed doel gaan.......1ouderenmiddag is er geweest......quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:30 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik vraag me af of de mensen die bestellen wel weten dat er nog niets van de opbrengst naar het goede doel gaat...gisteren zei Merel namelijk dat dat pas ging gebeuren als de BV uit de schuld was..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |