Daar kan ik niks over zeggen maar qua vrouwen is het hier zeker beterquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:40 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hier zijn knappere mannen
Maar cd gewoon even heel eerlijk he tussen onsquote:
Ik woon in het westen en echt in een prachtige wijk, op loopafstand van een bos.....mij hoor je echt niet klagen! Maar qua centrum? Tja.....ik kom er nauwelijks....quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:48 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Maar cd gewoon even heel eerlijk he tussen ons
Wat een foeilelijke stad is tilburg, qua uiterlujk dan he, de mensen daar zijn vast aardig
Een vernedering in de finale?quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik niet.
Gun het Willem II wel.
quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:48 schreef Kiid het volgende:
[..]
Daar kan ik niks over zeggen maar qua vrouwen is het hier zeker beter
Ja het is voor AZ ook zo lullig om drie finales op rij te verliezen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Een vernedering in de finale?
Ben er 1x geweest in het centrum en op de campus van de uniquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:50 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik woon in het westen en echt in een prachtige wijk, op loopafstand van een bos.....mij hoor je echt niet klagen! Maar qua centrum? Tja.....ik kom er nauwelijks....
Ik woon wel vlakbij de uni en dat is echt gezellig!quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ben er 1x geweest in het centrum en op de campus van de uni
Echt alles leek wel een bouwval en ook zo grijs en saai
Maar dan zijn de buitenwijken vast leuker
Woon je vlakbij naatjequote:Op donderdag 28 februari 2019 19:54 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik woon wel vlakbij de uni en dat is echt gezellig!
Medelijden met de moeder.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:08 schreef Driepink het volgende:
Er was trouwens pas nog een baby geboren, holy moly
[ afbeelding ]
Christus te paardquote:Op donderdag 28 februari 2019 20:08 schreef Driepink het volgende:
[ afbeelding ]
Braddiequote:Op donderdag 28 februari 2019 20:08 schreef Driepink het volgende:
[ afbeelding ]
Jezus, ergens ben ik nu blij dat ik niet zwanger kan wordenquote:
Mannen zijn echt watjes!quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jezus, ergens ben ik nu blij dat ik niet zwanger kan worden
Ik ben zo lief dat ik het hele zwangerschapsproces incl verlof heel graag over laat aan anderenquote:Op donderdag 28 februari 2019 20:13 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Mannen zijn echt watjes!
Pers jij een baby uit van 62cm en 9kg?quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:13 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Mannen zijn echt watjes!
28 year challangequote:Op donderdag 28 februari 2019 20:14 schreef Goudenvis het volgende:
Zal ik een Braddie foto posten? Soort then and now
Meh.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:14 schreef Goudenvis het volgende:
Love you for always nuquote:Op donderdag 28 februari 2019 20:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben zo lief dat ik het hele zwangerschapsproces incl verlof heel graag over laat aan anderen
Neeuh doe maar niet Gvquote:Op donderdag 28 februari 2019 20:14 schreef Goudenvis het volgende:
Blufquote:Op donderdag 28 februari 2019 20:14 schreef Goudenvis het volgende:
Volgende 2 jaar word al lastig genoeg voor hem.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:23 schreef Kiid het volgende:
[..]
Die gaat de volgende 28 jaar echt niet halen
Braddiequote:Op donderdag 28 februari 2019 20:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Volgende 2 jaar word al lastig genoeg voor hem.
quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
ahhh lekker eieren geschoten.
Hè dit had ik net even nodig....quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
cinderella, brabantsche schoone der sc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |