Nope, ik ook niet. Ik denk dat je een beetje een combinatie van type foto's moet hebben.quote:
Ja precies. Had een keer een foto erop gezet dat ik in het zwembad stond. Nog nooit zoveel matches gehadquote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:12 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Nope, ik ook niet. Ik denk dat je een beetje een combinatie van type foto's moet hebben.
Een selfie, een foto met je hele lichaam erop, een foto met een mooi achtergrond, een foto met hobby, een foto met je halve lichaam etc. Dus wel foto's waar je het lichaam van de man goed kan zien. En natuurlijk niet vergeten om te lachen op de foto
Ik heb in ieder geval geen beachbodyfoto's (heb ik wel) op Tinder staan. Allemaal met kleren aan.
Ja precies dit idd. Hier ook geen beachbody foto's. Ik heb pas eens even voor de gein bij instellingen aangezet dat ik ook vrouwen wilde zien om te kijken hoe andere vrouwen hun profiel invullen. Ik heb me echt dood gelachen om sommige profielen zo triestquote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:12 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Nope, ik ook niet. Ik denk dat je een beetje een combinatie van type foto's moet hebben.
Een selfie, een foto met je hele lichaam erop, een foto met een mooi achtergrond, een foto met hobby, een foto met je halve lichaam etc. Dus wel foto's waar je het lichaam van de man goed kan zien. En natuurlijk niet vergeten om te lachen op de foto
Ik heb in ieder geval geen beachbodyfoto's (heb ik wel) op Tinder staan. Allemaal met kleren aan.
Op zich zijn foto's met bikini's etc. niet erg als je dat soort volk wil trekken en alleen voor eenmalige pleziertjes wil gaan.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:15 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja precies. Had een keer een foto erop gezet dat ik in het zwembad stond. Nog nooit zoveel matches gehad
Gelijk er weer afgehaald. Had ik ook wel kunnen weten, maar het was zomer en vond het een leuke foto.
Wat ik echt afschuwelijk vind zijn die hondenfilters of filters in het algemeenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:30 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ja precies dit idd. Hier ook geen beachbody foto's. Ik heb pas eens even voor de gein bij instellingen aangezet dat ik ook vrouwen wilde zien om te kijken hoe andere vrouwen hun profiel invullen. Ik heb me echt dood gelachen om sommige profielen zo triest
Ja als volwassen vrouw van die snapchatfilters snap ik ook niet. Dat doe je als je 14 bentquote:Op zaterdag 2 maart 2019 17:01 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Wat ik echt afschuwelijk vind zijn die hondenfilters of filters in het algemeen
Het stikt van de snapchatfilter foto's bij de vrouwen. En dan niet zomaar 1 of 2, maar geregeld 3-4 met van die gekke oortjesquote:Op zaterdag 2 maart 2019 17:02 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ja als volwassen vrouw van die snapchatfilters snap ik ook niet. Dat doe je als je 14 bent
Ik swipe dan linea recta naar links.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 17:36 schreef zoem het volgende:
[..]
Het stikt van de snapchatfilter foto's bij de vrouwen. En dan niet zomaar 1 of 2, maar geregeld 3-4 met van die gekke oortjes
Als je bijna geen matches hebt op alle apps, dan is er iets niet goed.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 12:16 schreef zoem het volgende:
Drie weken geleden me ook maar eens gewaagd aan een aantal dating apps. Op Tinder en Badoo nog steeds geen matches. Wat is Badoo een kutapp trouwens, heel veel reclame. Op Happn 1 leuke match, maar geen reactie terug gehad. Geen idee wat ik verkeerd doeHeb op zich prima foto's en zie er verzorgd uit. Ik heb het idee dat het schieten met hagel is. Heel veel liken in de hoop op een paar likes terug.
Misschien dan toch de foto's. Op zich hoef je ook niet knap te zijn, zolang je er maar verzorgd uit ziet en iets van uitstraling hebt. Opvallen is sowieso moeilijk in de massa. Wat betreft profieltekst: Ik had eerst een uitdagende/uitlokkende tekst, maar dat leverde net zo min op als een neutrale variant.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 18:00 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Als je bijna geen matches hebt op alle apps, dan is er iets niet goed.
Of je foto's zijn niet goed, je profieltekst is niets, of je bent gewoon niet knap/opvallend genoeg tussen al die andere mannen.
Ja datquote:Op zaterdag 2 maart 2019 17:36 schreef zoem het volgende:
[..]
Het stikt van de snapchatfilter foto's bij de vrouwen. En dan niet zomaar 1 of 2, maar geregeld 3-4 met van die gekke oortjes
Links is....?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 17:51 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Ik swipe dan linea recta naar links.
Links is dislike, rechts is like.quote:
Wat dacht jij? Een man ziet tieten dus een man drukt op like.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 16:15 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja precies. Had een keer een foto erop gezet dat ik in het zwembad stond. Nog nooit zoveel matches gehad
Gelijk er weer afgehaald. Had ik ook wel kunnen weten, maar het was zomer en vond het een leuke foto.
Voor apps als Tinder werkt het wel degelijk mee als je knap bent.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:10 schreef zoem het volgende:
Op zich hoef je ook niet knap te zijn, zolang je er maar verzorgd uit ziet en iets van uitstraling hebt.
Snap ikquote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:19 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Voor apps als Tinder werkt het wel degelijk mee als je knap bent.
Het is allemaal nogal superficial en mensen swipen voornamelijk op uiterlijk in eerste instantie.
Dat je er verzorgd uitziet, lijkt me niet meer dan normaal.
Er zijn een heleboel mannen die er verzorgd uit zien. Het betekent nog niet dat je dan matches krijgt.
Ahumquote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:18 schreef ludovico het volgende:
[..]
Wat dacht jij? Een man ziet tieten dus een man drukt op like.
Gewoon veel verschillende soorten foto's proberen. Kijken wat werkt.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:21 schreef zoem het volgende:
[..]
Snap ikIk bedoel te zeggen dat je je uiterlijk niet kunt veranderen, maar je kunt wel de manier waarop je op de foto staat naar je hand zetten zodat je aantrekkelijker lijkt.
Stoppen met online dating en vrouwen in het echt spreken.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:24 schreef Faxie het volgende:
Maar oke, ik vind Happn dus enorm kut en heb het lang genoeg de kans gegeven. Terug naar Tinder wil ik niet. Wat zijn dan nog de opties?
Thx, goede tipquote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:25 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Gewoon veel verschillende soorten foto's proberen. Kijken wat werkt.
Met een beetje geluk ligt het gewoon aan je foto's.
Je kan eventueel photofeeler.com gebruiken om foto's te testen.
Hahahaha haa ha haha haquote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:25 schreef ludovico het volgende:
[..]
Stoppen met online dating en vrouwen in het echt spreken.
Wat is dat? Photofeeler? En hoeveel foto's denk je dat ik wel niet heb joh? "Verschillende foto's proberen"quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:25 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Wat? Lijkt je dat niet beter?quote:
Ik heb het niet eens tegen jou.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:26 schreef ludovico het volgende:
[..]
Wat is dat? Photofeeler? En hoeveel foto's denk je dat ik wel niet heb joh? "Verschillende foto's proberen"
Nee maar ben wel benieuwd.quote:
Ik vind je gedrag een beetje irritant. Je promoot iets in dit topic, zeg dan niks.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:28 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Dan ga je naar die website toe he, dan kom je er achter.
Heb je Paiq wel eens geprobeerd? Ik vond het zwaar kut, maar misschien kan je daar wel meer uithalen.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:24 schreef Faxie het volgende:
Maar oke, ik vind Happn dus enorm kut en heb het lang genoeg de kans gegeven. Terug naar Tinder wil ik niet. Wat zijn dan nog de opties?
Paiq lang geleden, de site dan. Vond het concept maar niks. e-Matching ook heel kortstondig op gezeten maar kan me er niet veel van herinneren eigenlijk.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:29 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Heb je Paiq wel eens geprobeerd? Ik vond het zwaar kut, maar misschien kan je daar wel meer uithalen.
Misschien e-matching ofso? Ik had een keer een leuk gesprek met een meid op e-matching en we hadden al helemaal een date gepland. Maar ze ging toen met een andere kerel vandoor.
Ik vond e-matching wel goed op zich. 9 van de 10 vrouwen zitten daar voor iets serieus (wat ik kon opmaken).
Hmm weet niet of ik durf.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:25 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Overal waar het kan, alle laagdrempelige situaties om je mond open te trekken benutten.quote:
Jij reageert ineens op iets wat niet voor jou bestemd is en vervolgens vraag je nog tekst en uitleg ook.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:29 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik vind je gedrag een beetje irritant. Je promoot iets in dit topic, zeg dan niks.
Wellicht de moeite waard om het te proberenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Paiq lang geleden, de site dan. Vond het concept maar niks. e-Matching ook heel kortstondig op gezeten maar kan me er niet veel van herinneren eigenlijk.
Je moet geen laag zelfvertrouwen hebben als je je foto daar op gaat zetten.quote:
Hoe werkt die site dan? Is het zo'n algoritme die dat dan bepaalt?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:32 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Je moet geen laag zelfvertrouwen hebben als je je foto daar op gaat zetten.
Als je foto's laag gerate worden, kan dat best wel pijnlijk zijn dan.
Het is een openbaar topic en je advies wordt door meer mensen gelezen toch. Interessante info zou je zeggen.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:31 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Jij reageert ineens op iets wat niet voor jou bestemd is en vervolgens vraag je nog tekst en uitleg ook.
Doe zelf wat moeite als je wil weten waar het over gaat.
Moet ik ze wel tegenkomenquote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:31 schreef ludovico het volgende:
[..]
Overal waar het kan, alle laagdrempelige situaties om je mond open te trekken benutten.
Is alleen site toch?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:32 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Wellicht de moeite waard om het te proberen
Het zijn gewoon mensen die voten. Als jij wil dat je foto daar votes krijgt, moet je zelf ook voten op andere foto's of betalen. Het wordt deels bijgesteld door een algoritme mbt mensen die hoger of lager dan gemiddeld stemmen zeg maar.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:33 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Hoe werkt die site dan? Is het zo'n algoritme die dat dan bepaalt?
Nee mensen kunnen stemmen.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:33 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Hoe werkt die site dan? Is het zo'n algoritme die dat dan bepaalt?
Je komt weinig buiten dus. Misschien daar wat aan doen.quote:
What's the catch?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:36 schreef Yasmin23 het volgende:
Je kan dus stemmen op aantrekkelijk,betrouwbaar en slim of niet.
Geloof het wel. Heb er nu denk ik 20 gevote maar nog geen punten. Karma balkje vult wel al weet ik niet wat die doetquote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:38 schreef black-soldier het volgende:
[..]
What's the catch?
Kun je punten verdienen met het aantal votes?
Ah oké.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Geloof het wel. Heb er nu denk ik 20 gevote maar nog geen punten. Karma balkje vult wel al weet ik niet wat die doet
Hmm heb geloof ik nu een foto geupload van mezelf.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:41 schreef SugeLucky het volgende:
Je karma moet op max staan.
Voor je iets van 25 votes hebt of zo, moet je em gewoon een dagje laten runnen. Gaat niet heel hard als je de gratis variant kiest.
Denk het. Sowieso is het lastig om te bepalen of iemand slim en betrouwbaar is aan de hand van 1 foto.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:41 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Ah oké.
Ik vraag me dan af hoe serieus die 'votes' worden gedaan, als het hun toch maar om de punten of karmabalkje gaat. Zou dat geen vertekend beeld kunnen geven?
Een algoritme stelt votes iets bij naarmate een user hoger of lager dan gemiddeld vote.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:41 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Ah oké.
Ik vraag me dan af hoe serieus die 'votes' worden gedaan, als het hun toch maar om de punten of karmabalkje gaat. Zou dat geen vertekend beeld kunnen geven?
Ja, dat slim en betrouwbaar slaat nergens op.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:43 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Denk het. Sowieso is het lastig om te bepalen of iemand slim en betrouwbaar is aan de hand van 1 foto.
Voel mij ook schuldig als ik daar nee invulquote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:44 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Ja, dat slim en betrouwbaar slaat nergens op.
Ja lijkt mij ook lastig te zeggen iddquote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:43 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Denk het. Sowieso is het lastig om te bepalen of iemand slim en betrouwbaar is aan de hand van 1 foto.
Ik heb gemist wie ziekenhuisman isquote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:46 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ja lijkt mij ook lastig te zeggen idd
Hele dag via Tinder met ziekenhuisman gechat, nu over naar app, voelt wel goed nu. Morgen mag hij als het goed is weer naar huis gelukkig.
Zo te horen heeft de algoritme grote invloed in het geheelquote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:47 schreef Yasmin23 het volgende:
Nu krijg ik weer de zelfde fotos te zien.
Oh stond in SC topic haha. Maar gisteravond gematcht op Tinder, man hier uit de stad.quote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2019 12:38 schreef _Hestia_ het volgende:
[..]
Ja dat is ook weer waar. En over die persoonlijke info is ook wel een goede. Toen ik met mn ex in de kroeg stond te zoenen wist ik ook nog niet meer dan zijn naam en leeftijd 😅 Terwijl op een app je binnen een uur al werk, hobbies, woonplaatsen, familie en alles weet. Maar dat zegt eigenlijk niks verder ook. Nu op Tinder wel weer een leuke match uit mn eigen stad die tot nu toe normaal doet en leuk gesprek met humor en interesse naar elkaar qua vragen. Alleen hij ligt nu in het zkh, dus dat is niet echt een ideale dateplek
Vrouwen daten graag omhoog, als je als vrouw erg slim / succesvol bent wordt je keuze dus kleinerquote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:56 schreef SugeLucky het volgende:
Het lijkt trouwens alsof er heel veel hoog opgeleide mensen op die apps zitten. Ervaren jullie het ook zo?
Ik heb eigenlijk iedere keer dates met vrouwen die zeer intelligent zijn en goede banen hebben.
Ik wil liever gewoon een leuk, slim meisje die in een winkel werkt of zoiets
Paiq vind ik dan ook tijdverspilling. Ben je een aantal dagen aan het praten, valt de foto uiteindelijk tegen.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:57 schreef zoem het volgende:
Paiq blijft toch een soort interview totdat je elkaars foto kan zien. Daarna bloedt het meestal dood omdat de persoon toch tegenvalt. Voelt een beetje awkward, omdat je net je halve levensverhaal op heb zitten hangen.
Maar dan klopt het niet. Een meisje dat in een winkel werkt, zou dan toch ook omhoog daten?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:56 schreef ludovico het volgende:
[..]
Vrouwen daten graag omhoog, als je als vrouw erg slim / succesvol bent wordt je keuze dus kleiner
Vrouwen daten graag omhoog, als je als vrouw erg slim / succesvol bent wordt je keuze dus kleinerquote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:56 schreef SugeLucky het volgende:
Het lijkt trouwens alsof er heel veel hoog opgeleide mensen op die apps zitten. Ervaren jullie het ook zo?
Ik heb eigenlijk iedere keer dates met vrouwen die zeer intelligent zijn en goede banen hebben.
Ik wil liever gewoon een leuk, slim meisje die in een winkel werkt of zoiets
Keuze is reuze die is al bezet.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:59 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Maar dan klopt het niet. Een meisje dat in een winkel werkt, zou dan toch ook omhoog daten?
Kennelijk denken ze dan dat ik intelligenter ben dan zij en een betere baan hebquote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:00 schreef ludovico het volgende:
[..]
Vrouwen daten graag omhoog, als je als vrouw erg slim / succesvol bent wordt je keuze dus kleiner
[..]
Keuze is reuze die is al bezet.
Heb daar net dus een aardig gesprek, maar het blijft vooral erg serieus en er zit totaal geen spanning in zo'n conversatie.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:58 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Paiq vind ik dan ook tijdverspilling. Ben je een aantal dagen aan het praten, valt het uiteindelijk tegen.
Ah. Ik had altijd het probleem dat ik altijd een super leuk gesprek had en het wederzijds klikte. Maar dat als de foto's tevoorschijn komen, of zij de benen neemt of ik. En dan heb je wel paar dagen gepraat en was er een wederzijdse klik. Maar omdat je toch minder leuk was, is het snel voorbij. Dan heb je eigenlijk al die tijd en energie in een kansloze situatie gestopt.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:01 schreef zoem het volgende:
[..]
Heb daar net dus een aardig gesprek, maar het blijft vooral erg serieus en er zit totaal geen spanning in zo'n conversatie.
Maar als man met matige foto's heb je wss wat meer kans. Vrouwen zijn wel een tandje kieskeuriger op Tinder dan in het echt.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:08 schreef zoem het volgende:
Ja uiterlijk eerst vind ik ook effectiever om snel door potentiële matches heen te filteren. Het mag dan wel een platte vleeskeuring zijn, maar inderdaad zonde om eerst veel energie te steken in iemand die toch al niet je type is.
Ik vond het wel een goede site/app. Alleen moest ik uiteindelijk wel betalen om contact te kunnen zoeken met vrouwen.quote:
Is 5 hoogst?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:27 schreef Yasmin23 het volgende:
Met 5 stemmen scoor ik een 5.
Op slim iets hoger als de rest.
Heb ook een opmerking:
- voorkeur voor andere hoek
Apps en sites missen toch wel de non-verbale communicatie, waarmee je de aantrekkingskracht kunt vergroten. Oogcontact, een aanraking, spiegelen, indicators of interest (ioi), etc...quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:12 schreef ludovico het volgende:
[..]
Maar als man met matige foto's heb je wss wat meer kans. Vrouwen zijn wel een tandje kieskeuriger op Tinder dan in het echt.
Eens. Maar je moet apps en sites meer zien als een opmaat naar een échte date irl.quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:28 schreef zoem het volgende:
[..]
Apps en sites missen toch wel de non-verbale communicatie, waarmee je de aantrekkingskracht kunt vergroten. Oogcontact, een aanraking, spiegelen, indicators of interest (ioi), etc...
Irl daten ben ik niet zo ervaren inquote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:29 schreef black-soldier het volgende:
[..]
Eens. Maar je moet apps en sites meer zien als een opmaat naar een échte date irl.
Je zult toch die stap een keer moeten zetten...quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:31 schreef zoem het volgende:
[..]
Irl daten ben ik niet zo ervaren inGoede oefening dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |