SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geel toch?quote:Op donderdag 28 februari 2019 10:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
Die tackle van Berghuis kon echt niet trouwens. Gelukkig raakt ie Frenkie niet goed.
[ afbeelding ]
Moet ie vooral in Spanje gaan ballen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 10:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
Die tackle van Berghuis kon echt niet trouwens. Gelukkig raakt ie Frenkie niet goed.
[ afbeelding ]
dat is daar ook gewoon een overtreding, minimaal geel in elk land wat mij betreft. (uitzondering misschien Italie)quote:Op donderdag 28 februari 2019 10:37 schreef MCH het volgende:
[..]
Moet ie vooral in Spanje gaan ballen.
wel/geen corner?quote:Op donderdag 28 februari 2019 10:45 schreef Heeinz het volgende:
4:58 afspelen op 0,25x snelheid
Ben ik nou gek?
Geen,Tadic raakt hem nog.quote:Op donderdag 28 februari 2019 10:49 schreef JanCees het volgende:
[..]
wel/geen corner?
je kan het net niet zien
op 3:50 lijkt het geen corner iig
Gewoon 1-3. Maak die kansen af en je kunt nog winnen ook. Dat probleem ligt helaas al langer in de CL, ook tegen Bayern.quote:
Op 4:58 lijkt het me wel een corner, 3:50 niet inderdaadquote:Op donderdag 28 februari 2019 10:49 schreef JanCees het volgende:
[..]
wel/geen corner?
je kan het net niet zien
op 3:50 lijkt het geen corner iig
Gif doet het nietquote:Op donderdag 28 februari 2019 10:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 februari 2019 11:24 schreef JanCees het volgende:
Halfjaarcijfers: Ajax boekt netto winst van ¤ 20,3 miljoen
Ajax heeft donderdag de halfjaarcijfers bekendgemaakt. De club heeft over de eerste 6 maanden van het boekjaar 2018-2019 een netto winst van ¤ 20,3 miljoen geboekt.
Kerncijfers:
* Ajax heeft over de eerste 6 maanden van het boekjaar 2018-2019 een netto winst van ¤ 20,3 miljoen geboekt.
* Het operationele resultaat bedraagt ¤ 27,5 miljoen positief, vooral door deelname aan de groepsfase van de UEFA Champions League.
* Het saldo vergoedingssommen bedraagt ¤ 0,6 miljoen negatief. Dit saldo bestaat uit de afschrijvingen vergoedingssommen van ¤ 18,5 miljoen en uit het resultaat vergoedingssommen van ¤ 17,9 miljoen. Het resultaat vergoedingssommen betreft met name de transfer van Justin Kluivert naar AS Roma.
* De netto omzet bedraagt ¤ 104,3 miljoen en kent een stijging van ¤ 56,0 miljoen.
* De totale bedrijfslasten bedragen ¤76,8 miljoen, een stijging van ¤ 25,6 miljoen.
* Het totaal eigen vermogen stijgt in het 1e halfjaar van het seizoen 2018-2019 met ¤ 20,4 miljoen naar ¤ 178,7 miljoen, 66,4% van het balanstotaal.
* De selectie van het 1e elftal bestaat nu uit 25 spelers. Daarnaast zijn 2 contractspelers verhuurd en hebben 41 spelers een jeugdcontract. Dit komt neer op 68 contractspelers.
De analyses en het volgende financieel overzicht hebben betrekking op de periode van 1 juli 2018 tot en met 31 december 2018 en worden vergeleken met de periode 1 juli 2017 tot en met 31 december 2017.
nee joh, laten we zoals Berghuis voorstelde volgende keer een kwartier de VAR laten koekeloeren voor een besluit waarna er een kansloze corner uit komtquote:Op donderdag 28 februari 2019 11:19 schreef PicoMMP het volgende:
Laten we lekker ophouden over die corner. Elke wedstrijd wordt er wel een keer een foutje gemaakt. Nu valt er een goal uit, lekker boeiend.
Ajax heeft donderdag de halfjaarcijfers bekendgemaakt. De club heeft over de eerste 6 maanden van het boekjaar 2018-2019 een netto winst van ¤ 20,3 miljoen geboekt.
Kerncijfers:
* Ajax heeft over de eerste 6 maanden van het boekjaar 2018-2019 een netto winst van ¤ 20,3 miljoen geboekt.
* Het operationele resultaat bedraagt ¤ 27,5 miljoen positief, vooral door deelname aan de groepsfase van de UEFA Champions League.
* Het saldo vergoedingssommen bedraagt ¤ 0,6 miljoen negatief. Dit saldo bestaat uit de afschrijvingen vergoedingssommen van ¤ 18,5 miljoen en uit het resultaat vergoedingssommen van ¤ 17,9 miljoen. Het resultaat vergoedingssommen betreft met name de transfer van Justin Kluivert naar AS Roma.
* De netto omzet bedraagt ¤ 104,3 miljoen en kent een stijging van ¤ 56,0 miljoen.
* De totale bedrijfslasten bedragen ¤76,8 miljoen, een stijging van ¤ 25,6 miljoen.
* Het totaal eigen vermogen stijgt in het 1e halfjaar van het seizoen 2018-2019 met ¤ 20,4 miljoen naar ¤ 178,7 miljoen, 66,4% van het balanstotaal.
* De selectie van het 1e elftal bestaat nu uit 25 spelers. Daarnaast zijn 2 contractspelers verhuurd en hebben 41 spelers een jeugdcontract. Dit komt neer op 68 contractspelers.
De analyses en het volgende financieel overzicht hebben betrekking op de periode van 1 juli 2018 tot en met 31 december 2018 en worden vergeleken met de periode 1 juli 2017 tot en met 31 december 2017.
Dat is wel een nadeel van de VAR jaquote:Op donderdag 28 februari 2019 11:30 schreef mokkiemok het volgende:
ik merk wel aan mijzelf dat ik nu bij elk doelpunt 10 seconden wacht met juichen. dat "bang zijn voor de VAR" is er toch wel ingeslopen bij mij.
quote:Op donderdag 28 februari 2019 11:03 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Gewoon 1-3. Maak die kansen af en je kunt nog winnen ook. Dat probleem ligt helaas al langer in de CL, ook tegen Bayern.
het is ook niet de vraag of we winnen, maar of het genoeg zal zijn om door te gaan.quote:Op donderdag 28 februari 2019 11:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]Jij die positief bent over de kansen van Ajax.
Kerncijfers:
Wel een CL-huishouding inmiddels. Niet dat dat momenteel een probleem is met deze reserves en al die transfers op komst.quote:
Als je nu geen CL haalt en je betaalt zulke salarissen wordt er al snel gesproken over wanbeleid, dat kan ik je verzekerenquote:Op donderdag 28 februari 2019 11:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wordt wel pijnlijk als je CL niet haalt met dure salarissen van de spelers nu. Het is natuurlijk een balans zoeken tussen Europese prestaties en financiële huishouding. Alhoewel je straks natuurlijk 100+ binnenkrijgt met uitgaande transfers.
Is er al enig zicht op dat Nederland weer een vaste plek krijgt in de CL en niet door middel van de 'kampioensroute'?quote:Op donderdag 28 februari 2019 11:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wordt wel pijnlijk als je CL niet haalt met dure salarissen van de spelers nu. Het is natuurlijk een balans zoeken tussen Europese prestaties en financiële huishouding. Alhoewel je straks natuurlijk 100+ binnenkrijgt met uitgaande transfers.
Alleen als Ajax doorgaat tegen Real en dan de ronde erna ook nog winnen, terwijl Salzburg niks meer wint in de EL.quote:Op donderdag 28 februari 2019 11:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Is er al enig zicht op dat Nederland weer een vaste plek krijgt in de CL en niet door middel van de 'kampioensroute'?
Als Ajax wint bij Real Madrid en de Oostenrijkse ploegen geen punten meer halenquote:Op donderdag 28 februari 2019 11:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Is er al enig zicht op dat Nederland weer een vaste plek krijgt in de CL en niet door middel van de 'kampioensroute'?
dat gaat dit seizoen niet meer lukken geloof ikquote:Op donderdag 28 februari 2019 11:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Klopt, maar ze zijn natuurlijk ook veel bezig om de normale begroting ook omhoog te krijgen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 11:41 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Wel een CL-huishouding inmiddels. Niet dat dat momenteel een probleem is met deze reserves en al die transfers op komst.
Ronde erna was toch niet nodig? Of heeft Salzburg nog extra punten door volgende ronde gekregen?quote:Op donderdag 28 februari 2019 11:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen als Ajax doorgaat tegen Real en dan de ronde erna ook nog winnen, terwijl Salzburg niks meer wint in de EL.
Volgens mij krijgt Nederland er 0.2 bij op die landenranglijst (1 punt delen door de vijf ploegen) en dan kom je echt net tekort om boven Oostenrijk te komen. Dus die mogen dan niks winnen (wat ik ze nog wel zie doen).quote:Op donderdag 28 februari 2019 11:53 schreef franklop het volgende:
[..]
Ronde erna was toch niet nodig? Of heeft Salzburg nog extra punten door volgende ronde gekregen?
Dit seizoen gaat dat niet lukken. Volgend seizoen maar knallen met alle Nederlandse clubsquote:Op donderdag 28 februari 2019 11:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Als Ajax wint krijgt Nederland er 0.6 bij (0.4 voor winst en 0.2 bonus). Als Salzburg dat eruit gaat door bijvoorbeeld verlies en gelijkspel, dan blijft Nederland er ongeacht de verdere uitslagen nog voor.quote:Op donderdag 28 februari 2019 11:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij krijgt Nederland er 0.2 bij op die landenranglijst (1 punt delen door de vijf ploegen) en dan kom je echt net tekort om boven Oostenrijk te komen. Dus die mogen dan niks winnen (wat ik ze nog wel zie doen).
Dus het moet volgend seizoen maar gebeuren, hopelijk doen de andere Nederlandse clubs dan ook hun best (spoilers: dat wordt weer een fiasco).
Zelfs al zou Napoli op haar best opstellen, dan is Salzburg nog een vervelende tegenstander. Heb het idee dat je die een beetje onderschat.quote:Op donderdag 28 februari 2019 11:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Salzburg moet tegen Napoli en het is altijd de vraag bij Italiaanse clubs hoe serieus ze EL nemen.
Oh dat maakt het wel anders ja.quote:Op donderdag 28 februari 2019 11:58 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Als Ajax wint krijgt Nederland er 0.6 bij (0.4 voor winst en 0.2 bonus). Als Salzburg dat eruit gaat door bijvoorbeeld verlies en gelijkspel, dan blijft Nederland er ongeacht de verdere uitslagen nog voor.
Nee hoor, zeker niet. Salzburg is voor mij elk jaar een van de outsiders voor EL.quote:Op donderdag 28 februari 2019 12:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zelfs al zou Napoli op haar best opstellen, dan is Salzburg nog een vervelende tegenstander. Heb het idee dat je die een beetje onderschat.
ja dat is eigenlijk wel het grootste probleemquote:Op donderdag 28 februari 2019 12:13 schreef mokkiemok het volgende:
überhaupt afwachten wat er volgend seizoen op het veld staan.
kan mij niet voorstellen dat het beter zal zijn dan nu, of in ieder geval gelijkwaardig.quote:Op donderdag 28 februari 2019 12:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja dat is eigenlijk wel het grootste probleem
Leuke PSV-diss.quote:Op donderdag 28 februari 2019 12:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
Je moet komend seizoen sowieso twee voorronden overleven (ook als kampioen). Ajax is dan wel favoriet, maar eind juli met 35 graden in Kroatië voetballen met nieuw team blijft een vervelend risico.
quote:Op donderdag 28 februari 2019 11:57 schreef PicoMMP het volgende:
Gewoon de CL winnen, dan spelen we volgend seizoen sowieso CL.
Is het niet gewoon maar één voorronde als de CL-winnaar zich ook al geplaatst heeft via de competitie? Dat daardoor alles opschuift? Of was het iets met de EL-winnaar die zich al geplaatst heeft voor de CL.quote:Op donderdag 28 februari 2019 12:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
Je moet komend seizoen sowieso twee voorronden overleven (ook als kampioen). Ajax is dan wel favoriet, maar eind juli met 35 graden in Kroatië voetballen met nieuw team blijft een vervelend risico.
Verwacht eigenlijk wel dat ze in de komende maanden al het een en ander rond maken, zal ook wel gebeuren. In elk geval het contact goed warm houden met de beoogde spelers.quote:Op donderdag 28 februari 2019 12:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja dat is eigenlijk wel het grootste probleem
Als Ajax geen CL haalt dan betaalt het geen CL bonussen bovendien zitten daar waarschijnlijk de eenmalige teken bonussen bij voor Blind en Tadic.quote:Op donderdag 28 februari 2019 11:47 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Als je nu geen CL haalt en je betaalt zulke salarissen wordt er al snel gesproken over wanbeleid, dat kan ik je verzekeren
https://en.wikipedia.org/(...)EFA_Champions_Leaguequote:Op donderdag 28 februari 2019 12:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is het niet gewoon maar één voorronde als de CL-winnaar zich ook al geplaatst heeft via de competitie? Dat daardoor alles opschuift? Of was het iets met de EL-winnaar die zich al geplaatst heeft voor de CL.
Nja PSV had het dit seizoen ook, dus het kan prima.quote:Op donderdag 28 februari 2019 12:27 schreef franklop het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/(...)EFA_Champions_League
Hier te lezen, zouden dan 2 plekken op moeten schuiven om 1 ronde over te kunnen slaan
Niveau Real Madrid, hoort niet thuis bij Ajax.quote:Op donderdag 28 februari 2019 12:30 schreef Poepz0r het volgende:
Die Tagliafico is toch gewoon een back van wereldklasse of ben ik nu gek?
Marcelo vind ik aanvallend wel sterk, maar verdedigend kan hij er niet zo heel veel van. Ik herinner mij het WK in Brazillie LOLquote:Op donderdag 28 februari 2019 12:36 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Niveau Real Madrid, hoort niet thuis bij Ajax.
Een maand geleden was je nog uiterst positief over de komende transferzomerquote:Op donderdag 28 februari 2019 12:18 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
kan mij niet voorstellen dat het beter zal zijn dan nu, of in ieder geval gelijkwaardig.
zo heb ik dat volgens mij niet gezegd.quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:09 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Een maand geleden was je nog uiterst positief over de komende transferzomer
Je moet ook geluk hebben met aankopen. Dat is altijd afwachten.quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:11 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
zo heb ik dat volgens mij niet gezegd.
ik ben erg benieuwd naar de zomer, omdat ik wil weten wie er voor wat weg gaat en hoe Overmars het op gaat lossen.
ik heb er wel alle vertrouwen in dat Overmars een aantal goede aankopen gaat doen. Maar om een vergelijkbaar niveau of zelfs hoger neer te zetten volgend seizoen zal denk ik te veel gevraagd zijn.
ik ben wel bang dat er echt heel veel weg zullen gaan.quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je moet ook geluk hebben met aankopen. Dat is altijd afwachten.
Zolang ze Gravenbergh en Kuhn maar doorschuiven.quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:14 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik ben wel bang dat er echt heel veel weg zullen gaan.
Gravenberch krijg je zo wel weer gezeik met zijn contract door die Raiolaquote:Op donderdag 28 februari 2019 13:15 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zolang ze Gravenbergh en Kuhn maar doorschuiven.
ja maar eigenlijk moet je die nu al doen want je speelt voorronde EL/CL vroeg in het seizoenquote:Op donderdag 28 februari 2019 13:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je moet ook geluk hebben met aankopen. Dat is altijd afwachten.
zo dom als Kluivert zal hij toch niet zijnquote:Op donderdag 28 februari 2019 13:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gravenberch krijg je zo wel weer gezeik met zijn contract door die Raiola
Ik denk dat ze daar allang mee bezig zijn.quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja maar eigenlijk moet je die nu al doen want je speelt voorronde EL/CL vroeg in het seizoen
Of het dom is van Kluivert moet nog blijken de komende jaren.quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
zo dom als Kluivert zal hij toch niet zijn
dat is wel te hopenquote:Op donderdag 28 februari 2019 13:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daar allang mee bezig zijn.
Kluivert is niet de enige speler die het hoofd op hol is gebracht door Raiola natuurlijk.quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
zo dom als Kluivert zal hij toch niet zijn
dat is ook waar maar denk toch wel dat hij wat te vroeg is weggegaanquote:Op donderdag 28 februari 2019 13:17 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Of het dom is van Kluivert moet nog blijken de komende jaren.
Geen nieuwe Lb? Nieuwe rb?quote:Op donderdag 28 februari 2019 12:41 schreef Poepz0r het volgende:
Krijgen volgend seizoen wel een GIGA probleem. 2 nieuwe keepers, nieuwe middenvelders en aanvallers. Gravenbergh doorschuiven en Kuhn ook aub.
Ook dat ja. Backs zijn heel lastig te vinden. Kotarski zal wel 2de keeper worden, maarja haal even een nieuwe keeper. Waar keept die Svilar tegenwoordig?quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen nieuwe Lb? Nieuwe rb?
ik weet niet of Raiola zo'n grote rol hierin heeft gespeeld, eerder z'n moederquote:Op donderdag 28 februari 2019 13:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kluivert is niet de enige speler die het hoofd op hol is gebracht door Raiola natuurlijk.
De Ligt zit toch ook bij Raiola?quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik weet niet of Raiola zo'n grote rol hierin heeft gespeeld, eerder z'n moeder
is ook weinig mis met Raiola hoor.quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
De Ligt zit toch ook bij Raiola?
Lekker pizzatje eten samen, lekker man.quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:20 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
is ook weinig mis met Raiola hoor.
zeer prima zaakwaarnemer.
ja daarom, het is uiteindelijk de speler die bepaaltquote:Op donderdag 28 februari 2019 13:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
De Ligt zit toch ook bij Raiola?
Maar ik moet het nog maar zien bij die Gravenberch.quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik weet niet of Raiola zo'n grote rol hierin heeft gespeeld, eerder z'n moeder
dat dachten we van Bazoer ook, altijd even afwachten hoe ze het in het 1e doenquote:Op donderdag 28 februari 2019 13:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar ik moet het nog maar zien bij die Gravenberch.
Want denk wel dat hij de nieuwe cashcow van Ajax zou kunnen worden.
Gravenberchquote:Op donderdag 28 februari 2019 13:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar ik moet het nog maar zien bij die Gravenberch.
Want denk wel dat hij de nieuwe cashcow van Ajax zou kunnen worden.
Gravenbergh is al veel verder.quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat dachten we van Bazoer ook, altijd even afwachten hoe ze het in het 1e doen
Kan uiteraard nog van alles misgaan, maar als ik nu naar Jong Ajax kijk zie ik hem wel als degene met de meeste potentie daarvoor.quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat dachten we van Bazoer ook, altijd even afwachten hoe ze het in het 1e doen
ÜnüvarGodquote:Op donderdag 28 februari 2019 13:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Uvanar (of hoe heet dat ventje)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Eerst kijken ipv concluderen dan ouwe pikquote:Op donderdag 28 februari 2019 13:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
kan best, ik heb nog weinig van hem gezien maar volg de jeugd en jong ook niet (meer) zo.
quote:Op donderdag 28 februari 2019 11:27 schreef Tjacka het volgende:
quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ÜnüvarGodDie Brobbey toch ook man. Doet mij in alles denken aan Lukaku. Wat een animal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar zie ik het dan totaal weer niet in.quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die Brobbey toch ook man. Doet mij in alles denken aan Lukaku. Wat een animal.
Cilessen komt niet. Moet 60 miljoen kosten Hans. Stengs ook niet halen, op basis waarvan? 3 potjes mee gedaan.quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:26 schreef PicoMMP het volgende:
Cillessen;
Mazraoui, Magallan, Vertonghen, Tagliafico;
Van de Beek, Tadic, Gravenbergh;
Suarez, Dolberg, Stengs
Genot
hoezo? Ik kijk pas op het moment dat het er toe doet en ik concludeer toch nog niksquote:Op donderdag 28 februari 2019 13:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Eerst kijken ipv concluderen dan ouwe pik
Stengs zie ik graag komen. Echter krijg je die niet voor minder dan 20 miljoen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:26 schreef PicoMMP het volgende:
Cillessen;
Suarez, Dolberg, Stengs
Genot
Waarom staat Blind er niet in?quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:26 schreef PicoMMP het volgende:
Cillessen;
Suarez, Dolberg, Stengs
Genot
Lijkt mij onjuist. Man scoort altijd en zoals ik net zei is het net Lukaku in alles.quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar zie ik het dan totaal weer niet in.
Lijkt me typisch zo'n speler die uiteindelijk bij ADO of NAC gaat spelen.
Ik vind Lukaku ook niet zo'n geweldenaar.quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lijkt mij onjuist. Man scoort altijd en zoals ik net zei is het net Lukaku in alles.
Bord op schoot aankoop genot. Dat moeten we dus niet meer doen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:27 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Stengs zie ik graag komen. Echter krijg je die niet voor minder dan 20 miljoen.
LOL OKE HANSquote:Op donderdag 28 februari 2019 13:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind Lukaku ook niet zo'n geweldenaar.
Cillessen ruilen met Onana.quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Cilessen komt niet. Moet 60 miljoen kosten Hans. Stengs ook niet halen, op basis waarvan? 3 potjes mee gedaan.
quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ÜnüvarGodnouri flashbacksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
Dan halen we buitenspelers die wat ervaring hebben ipv 3 potjes.quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:28 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Cillessen ruilen met Onana.
Stengs, gewoon omdat we een buitenspeler nodig hebben.
Nou ja, hij heeft wel iets speciaals hoor dat zie je direct.quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Bord op schoot aankoop genot. Dat moeten we dus niet meer doen.
Sulejmani ook GENOTquote:Op donderdag 28 februari 2019 13:29 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Nou ja, hij heeft wel iets speciaals hoor dat zie je direct.
Vertonghen is beter centraal achterin, Gravenbergh heeft meer potentie.quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom staat Blind er niet in?
Eiting ook snel lozen. Dat is helemaal niks.quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:29 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Vertonghen is beter centraal achterin, Gravenbergh heeft meer potentie.
Maar eigenlijk was ik Blind vergeten, dus die maar op '6' dan. Of verkopen.
op basis van wat 3 potjes?quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Eiting ook snel lozen. Dat is helemaal niks.
Schuurs wel paar potten de kans geven (heeft die nog niet gehad). Die jongen was bij Fortuna beestachtig goed.quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:29 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Prima, maar ken niemand meer.quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dan halen we buitenspelers die wat ervaring hebben ipv 3 potjes.
Vertonghen komt toch nog niet deze zomer.quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:29 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Dat bepaal ik zelf welquote:Op donderdag 28 februari 2019 13:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vertonghen komt toch nog niet deze zomer.
Eens.quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:30 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Eiting ook snel lozen. Dat is helemaal niks.
@Koffieplanterquote:Op donderdag 28 februari 2019 13:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Buitenland scouten? Afrika, Z-Amerika etc.
op basis van jong had Onana nooit het eerste gehaald imo, dat kan je er dus neit bijhalen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Op basis van Jong en invalbeurten en oefenpotjes.
Ik hoor veel klachten over die Dani de Wit, maar ik vind hem helemaal niet zo slecht meespelen eigenlijk. Een type Richard Knopper. Wel een bijtertje. Geen hoogstaande technicus.quote:
ik ook, maar gaat mij om het principe.quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:31 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ben het wel met hem eens eigenlijk, die kan er niet zo veel van.
Eiting heeft al veel meer potjes meegedaan Hans. Voorbereiding bijv?quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:32 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
op basis van jong had Onana nooit het eerste gehaald imo, dat kan je er dus neit bijhalen.
mijn punt is dat je eiting afschrijft na 3 potjes, maar stengs niet wil halen op basis van 3 potjes.
Die heeft alleen meer dan drie potjes gespeeld.quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:33 schreef PicoMMP het volgende:
Als we niemand halen op basis van drie potjes hadden we Frenkiegod ook nooit gehaald.
Frenkie haalde we eigenlijk als jeugdspeler he. Das niet hetzelfde. Die wilde Ajax al hebben toen die 14-15 was.quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:33 schreef PicoMMP het volgende:
Als we niemand halen op basis van drie potjes hadden we Frenkiegod ook nooit gehaald.
Stengs ookquote:Op donderdag 28 februari 2019 13:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Eiting heeft al veel meer potjes meegedaan Hans. Voorbereiding bijv?
Van Gravenbergh ben ik heel erg bang dat hij dezelfde route op gaat als Riedewald, Bazoer en in mindere mate Tete. Dat begint al met zijn keuze van Mino als zaakwaarnemer. Daarnaast lijkt hij qua karakter nu al sterallures te hebben als je al disciplinair geschorst moet worden om je in het gareel te houden...quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:29 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
dus we halen niks meer uit de eredivisie?quote:
Dani de Wit en Ekkelenkamp ook gewoon lozen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik hoor veel klachten over die Dani de Wit, maar ik vind hem helemaal niet zo slecht meespelen eigenlijk. Een type Richard Knopper. Wel een bijtertje. Geen hoogstaande technicus.
Keuze voor Mino is schijnbaar de beste keuze. De halve wereld kiest hem, dus dat moet geen reden zijn.quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Van Gravenbergh ben ik heel erg bang dat hij dezelfde route op gaat als Riedewald, Bazoer en in mindere mate Tete. Dat begint al met zijn keuze van Mino als zaakwaarnemer. Daarnaast lijkt hij qua karakter nu al sterallures te hebben als je al disciplinair geschorst moet worden om je in het gareel te houden...
Was hij geschorst?quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Van Gravenbergh ben ik heel erg bang dat hij dezelfde route op gaat als Riedewald, Bazoer en in mindere mate Tete. Dat begint al met zijn keuze van Mino als zaakwaarnemer. Daarnaast lijkt hij qua karakter nu al sterallures te hebben als je al disciplinair geschorst moet worden om je in het gareel te houden...
Als je wilt groeien dan lijkt mij dat idd onnodig. Haal liever een Pavon of die Shabani.quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:34 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
dus we halen niks meer uit de eredivisie?
Op basis van 2 potjes die jij gezien hebt?quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Als je wilt groeien dan lijkt mij dat idd onnodig. Haal liever een Pavon of die Shabani.
want die zie jij wekelijks spelen?quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Als je wilt groeien dan lijkt mij dat idd onnodig. Haal liever een Pavon of die Shabani.
Die worden al 2-3 jaar gescout Hans.quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:35 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Op basis van 2 potjes die jij gezien hebt?
Hij had welgeteld één potje gespeeld bij Willem II, en zat daar voornamelijk op de bankquote:Op donderdag 28 februari 2019 13:33 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Die heeft alleen meer dan drie potjes gespeeld.
Op zich eens, maar zijn gedrag in Jong doet me wel vermoeden dat we hier te maken gaan krijgen met een jochie die zich al snel veel te goed zal vinden voor de bank of snel uitgeleerd denkt te zijn.quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Keuze voor Mino is schijnbaar de beste keuze. De halve wereld kiest hem, dus dat moet geen reden zijn.
en nog steeds niet gehaald.quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:36 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die worden al 2-3 jaar gescout Hans.
Pavon regelmatig.Niet iedereen kijkt enkel teletekst.quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:36 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
want die zie jij wekelijks spelen?
Iets te maken met concurrentie? Of denk je dat wij de enige zijn die hun willen kopen?quote:
Als hij zo goed was had de concurrentie hem al gepakt Hans.quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Iets te maken met concurrentie? Of denk je dat wij de enige zijn die hun willen kopen?En vergeet niet dat een Pavon ook behoorlijk wat salaris wil hebben.
Pavon is niet gepakt, want die had net zijn krabbel gezet. Je volgt het voetbal op de voet merk ik ouwe reus.quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:37 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Als hij zo goed was had de concurrentie hem al gepakt Hans.
Bogarde beledigen, heel slimquote:Op donderdag 28 februari 2019 13:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
https://www.ajax1.nl/gravenberch-geschorst/
Nu kun je van Bogarde van alles vinden, maar toch
Dat is tegenwoordig een reden? Hij is inmiddels 23 (geloof ik), hij zou allang in Europa spelen als hij echt zo goed is.quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Pavon is niet gepakt, want die had net zijn krabbel gezet. Je volgt het voetbal op de voet merk ik ouwe reus.
Toen had Ajax toch nog niet de middelen die ze nu hebben. Je bent toch geen act aan het opvoeren he?quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:39 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig een reden? Hij is inmiddels 23 (geloof ik), hij zou allang in Europa spelen als hij echt zo goed is.
volgens Poepzor is een handtekening van een speler bindend, Pavon zal dus zijn contract uit moeten zittenquote:Op donderdag 28 februari 2019 13:39 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig een reden? Hij is inmiddels 23 (geloof ik), hij zou allang in Europa spelen als hij echt zo goed is.
Die neger buigt voor niemandquote:Op donderdag 28 februari 2019 13:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Bogarde beledigen, heel slim![]()
Die geeft je toch een klap op je appel, ongeloveloos.
Vergeet je even Eto'o, Messi, Ronaldo en Aguero.quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:40 schreef Poepz0r het volgende:
Spelers die de laatste jaren bij Ajax hadden kunnen spelen en waar Ajax ook actief mee bezig was:
Kevin De Bruyne
Dybala
Wat een BDSM
Dat niet, maar Ajax had destijds niet de knaken die ze nu hebben.quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:40 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
volgens Poepzor is een handtekening van een speler bindend, Pavon zal dus zijn contract uit moeten zitten
Laatste jaren Hans. Messi speelde al eerder, maar klopt ja. Gareth Bale was bijna rond zelfs HAHAHAHAH TERING. Die wilde Spurs ruilen tegen die spits van onsquote:Op donderdag 28 februari 2019 13:40 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Vergeet je even Eto'o, Messi, Ronaldo en Aguero.
andere clubs wel, en die halen hem ook niet.quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:41 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat niet, maar Ajax had destijds niet de knaken die ze nu hebben.
Poepz0r volgt hem al vanaf de jeugd en weet hoe het allemaal zit.quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:41 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
andere clubs wel, en die halen hem ook niet.
Nog niet, aankomende zomer is de verwachting.quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:41 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
andere clubs wel, en die halen hem ook niet.
Klaas = PSVCLquote:Op donderdag 28 februari 2019 13:43 schreef mokkiemok het volgende:
kunnen we klaas ruilen voor Poepzor?
Je weet dat Klaas dezelfde persoon is als PSV? Of vertel ik je nu iets schokkends?quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:44 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ik verlang naar een discussie tussen Poepgod, klaas en PSVCL.
schizofreen, per account.quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je weet dat Klaas dezelfde persoon is als PSV? Of vertel ik je nu iets schokkends?
Lol.quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
https://www.ajax1.nl/gravenberch-geschorst/
Nu kun je van Bogarde van alles vinden, maar toch
oud nieuws. was vorige maand ook alquote:Op donderdag 28 februari 2019 13:47 schreef Poepz0r het volgende:
Ajax heeft scouts naar Brazilië gestuurd om de verrichtingen van 18-jarige vleugelspeler Antony van São Paolo te volgen, aldus Globo Esporte.
https://globoesporte.glob(...)campaign=ge_saopaulo
Die Shabani (van wat ik zie) ken wel ballen. Wel grappig dat Bayern hem dan ineens op de bank had gezet volgens mij in hun laatste CL pot. Vorige week ofzo geloof ik.quote:Op donderdag 28 februari 2019 13:48 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
oud nieuws. was vorige maand ook al
Op basis van de ranglijst van vorig jaar (die bepalend is voor komend seizoen) staat Nederland zelfs 13e, onder Oostenrijk en Tsjechië. Het jaar daarvoor (en dus bepalend voor dit seizoen) stond Nederland wel 12e.quote:Op donderdag 28 februari 2019 12:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is het niet gewoon maar één voorronde als de CL-winnaar zich ook al geplaatst heeft via de competitie? Dat daardoor alles opschuift? Of was het iets met de EL-winnaar die zich al geplaatst heeft voor de CL.
Stukje Anoukquote:Op donderdag 28 februari 2019 14:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)na-zijn-gelijke-niet
Ten HagGod
holy shit!quote:
exquote:Op donderdag 28 februari 2019 14:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Is toch Ajax toppa ? Ajax speelster Hans
staat Neres in jouw badkamer?quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik zie haar liever in m'n badkamer dan Neres
Ik zal voor Frozen even een geile foto van Albert Verlinde opzoeken brbquote:Op donderdag 28 februari 2019 14:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
blijf maar wat langer wegquote:Op donderdag 28 februari 2019 14:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik zal voor Frozen even een geile foto van Albert Verlinde opzoeken brb
Uiteraard, maar een postreeks van Poepzor verzandt altijd in zulke onzinnige posts.quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
dan hebben ze de verkeerde geband want klaas is leukerquote:Op donderdag 28 februari 2019 13:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je weet dat Klaas dezelfde persoon is als PSV? Of vertel ik je nu iets schokkends?
Tarado heeft goede wiet in zijn badkamerkastjes.quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:09 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
staat Neres in jouw badkamer?
Ah okéquote:Op donderdag 28 februari 2019 14:07 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Op basis van de ranglijst van vorig jaar (die bepalend is voor komend seizoen) staat Nederland zelfs 13e, onder Oostenrijk en Tsjechië. Het jaar daarvoor (en dus bepalend voor dit seizoen) stond Nederland wel 12e.
Dit seizoen schoof PSV door, omdat naast Real Madrid (als titelhouder van de CL) ook de winnaar van de Europa League (Atletico Madrid) zich in eigen land via de Champions League had geplaatst. Dat is dit jaar maar weer afwachten. Arsenal, Chelsea of Sevilla kunnen bijvoorbeeld de EL winnen, maar niet bij de eerste 4 in eigen land eindigen.
Maar goed, dat maakt dus toch niet uit. Alleen van belang voor de kampioen van Tsjechië.
als dan clubs als Feyenoord of PSV eindelijk eens punten pakken is dat niet zo heel erg voor een keer. maar het moet voornamelijk van Ajax komen die punten.quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah okéhet zou wel weer typisch Ajax zijn om na een goed Europees jaar ineens weer te klunzen tegen rare clubs omdat de selectie nog niet helemaal op orde is.
Nja ik hoop niet dat we weer 13 jaar moeten wachten tot Ajax gaat overwinteren in de CLquote:Op donderdag 28 februari 2019 14:16 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
als dan clubs als Feyenoord of PSV eindelijk eens punten pakken is dat niet zo heel erg voor een keer. maar het moet voornamelijk van Ajax komen die punten.
Je moet gewoon hopen dat de CL gaat veranderen zoals vroeger dus kampioenen en eventuele nummers 2 en financial cap. Dus max xxx miljoen aan transfers en salarissen etc.quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja ik hoop niet dat we weer 13 jaar moeten wachten tot Ajax gaat overwinteren in de CL
dat gaat niet gebeuren.quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je moet gewoon hopen dat de CL gaat veranderen zoals vroeger dus kampioenen en eventuele nummers 2 en financial cap. Dus max xxx miljoen aan transfers en salarissen etc.
Europacup 2 is ook terug. Zoals ze het nu doen is niet vol te houden in ieder geval. Financial cap geloof ik wel in en dat kwam laatst ook ten sprake bij de UEFA.quote:
62 goals is toch best een aardig aantal.quote:
zeker en het zijn nog vaak belangrijke ookquote:Op donderdag 28 februari 2019 16:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
62 goals is toch best een aardig aantal.
Kreeg even een visioen dat hij hem er volgende week in Madrid ook lekker binnenschiet.quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
zeker en het zijn nog vaak belangrijke ook
met een vrije trap zou dat nog kunnen ook, die Courtois is ook niet echt in goeie doenquote:Op donderdag 28 februari 2019 16:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kreeg even een visioen dat hij hem er volgende week in Madrid ook lekker binnenschiet.
Of een afstandspoeier.quote:Op donderdag 28 februari 2019 16:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
met een vrije trap zou dat nog kunnen ook, die Courtois is ook niet echt in goeie doen
Ik vind Schone met recht ondergewaardeerd.quote:
ze niet tegen krijgen welquote:Op donderdag 28 februari 2019 17:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of een afstandspoeier.
Die twee goals daar maken zie ik nog niet eens als zo'n probleem.
quote:
Hopen op een goede dag van Onana. Vinicius vind ik nog geen killer en Benzema heeft er ook genoeg nodig om er een te maken.quote:Op donderdag 28 februari 2019 17:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]![]()
Die Vinicius zal Mazraoui wel weer het leven zuur maken, en bijna elke kans tegen zal wel een goal zijn.
En 2 onterecht afgekeurde doelpunten.quote:Op donderdag 28 februari 2019 17:34 schreef PicoMMP het volgende:
Ajax wint daar gewoon met 0-3 joh. Met een staande ovatie verlaten we daar het veld.
Niet door de laatste 5 trainers van Ajax.quote:Op donderdag 28 februari 2019 17:10 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ik vind Schone met recht ondergewaardeerd.
die 0-2 herhalen is ook goedquote:Op donderdag 28 februari 2019 17:34 schreef PicoMMP het volgende:
Ajax wint daar gewoon met 0-3 joh. Met een staande ovatie verlaten we daar het veld.
Mazza moet ff opletten, gisteren ook 3 keer zijn vent binnendoor laten komen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 17:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]![]()
Die Vinicius zal Mazraoui wel weer het leven zuur maken, en bijna elke kans tegen zal wel een goal zijn.
Die mag echt wel scherper zijn jaquote:Op donderdag 28 februari 2019 17:51 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Mazza moet ff opletten, gisteren ook 3 keer zijn vent binnendoor laten komen.
Wat is er toch met onze backs sinds Trabelsi?quote:Op donderdag 28 februari 2019 17:51 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Mazza moet ff opletten, gisteren ook 3 keer zijn vent binnendoor laten komen.
Ik heb anders weinig aan te merken op Tagliaficoquote:Op donderdag 28 februari 2019 17:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is er toch met onze backs sinds Trabelsi?
Allemaal ongeconcentreerd en laks.
Moest rechtsbacks zijn.quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:12 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik heb anders weinig aan te merken op Tagliafico
Boilesen!quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moest rechtsbacks zijn.
Maar ook op links weinig succes sinds Maxwell.
Eerste jaar van Maxwell was ook bagger en hij kon ook niet echt verdedigen. Was aan de bal wel meesterlijk. TrabelsiGOD is oprecht een van de spelers waarvan ik het meest heb genoten in al mijn Ajaxjaren (en dat zijn er al heel wat hahahaha ).quote:
Jammer van die manke pootjes.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:13 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
TrabelsiGOD is oprecht een van de spelers waarvan ik het meest heb genoten in al mijn Ajaxjaren (en dat zijn er al heel wat hahahaha ).
Fixedquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kan me niet voorstellen dat er in komende 20 jaar een betere rechtsback speelt dan Trabelsi bij Ajax. Wat een kerel
VD Wiel vond ik ook prima, Boilesen in zn eerste jaren maar daarna kreeg hij blessures.
Helaas na zijn carrière beetje mis gegaan.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:13 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Eerste jaar van Maxwell was ook bagger en hij kon ook niet echt verdedigen. Was aan de bal wel meesterlijk. TrabelsiGOD is oprecht een van de spelers waarvan ik het meest heb genoten in al mijn Ajaxjaren (en dat zijn er al heel wat hahahaha ).
en dan maar afvragen waarom we niet in andere steden welkom zijnquote:Op donderdag 28 februari 2019 20:18 schreef Max23 het volgende:
19.000 euro boete wegens afsteken vuurwerk en een illegaal spandoek tijdens de wedstrijd tegen Real
Hansie Hansie met zijn aparte vragenquote:
Hansie is zo'n heerlijke debiel, en dat heeft hij zelf niet door.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:23 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hansie Hansie met zijn aparte vragen
Frenkie kan zich daar moeiteloos doorheen lullen. Net als de Ligt.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hansie is zo'n heerlijke debiel, en dat heeft hij zelf niet door.
Hoezo? voor AZ is het al een beetje 'gewoon', terwijl het voor Willem II wel een hele happening is.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:48 schreef Heeinz het volgende:
Hoop wel dat AZ wint, finale tegen Willem II is ook niks
90%quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:48 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Los van het oppertunisme, die Stengs moet je toch gewoon kopen als Ajax.
Hij krijgt nu veel ruimte, ben benieuwd hoe hij het doet in kleinere ruimtes.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
90%
Zit tegen de top aan, maar kan ook net zo goed een type Ramselaar worden.
Als ik Ajax was zou ik hem nu kopen en nog lekker een jaartje extra laten rijpen in Alkmaar.quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:02 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Hij krijgt nu veel ruimte, ben benieuwd hoe hij het doet in kleinere ruimtes.
Als de UEFA voorkeur heeft dan liever niet weer real de winnaar lijkt me.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:54 schreef manny het volgende:
eem illegaal spandoek ook. man man man, waar gaat het over.
ramos wel extra wedstrijd aan z’n broek. ben benieuwd wat de “real moet naar de finale van de uefa complot” denkers daar van vinden.
quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:48 schreef Heeinz het volgende:
Hoop wel dat AZ wint, finale tegen Willem II is ook niks
Beide mogen gewoon geen probleem zijnquote:Op donderdag 28 februari 2019 22:44 schreef Oldground het volgende:
AZ laat zich in wedstrijden tegen jullie toch altijd gewillig naar de slachtbank leiden? Ik denk dat Willem II lastiger zal worden.
Klopt.quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Beide mogen gewoon geen probleem zijn
20 miljoen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 21:48 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Los van het oppertunisme, die Stengs moet je toch gewoon kopen als Ajax.
Nou ja... we weten allemaal die wedstrijd tegen Zwolle nog. En Willem II speelt best leuk voetbal.quote:
We spelen gelukkig niet meer met dit elftal.quote:
Daley kan ze mooi vertellen hoe het niet moetquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We spelen gelukkig niet meer met dit elftal.
Kenneth Vermeer
Niklas Moisander
54” Christian Poulsen
Daley Blind
Nicolai Boilesen
Ricardo van Rhijn
Stefano Denswil
Davy Klaassen
Lasse Schöne
80” Ricardo Kishna
Thulani Serero
Bojan Krkic
54” Lesly De Sa
Kolbeinn Sigthórsson
En Lasse.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Daley kan ze mooi vertellen hoe het niet moet
“Hoog”quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als ik Ajax was zou ik hem nu kopen en nog lekker een jaartje extra laten rijpen in Alkmaar.
Dit is immers pas zijn eerste seizoen op hoog niveau.
Maxwell was meer middenvelder dan verdediger. En leverde Ajax een naaistreek dus nooit meer over hebben.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:13 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Eerste jaar van Maxwell was ook bagger en hij kon ook niet echt verdedigen. Was aan de bal wel meesterlijk. TrabelsiGOD is oprecht een van de spelers waarvan ik het meest heb genoten in al mijn Ajaxjaren (en dat zijn er al heel wat hahahaha ).
Denk je dat we een significante kans maken dan? Zo zonder Ramos en Varane?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 09:53 schreef maxi-mus het volgende:
Varane er dinsdag wellicht ook niet bij volgens Marca. Dat zou wel een aderlating zijn.
Dat denk ik niet eigenlijk. Real verloor wel 0-3 van Barcelona maar had ook zo 2-0 voor kunnen komen. Ik denk dat die 2 goals zelf scoren niet per se het probleem is, maar dat ze zelf ook (veel) kansen weggeven. 1-2 thuis is gewoon een ontzettende kut uitslag.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 10:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denk je dat we een significante kans maken dan? Zo zonder Ramos en Varane?
Wat is er eigenlijk van De Sa geworden?quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kenneth Vermeer
Niklas Moisander
54” Christian Poulsen
Daley Blind
Nicolai Boilesen
Ricardo van Rhijn
Stefano Denswil
Davy Klaassen
Lasse Schöne
80” Ricardo Kishna
Thulani Serero
Bojan Krkic
54” Lesly De Sa
Kolbeinn Sigthórsson
Werkeloos sinds de zomerquote:Op vrijdag 1 maart 2019 10:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk van De Sa geworden?
Van dit rijtje zou ik echt niemand in het huidige Ajax willen zien.quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kenneth Vermeer
Niklas Moisander
54” Christian Poulsen
Daley Blind
Nicolai Boilesen
Ricardo van Rhijn
Stefano Denswil
Davy Klaassen
Lasse Schöne
80” Ricardo Kishna
Thulani Serero
Bojan Krkic
54” Lesly De Sa
Kolbeinn Sigthórsson
Daley is gewoon prima.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:04 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Van dit rijtje zou ik echt niemand in het huidige Ajax willen zien.
2 ervan spelen er toch echt.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:04 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Van dit rijtje zou ik echt niemand in het huidige Ajax willen zien.
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:08 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Daley is gewoon prima.
Lasse is zwaar onderschat.
beide gewoon prima om er op dit moment bij te hebben
Ik bedoel de spelers die er nu niet meer spelenquote:
Moisander heb ik ook nooit verkeerd gevonden eigenlijk. Zijn top lag bij Ajax en dat deed hij op een paar foutjes na toch wel goed.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:08 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Daley is gewoon prima.
Lasse is zwaar onderschat.
beide gewoon prima om er op dit moment bij te hebben
die zal vast in de derde competitie van bulgarije spelenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 10:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk van De Sa geworden?
Moisander had wel vaak van die beslissende foutjes. Van die "Frank de Boertjes" van vroeger. Net even te kort terugspelen op de keeper of net even z'n man missen bij een gelijke stand.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:12 schreef Adames het volgende:
[..]
Moisander heb ik ook nooit verkeerd gevonden eigenlijk. Zijn top lag bij Ajax en dat deed hij op een paar foutjes na toch wel goed.
Die gozer had wel een verschrikkelijk slechte timing.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:12 schreef Adames het volgende:
[..]
Moisander heb ik ook nooit verkeerd gevonden eigenlijk. Zijn top lag bij Ajax en dat deed hij op een paar foutjes na toch wel goed.
Je hebt nu gewoon een goede lichting en geld. Over 5 jaar kan er zo maar weer een type Moisander rondlopen.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:17 schreef mokkiemok het volgende:
hij was inderdaad niet de slechtste, maar we zijn het niveau Moisander toch wel voorbij nu hoor.
Of nog erger: types als Van Beek, Botteghin, Van der Heijden of Martina.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je hebt nu gewoon een goede lichting en geld. Over 5 jaar kan er zo maar weer een type Moisander rondlopen.
Veltman is zo'n beetje van dat niveauquote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je hebt nu gewoon een goede lichting en geld. Over 5 jaar kan er zo maar weer een type Moisander rondlopen.
Waar is je UI?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:24 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Of nog erger: types als Van Beek, Botteghin, Van der Heijden of Martina.
Nicogodtwitter:AFCAjax twitterde op vrijdag 01-03-2019 om 10:34:28Thank God it's Friday! 👅#feyaja #Klassieker https://t.co/FDkZymluPB reageer retweet
Mwah, er was in die periode ook nog niet echt geld. Overmars was hard bezig om alle schulden weg te werken van de jaren daarvoor. We hebben nu echt wel de middelen om te vissen in een andere vijver dan moisander, siggy, mikey. Moet natuurlijk wel de scouting goed zijn.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ach ligt er ook aan wanneer Overmars vertrekt, en wellicht komt dan daarna weer een TD van het niveau Martin van Geel. Dan is het geld ook snel weer weg.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:33 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Mwah, er was in die periode ook nog niet echt geld. Overmars was hard bezig om alle schulden weg te werken van de jaren daarvoor. We hebben nu echt wel de middelen om te vissen in een andere vijver dan moisander, siggy, mikey. Moet natuurlijk wel de scouting goed zijn.
Echt hè, het is nog veel te vroeg om te roepen dat we dat niveau zijn ontstegen. Eerst maar eens zien dat het structureel is, voor we nieuwe 'we are back' filmpjes gaan lopen maken.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
als je mee wilt doen met europa zal het wel moeten.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:06 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Die salariskosten, dit jaar verdubbelt. Is dat wel gezond?
eerst was het van het geld moet op het veld en nu is het van kan dat allemaal wel, blijkbaar welquote:
inderdaad, je kan er zo uit liggen volgend seizoen in een voorronde europees voetbal, je kan pas zeggen dat je stappen hebt gemaakt als je 4-5 keer achter elkaar overwintert in de CLquote:Op vrijdag 1 maart 2019 11:36 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Echt hè, het is nog veel te vroeg om te roepen dat we dat niveau zijn ontstegen. Eerst maar eens zien dat het structureel is, voor we nieuwe 'we are back' filmpjes gaan lopen maken.
Allebei. Als je geld hebt en je kunt hoge salarissen veroorloven moet je dat gewoon doen. Daarnaast moet de selectie natuurlijk ook waarde vertegenwoordigen.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
eerst was het van het geld moet op het veld en nu is het van kan dat allemaal wel, blijkbaar wel
dat zit gelukkig wel goed, eigenlijk te goedquote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Allebei. Als je geld hebt en je kunt hoge salarissen veroorloven moet je dat gewoon doen. Daarnaast moet de selectie natuurlijk ook waarde vertegenwoordigen.
Wel als we deze zomer waarschijnlijk zo'n 200 miljoen binnen krijgen (als het niet meer is) en dat niet allemaal gaan uitgeven aan transfersommen. Dus dat risico valt best te nemen.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:06 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Die salariskosten, dit jaar verdubbelt. Is dat wel gezond?
Nu wel, ja. Maar zoals gezegd: even een paar mindere lichtingen (niet ondenkbaar) en het kan zo anders zijn. Dat vereist goed beleid.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat zit gelukkig wel goed, eigenlijk te goed
ze hebben inmiddels wel een aardige reserve opgebouwd, ik meen dat het beleid erop gericht was dat je 5 jaar zonder CL je begroting niet hoeft te verlagenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Nu wel, ja. Maar zoals gezegd: even een paar mindere lichtingen (niet ondenkbaar) en het kan zo anders zijn. Dat vereist goed beleid.
En als Feyenoorder ben ik daarmee onbekend (lol)
Volgens mij is het inderdaad nog een EL begroting, CL is vooral een bonus.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze hebben inmiddels wel een aardige reserve opgebouwd, ik meen dat het beleid erop gericht was dat je 5 jaar zonder CL je begroting niet hoeft te verlagen
200 miljoen?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel als we deze zomer waarschijnlijk zo'n 200 miljoen binnen krijgen (als het niet meer is) en dat niet allemaal gaan uitgeven aan transfersommen. Dus dat risico valt best te nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |