Als jij samen met je vrouw gekozen hebt om een kind te hebben, dan heb je die verantwoordelijkheid dus wel als het slecht gaat met je vrouw. Dat zijn de consequenties van kiezen voor een huwelijk en kinderen.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 13:49 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Dus...moet hij dan maar iedere dag aan huis gekluisterd zijn. Dat is toch geen leven dan?
dat noemen ze vreemdgaan.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:43 schreef 2NutZ het volgende:
Denk dat het voor je vrouw fijner is dat je je seksuele frustratie even zelf aanpakt.
Wel er over blijven praten.
[..]
Bel een van je 50+ ex partners
Gewoon laten kijken dan mag het.quote:
Gelukkig heb ik zelf geen kinderen. En ook geen vrouw want ik ben homo.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:08 schreef Miss-X het volgende:
[..]
Als jij samen met je vrouw gekozen hebt om een kind te hebben, dan heb je die verantwoordelijkheid dus wel als het slecht gaat met je vrouw. Dat zijn de consequenties van kiezen voor een huwelijk en kinderen.
Nou nee... Dat doe je niet.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:05 schreef Rose_Red het volgende:
[..]
Dat doe ik toch. En die periode duurt nu al ongeveer 4 maanden. Hoe lang nog?
Nee zo werkt dat niet! Hoe hoger de druk hoe meer afkeer en des te meer blokkeren!quote:Op vrijdag 1 maart 2019 12:44 schreef Rose_Red het volgende:
[..]
Als ze zon enorme druk zou voelen had ze echt wel eerder toegegeven, maar dan zou ze dat doen om mij tevreden te stellen en niet omdat ze zelf ook wil.
helaas ziet hij dat niet zittenquote:
Preuts zeg.quote:
Tja, als je met je man kiest voor een kind, zoals genoeg homo’s doen, dan kies je dus voor dat soort verantwoordelijkheid. Dit is natuurlijk niet alleen weggelegd voor hetero’s.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:23 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik zelf geen kinderen. En ook geen vrouw want ik ben homo.
Daaaag.
Maar ik en mijn vriend willen dat dus helemaal niet.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:27 schreef Miss-X het volgende:
[..]
Tja, als je met je man kiest voor een kind, zoals genoeg homo’s doen, dan kies je dus voor dat soort verantwoordelijkheid. Dit is natuurlijk niet alleen weggelegd voor hetero’s.
Ik heb het toch ook nergens over jou persoonlijk. Als men (misschien snap je het dan beter) kiest voor een huwelijk en kinderen, dan kan je in een situatie terecht komen die niet leuk is. Maar door dat huwelijk, heb je wel gekozen om door te gaan, ook als het een paar maanden even niet leuk is. Je moet dan net even meer je best doen als het met je partner niet goed gaat.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:37 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Maar ik en mijn vriend willen dat dus helemaal niet.
Aah oke, dan snap ik het hoor.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 17:44 schreef Miss-X het volgende:
[..]
Ik heb het toch ook nergens over jou persoonlijk. Als men (misschien snap je het dan beter) kiest voor een huwelijk en kinderen, dan kan je in een situatie terecht komen die niet leuk is. Maar door dat huwelijk, heb je wel gekozen om door te gaan, ook als het een paar maanden even niet leuk is. Je moet dan net even meer je best doen als het met je partner niet goed gaat.
Dat zijn dus die consequenties van getrouwd zijn en kinderen hebben.
Beter blijf ik maar gewoon helemaal van haar af. Ik snap het.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 16:51 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nou nee... Dat doe je niet.
Je stuurt wel naar sex aan, al is het maar door met je gekriebel naar voor te gaan. Dat is al genoeg voor haar seksualiteit weer 3 stappen achteruit te zetten!
Blijf van haar erogene zones weg voor een tijd!
Enkel knuffelen.
Geef haar die ruimte om wel affectie te ontvangen maar zonder het seksuele gevolg!
Dat staat er niet.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:02 schreef Rose_Red het volgende:
[..]
Beter blijf ik maar gewoon helemaal van haar af. Ik snap het.
Ik heb met haar gepraat, ben eerder nu huis gegaan omdat ze me mist, heeo erg dronken man alleszins goed. Ze hebben een compromis tussen mijn geslou. Ze woume wei aftrekken, en haar tieten showen. Geluy man nu jhou van cc die vrouwquote:Op vrijdag 1 maart 2019 18:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat staat er niet.
Je kunt haar prima aanraken, mits het maar is zonder te willen en te verwachten dat het tot seks leidt.
Word eens volwassen man.. echt, je gedraagt je als een kind van 15 die zijn hormonen niet onder controle heeft..quote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:39 schreef Rose_Red het volgende:
[..]
Ik heb met haar gepraat, ben eerder nu huis gegaan omdat ze me mist, heeo erg dronken man alleszins goed. Ze hebben een compromis tussen mijn geslou. Ze woume wei aftrekken, en haar tieten showen. Geluy man nu jhou van cc die vrouw
quote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:39 schreef Rose_Red het volgende:
[..]
Ik heb met haar gepraat, ben eerder nu huis gegaan omdat ze me mist, heeo erg dronken man alleszins goed. Ze hebben een compromis tussen mijn geslou. Ze woume wei aftrekken, en haar tieten showen. Geluy man nu jhou van cc die vrouw
Sorry tjabo ben beetje dronken.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 21:54 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]matig verhaal. 3/10 zou niet nog eens lezen.
pluk een roos vrind, stel je niet aanquote:
Misschien had je niet moeten gaan drinken dan. Wanneer je door een paar reacties op een forum al helemaal over de zeik bent is er iets goed mis met de staat waarin je verkeert.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |