Het is gewoon achterlijk geschreeuw. En het gaat nergens over want even later zie je ze lachend en bezopen weg waggelen. En een keertje schelden daar kan ik ook wel tegen maar wat ik gisteren eigenlijk bijna de hele wedstrijd heb gehoord: "Breek zijn kankerbeen!" "Je moeder is een kankerhoer!" "KankerBerghuis!" En dat soort dingen aan een stuk door en dan staat er niet 1 mongool te schreeuwen in een ratio van 5 meter om je heen maar wel 30 mongolen. Wat een zielige vertoning van mens stel je dan voor. En ik weet ook wel dat het eigenlijk allemaal hele lieve jongens zijn maar dan wordt het tijd dat mensen zich iets bewuster worden van datgene wat je zegt.quote:Op donderdag 28 februari 2019 09:14 schreef Caland het volgende: Als je tere zieltje niet tegen scheldwoordjes kan zou ik sowieso voetbalstadions vermijden.
Gezien het niveauverschil met Ajax en PSV kan ik me best voorstellen dat Feyenoord een geslaagd seizoen zou hebben met de bekerquote:Op donderdag 28 februari 2019 09:23 schreef Vjenne12345 het volgende:
Als je de beker had gepakt was het niet mislukt?
Dat is nu het verschil tussen de twee topclubs en Feyenoord.
Allemaal bokito's. Helaas ook met hetzelfde IQ.quote:Op donderdag 28 februari 2019 09:23 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Het is gewoon achterlijk geschreeuw. En het gaat nergens over want even later zie je ze lachend en bezopen weg waggelen. En een keertje schelden daar kan ik ook wel tegen maar wat ik gisteren eigenlijk bijna de hele wedstrijd heb gehoord: "Breek zijn kankerbeen!" "Je moeder is een kankerhoer!" "KankerBerghuis!" En dat soort dingen aan een stuk door en dan staat er niet 1 mongool te schreeuwen in een ratio van 5 meter om je heen maar wel 30 mongolen. Wat een zielige vertoning van mens stel je dan voor. En ik weet ook wel dat het eigenlijk allemaal hele lieve jongens zijn maar dan wordt het tijd dat mensen zich iets bewuster worden van datgene wat je zegt.
Een topclub pakt iedere 2 of 3 jaar wel één of meerdere prijzen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 09:23 schreef Vjenne12345 het volgende:
Als je de beker had gepakt was het niet mislukt?
Dat is nu het verschil tussen de twee topclubs en Feyenoord.
hangt een beetje van het land af maar hier zou dat wel zo moeten zijnquote:Op donderdag 28 februari 2019 09:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een topclub pakt iedere 2 of 3 jaar wel één of meerdere prijzen.
Daarmee wordt ook de unieke sfeer in de Kuip om zeep geholpen, want het zijn ook die hersenloze mongolen die het hardste zingen en als eerste liederen aan slingeren.quote:Op donderdag 28 februari 2019 09:27 schreef Tarado het volgende:
in het nieuwe stadion zullen er geen goedkope plekken meer aan de lange zijde zijn, dan wordt het sowieso minder met het doorsnuif gehalte langs de lijn
Dat de fanatieke aanhang langs de lijn staat maakt de sfeer wel. Maar sfeer maken is wat anders dan vanuit je onderste longen en spuug de lucht in blazend zeggen dat de moeder van Mathijs De Ligt de pestkanker kan krijgen, toch?quote:Op donderdag 28 februari 2019 09:27 schreef Tarado het volgende:
in het nieuwe stadion zullen er geen goedkope plekken meer aan de lange zijde zijn, dan wordt het sowieso minder met het doorsnuif gehalte langs de lijn
Die unieke sfeer is ook een fabeltje.quote:Op donderdag 28 februari 2019 09:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daarmee wordt ook de unieke sfeer in de Kuip om zeep geholpen, want het zijn ook die hersenloze mongolen die het hardste zingen en als eerste liederen aan slingeren.
Je zult zien dat de goedkoopste plekken straks ergens bovenin een hoekje zullen plaatsen.
Ja even na de 0-3, wqs het even stil maar een unieke sfeer was het zeker. En stil was het al helemaal niet.quote:Op donderdag 28 februari 2019 09:31 schreef Leonos het volgende:
[..]
Die unieke sfeer is ook een fabeltje.
Gisteren weer muisstil.
De eerste helft was het een prima sfeer. Na de 0-2 kakte dat begrijpelijkerwijs snel inquote:Op donderdag 28 februari 2019 09:31 schreef Leonos het volgende:
[..]
Gisteren weer muisstil.
dat denk ik ookquote:Op donderdag 28 februari 2019 09:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daarmee wordt ook de unieke sfeer in de Kuip om zeep geholpen, want het zijn ook die hersenloze mongolen die het hardste zingen en als eerste liederen aan slingeren.
Je zult zien dat ze de goedkoopste plekken straks ergens bovenin een hoekje zullen plaatsen.
met je eens maar dat gebeurt nu eenmaal als mensen denken redelijk anoniem te zijn, het gooien van bier en andere dingen vind ik eigenlijk nog minder kunnenquote:Op donderdag 28 februari 2019 09:30 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Dat de fanatieke aanhang langs de lijn staat maakt de sfeer wel. Maar sfeer maken is wat anders dan vanuit je onderste longen en spuug de lucht in blazend zeggen dat de moeder van Mathijs De Ligt de pestkanker kan krijgen, toch?
Echter blijven PSV en Ajax beleidsmatig aan de weg timmeren daar waar Feyenoord steeds hetzelfde doet en een andere uitwerking verwacht.quote:Op donderdag 28 februari 2019 09:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat kan mij van Geel verrotten, vooral tijdens zo'n wedstrijd?quote:
Dat zag ik gebeuren. Ellende man.quote:Op donderdag 28 februari 2019 09:31 schreef Keyos het volgende:
Tsja, het Feyenoord publiek. Gisteren voor het eerst in 10 jaar seizoenskaart gewond geraakt omdat een gozer 1,5 meter naast met het nodig vond een nitraat midden op de tribune af te steken nadat hij was gefaald deze bij X onder de tribune te gooien. Nu mooi twee brandplekken op m’n been (laat staan de schade aan oren), ben er wel weer een beetje klaar mee.
Overigens kreeg die gast gelijk klappen van enkele mensen om me heen die het zagen gebeuren. Ik ben tegen geweld, maar nu kan ik het correctievermogen op de tribune alleen maar toejuichen.
Oh maar dat ben ik ook volledig met je eens. Ajax en PSV doen dat oneindig veel beter dan Feyenoord. En daar blijf ik me continu over verbazen. Qua fanbase is Feyenoord de 2e club van Nederland. Dan mag je toch verwachten dat er qua beleid ook op dat niveau geacteerd wordt. Niets is minder waar. Ik kan dat maar niet begrijpen. Maar goed, ik ben natuurlijk maar een simpele supporter.quote:Op donderdag 28 februari 2019 09:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Echter blijven PSV en Ajax beleidsmatig aan de weg timmeren daar waar Feyenoord steeds hetzelfde doet en een andere uitwerking verwacht.
/hap ik weet het (lol) xP :-(
PSV en Ajax zijn Feyenoord mijlenver voorbij.quote:Op donderdag 28 februari 2019 09:33 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Echter blijven PSV en Ajax beleidsmatig aan de weg timmeren daar waar Feyenoord steeds hetzelfde doet en een andere uitwerking verwacht.
/hap ik weet het (lol) xP :-(
AZ straks ook. Deze club is verrot tot diep in het fundament.quote:Op donderdag 28 februari 2019 09:41 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
PSV en Ajax zijn Feyenoord mijlenver voorbij.
Oke Elan.quote:Op donderdag 28 februari 2019 09:44 schreef Elan het volgende:
[..]
AZ straks ook. Deze club is verrot tot diep in het fundament.
Niet mee eens.quote:Op donderdag 28 februari 2019 09:43 schreef Calciumdude het volgende:
er zijn nou eenmaal weinig trainers die een wedstrijd kunnen kantelen door aanpassingen tijdens de wedstrijd..
zeker bij Feyenoord hebben we die de laatste jaren amper gezien..
van Bronckhorst heeft dat talent zeker niet, en blinkt ook niet uit door zijn gewaagde wissels..
of je nou 0-3 of 2-5 verliest dat maakt ook niet meer uit toch ?
ik hou mijn hart vast voor de volgende trainer die aangesteld word..
Nee hoor realiteit. Stond laatst een aardig stukje over in de VI ook trouwens. Ik zal het eens voor je opzoekenquote:
Lekker bouwen aan de toekomst met Dick Advocaatquote:Op donderdag 28 februari 2019 09:43 schreef Calciumdude het volgende:
ik hou mijn hart vast voor de volgende trainer die aangesteld word..
het is niet alsof we dan nooit hebben meegemaakt..quote:Op donderdag 28 februari 2019 09:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet mee eens.
Na die 0-3 moet je geen onnodige risico's meer gaan lopen door het achterin open te gooien.
Ajax heeft de kwaliteit om er dan nog minstens 3 of 4 te maken en dan krijg je heel snel een uitslag die van een kansloze nederlaag naar een complete vernedering gaat.
Moet je niet willen .
Lijkt me verstandig om niet te rusten totdat Van Geel is opgestapt of weggejaagd.quote:Op donderdag 28 februari 2019 09:40 schreef onlogisch het volgende:
Qua fanbase is Feyenoord de 2e club van Nederland. Dan mag je toch verwachten dat er qua beleid ook op dat niveau geacteerd wordt. Niets is minder waar. Ik kan dat maar niet begrijpen. Maar goed, ik ben natuurlijk maar een simpele supporter.
Dat rampenscenario behoort nog steeds tot de mogelijkheden ja. Dickie aan het roer met als assistent de dorpspastoor die het na 1 jaar van Dick over gaat nemenquote:Op donderdag 28 februari 2019 09:50 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Lekker bouwen aan de toekomst met Dick Advocaat
Ben jij dit Mario?quote:Op donderdag 28 februari 2019 09:50 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
het is niet alsof we dan nooit hebben meegemaakt..
uiteindelijke resultaat is hetzelfde..
je seizoen is compleet voorbij..
ik zie liever een coach die zich ten alle tijde verzet tegen een nederlaag dan een die na de 3-0 de handdoek gooit, en niet voor het eerst dit seizoen..
Ik zie ook niet heel veel andere opties trouwens, kan het niet voor me zien dat Feyenoord een buitenlandse trainer krijgtquote:Op donderdag 28 februari 2019 09:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat rampenscenario behoort nog steeds tot de mogelijkheden ja. Dickie aan het roer met als assistent de dorpspastoor die het na 1 jaar van Dick over gaat nemen
Het is mij te stil rond de nieuwe trainer. Het zal mij niets verbazen als er op de achtergrond al weer gesprekken lopen met Dickie.
Van Geel geniet de volledige steun van de VvF en de RvC. Elke vorm van openlijk protest tegen de huidige gang van zaken zal direct worden gesmoord. Al dan niet met de nodige stadionverboden en arrestaties.quote:Op donderdag 28 februari 2019 09:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Lijkt me verstandig om niet te rusten totdat Van Geel is opgestapt of weggejaagd.
You'll never walk alone was goed te horen op televisiequote:Op donderdag 28 februari 2019 09:31 schreef Leonos het volgende:
[..]
Gisteren weer muisstil.
Gecombineerd met schaam je kapotquote:Op donderdag 28 februari 2019 10:02 schreef fathank het volgende:
[..]
You'll never walk alone was goed te horen op televisie
Dirkie Kuyt als trainerquote:Op donderdag 28 februari 2019 09:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat rampenscenario behoort nog steeds tot de mogelijkheden ja. Dickie aan het roer met als assistent de dorpspastoor die het na 1 jaar van Dick over gaat nemen
Het is mij te stil rond de nieuwe trainer. Het zal mij niets verbazen als er op de achtergrond al weer gesprekken lopen met Dickie.
Dat is niet geroepenquote:Op donderdag 28 februari 2019 10:03 schreef Leonos het volgende:
[..]
Gecombineerd met schaam je kapot
Iedere week horen hoe geweldig het Legioen wel niet is.quote:Op donderdag 28 februari 2019 10:06 schreef fathank het volgende:
[..]
Dirkie Kuyt als trainer.
Dat wordt nog genanter dan die act van Van Bommel langs de lijn.
Een tijdje terug had VI ook leuke cover.quote:Op donderdag 28 februari 2019 09:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee hoor realiteit. Stond laatst een aardig stukje over in de VI ook trouwens. Ik zal het eens voor je opzoeken
Je hebt toch een prijs als in Johan Cruijff Schaal?quote:Op donderdag 28 februari 2019 09:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Don't judge a book by its cover.quote:Op donderdag 28 februari 2019 10:11 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Een tijdje terug had VI ook leuke cover.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |