Je kan het wel onder het kleed proberen te moffelen, maar het blijft toch de hamvraagquote:Op donderdag 28 februari 2019 13:21 schreef Chea49 het volgende:
Goeie TT!![]()
TimTim Merel helpen met pielen van de panteropdrukken. Wat werkt die kerel toch hard vandaag.
Nooit bij je opgekomen dat er misschien wel helemaal niets gebeurd is behalve iets te veel aan bachus geofferd en Merel gekust is...?quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:24 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Je kan het wel onder het kleed proberen te moffelen, maar het blijft toch de hamvraag
Nee, komt niet bij me op!quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:25 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nooit bij je opgekomen dat er misschien wel helemaal niets gebeurd is behalve iets te veel aan bachus geofferd...?
Ja, geef jij die kneuzen nog even een tipquote:Op donderdag 28 februari 2019 13:28 schreef Chea49 het volgende:
Willen de mensen straks de pantertruien niet meer omdat TimTim er met zijn vieze tengels aan heeft gezeten.![]()
![]()
![]()
En terecht. Hell yeah to the schuimpjes!quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:28 schreef Chea49 het volgende:
Willen de mensen straks de pantertruien niet meer omdat TimTim er met zijn vieze tengels aan heeft gezeten.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:29 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ja, geef jij die kneuzen nog even een tip
Ik vraag me af of de mensen die bestellen wel weten dat er nog niets van de opbrengst naar het goede doel gaat...gisteren zei Merel namelijk dat dat pas ging gebeuren als de BV uit de schuld was..quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:28 schreef Chea49 het volgende:
![]()
![]()
Hij zal dat straks ook wel aan zijn verloofde gaan vertellen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:30 schreef freaky40 het volgende:
Valt niet op hoor, Tim is weer manisch alles en iedereen helpen...
Een holle belofte om klanten te trekken. Niet zo netjes want het schijnt nog steeds 19.000 in de min te zijn volgens Gerrit.quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:30 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik vraag me af of de mensen die bestellen wel weten dat er nog niets van de opbrengst naar het goede doel gaat...gisteren zei Merel namelijk dat dat pas ging gebeuren als de BV uit de schuld was..
Als de mensen het nog niet doorhebben krijgen ze het ook nooit......van .de kruidenbitter zou ook een gedeelte van naar een goed doel gaan.......1ouderenmiddag is er geweest......quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:30 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik vraag me af of de mensen die bestellen wel weten dat er nog niets van de opbrengst naar het goede doel gaat...gisteren zei Merel namelijk dat dat pas ging gebeuren als de BV uit de schuld was..
Goudmijntje a gogoquote:Op donderdag 28 februari 2019 13:34 schreef mazaru het volgende:
En weer een kilo koffie besteld. Die koffie loopt als een tiet
18.00 uur hoorde ik zelfs. Krijgt vast een gratis treinkaartje van de febo.quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:35 schreef ANTPQ-36 het volgende:
DD (Dakloze Dave)komt weer slapen hij is er straks om 19:00
Dus gerrit EN timtim zo dakloosquote:Op donderdag 28 februari 2019 13:36 schreef Chea49 het volgende:
Dave, de zgn. zwerver, komt vanavond wéér. Hij vond het er zó gastvrij.![]()
![]()
![]()
Ja, welke van de twee hutten??quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:36 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Laat die 2 teven hun likhut ter beschikking stellen.
Zijn er nog meer likhutten?quote:
Laat moeder overste (christel) maar plaats maken, die wil hem toch zo graag een slaapplaats geven.quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:38 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Dus gerrit EN timtim zo dakloos
Dacht ik ook meteen aan maar weet niet wáár hij gaat slapen. Nogal brutaal om jezelf uit te nodigen voor zo'n dure boeking.quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:38 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Nu TimTim uit die ene is is een andere naam wel zo aardig.quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:39 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Zijn er nog meer likhutten?
Gerrit slaapt dan bij Christel en Hiske. Tim kan niet meer bij Lotus en Franny slapen, Tim moet dus bij Dave slapen of in de silo.quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:38 schreef BakkieBaksteen het volgende:
[..]
Oh nee .....maar weet ook niet of er 1likhut is.......weet alleen dat er twee zijn waar vrouwen in slapen.....quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:39 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Zijn er nog meer likhutten?
En tim had net bedacht dat engkaak bij hem in de tent zou komen slapenquote:Op donderdag 28 februari 2019 13:40 schreef DKUp het volgende:
[..]
Gerrit slaapt dan bij Christel en Hiske. Tim kan niet meer bij Lotus en Franny slapen, Tim moet dus bij Dave slapen of in de silo.
Denk ook niet dat hij zichzelf heeft uitgenodigd.......quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:39 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dacht ik ook meteen aan maar weet niet wáár hij gaat slapen. Nogal brutaal om jezelf uit te nodigen voor zo'n dure boeking.
Misschien zien we het in de uitzendingquote:Op donderdag 28 februari 2019 13:42 schreef BarryOSeven het volgende:
Wat heeft Jessie in godsnaam geflikt dat er zo zwaar aan getild wordt?
Geen idee eigenlijk.quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk ook niet dat hij zichzelf heeft uitgenodigd.......
In de silo waar hij al zo dikwijls met Franny heeft geslapen. Ik snap die ophef daarom ook niet dat Franny gisteren niet in de yurt mocht. Ze konden toch samen naar de silo?quote:
ik heb de indruk dat het met mylene te maken heeftquote:Op donderdag 28 februari 2019 13:42 schreef BarryOSeven het volgende:
Geen idee maar alles is opeens veranderd daar.quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:42 schreef BarryOSeven het volgende:
Waarom Jens, hebben ze een hekel aan hem.....??quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:42 schreef snetje het volgende:
Misschien een Jens een Tim ...Adriaan denkt van niet ...dat de stemmen al vast staan...
Niet voor vast natuurlijk.quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:43 schreef Alocanda het volgende:
[..]
In de silo waar hij al zo dikwijls met Franny heeft geslapen. Ik snap die ophef daarom ook niet dat Franny gisteren niet in de yurt mocht. Ze konden toch samen naar de silo?
Misschien is Jens ook wel dronken geweestquote:Op donderdag 28 februari 2019 13:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waarom Jens, hebben ze een hekel aan hem.....??
Ze wilden ook niet voor vast bij hem slapen maar af en toe een nachtje. Hadden ze gisteren toch gewoon naar de silo kunnen gaan?quote:
Kan me echt niks bij voorstellen dat een dakloze zichzelf uitnodigd in een programma en ook nog vraagt of hij mee kan eten.....niet per mail en ook niet per exprespost.....quote:
En wat heeft Gerrit daarmee van doen?? Mylene ontwijkt Gerrit ook.quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:43 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Geen idee maar alles is opeens veranderd daar.
TimTim wilde Franny niet voor even bij zich hebben en toen opeens weer wél en dat wilde Gerrit, terecht, niet hebben. Ze hadden dan voor die ene keer naar de silo kunnen gaan maar dat is natuurlijk geen oplossing voor de lange termijn mocht TimTim erin blijven.quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:45 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ze wilden ook niet voor vast bij hem slapen maar af en toe een nachtje. Hadden ze gisteren toch gewoon naar de silo kunnen gaan?
Ben je gek geworden?quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:46 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ik denk dat Lotus dat wel goed vindt
Ook ruzie kennelijk maar geen idee waar dát nou weer over gaat,quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
En wat heeft Gerrit daarmee van doen?? Mylene ontwijkt Gerrit ook.
Nog even en je kan er soep van koken.....Merel gooide er Maggi op en te beroerd om een doekje te pakken......quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:49 schreef snetje het volgende:
Erik: Het zijn een stelletje viezerikken hier ...zwijnen..hoelang hebben we die stoelen nu? Ik ga er al niet meer op zitten ...de banken ook ...stoppen de chips er gewoon tussen ipv er af te vegen...
Mylene zal er wel weer met haar bemoeimoeimoeimoeimoeial neus tussen hebben gestaan en weggestuurd zijn...quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:43 schreef Ranah het volgende:
[..]
ik heb de indruk dat het met mylene te maken heeft
Gerrit schijnt degene te zijn die heeft geprobeerd hetgeen tussen Mylene en Jassie is voorgevallen onder het vloerkleed te moffelen. (don't kill the messenger)quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
En wat heeft Gerrit daarmee van doen?? Mylene ontwijkt Gerrit ook.
Onbegrijpelijk. Dat doen ze thuis toch ook niet?quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:49 schreef snetje het volgende:
Erik: Het zijn een stelletje viezerikken hier ...zwijnen..hoelang hebben we die stoelen nu? Ik ga er al niet meer op zitten ...de banken ook ...stoppen de chips er gewoon tussen ipv er af te vegen...
Dat zei Hiske ..dat zij misschien stemmen gingen veranderen...was nogal vaag dat gesprek..quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waarom Jens, hebben ze een hekel aan hem.....??
Triootje met den deevquote:Op donderdag 28 februari 2019 13:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
En tim had net bedacht dat engkaak bij hem in de tent zou komen slapen
Het zijn ook allemaal smeerkezen daar.quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nog even en je kan er soep van koken.....Merel gooide er Maggi op en te beroerd om een doekje te pakken......
En ja hoor......hier de grote kans om Tim erin te houden.......quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:50 schreef mazaru het volgende:
Erik volop aan het afdwingen dat hij naar huis wordt gestuurd. Dit zou gewoon verboden moeten worden. Pleur die vent er gewoon uit. Dit gejammer verziekt alle stemmingen
Dat zou toch te zot voor woorden zijn?quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
En ja hoor......hier de grote kans om Tim erin te houden.......
Maar helaas is het daar nu al te laat voorquote:Op donderdag 28 februari 2019 13:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Idd. Niet de stemming ervoor gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |