Het is nu alweer een paar maanden geleden. TS heeft ook zijn gevoelens neem ik aan.quote:Op donderdag 28 februari 2019 17:37 schreef Miss-X het volgende:
[..]
Ja want het is normaal om na een zelfmoordpoging te vinden dat je recht hebt op sex?
Je snapt dat ze nog midden in die depressie zit? Lees je anders even in, sex is dan het laatste wat je wil. Het is al heel wat dat ze wel wil knuffelen enzovoort.quote:Op donderdag 28 februari 2019 17:41 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Het is nu alweer een paar maanden geleden. TS heeft ook zijn gevoelens neem ik aan.
In een relatie is het geven en nemen.
En zelfs met begeleiding van een arts kan het belachelijk zwaar zijn (ben zelf net gestopt)quote:Op donderdag 28 februari 2019 17:40 schreef Chia het volgende:
[..]
Antidepressiva mogen alleen in overleg met een arts worden afgebouwd. Op eigen houtje stoppen is gevaarlijk.
Dat is zeker heel lief van haar.quote:Op donderdag 28 februari 2019 17:43 schreef Miss-X het volgende:
[..]
Je snapt dat ze nog midden in die depressie zit? Lees je anders even in, sex is dan het laatste wat je wil. Het is al heel wat dat ze wel wil knuffelen enzovoort.
Ja daarom, hoezo niet wat meer geduld hebben? Is haar welzijn niet belangrijker dan het “recht” op seks? Moet je je voorstellen dat je recentelijk nog dood wilde, maar dat je man zegt, joh het is al even geleden, ga jij maar eens even op je knietjes zitten voor me.....quote:Op donderdag 28 februari 2019 17:44 schreef Samuel24 het volgende:
[..]
Dat is zeker heel lief van haar.
Wat ze wil is niet per se wat verstandig is, wat zegt d'r psych?quote:Op donderdag 28 februari 2019 15:12 schreef Rose_Red het volgende:
[..]
Ja ze heeft venlaxnogwat, maar daar wil ze nu mee stoppen.
Het leek volgens de beschrijving van Swebbe dat ik hem wat dommig noemde. Simpele ziel is weer iets heel anders hequote:Op donderdag 28 februari 2019 17:40 schreef Chia het volgende:
[..]
Wat betekent het bij 'ons' dan? want mijn definitie komt gewoon overeen met die van jou.
Ik vind simpel een denigrerende term om aan te geven dat diegene 'minder' (wat dat dan al dan niet moge betekenen) nodig heeft om gelukkig te zijn dan hij of zij zelf.quote:Op donderdag 28 februari 2019 17:40 schreef Chia het volgende:
[..]
Wat betekent het bij 'ons' dan? want mijn definitie komt gewoon overeen met die van jou.
Het is niet dat ik een blaffer op dr hoofd heb gezet en seks geijst heb he! Maar als ik voorzichtig een stapje verder probeer te gaan wijst ze me subtiel af door zich om te draaien op haar buik of ze moet ineens dringend iets gaan doen wat best kan wachten.quote:Op donderdag 28 februari 2019 17:36 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Omg... Dan klik je maar verdomme! Het gaat om haar leven he!
Soms is sex onredelijk om te vragen helaas. En ja ze wordt wel beter als je haar even ontziet!
Dennis, echt, ik denk dat je het oprecht allemaal goed bedoelt hoor maar je beseft niet wat je allemaal kunt kapot maken met je eis voor sex! Laat haar toch even met rust!
Daar gaat ze alleen heen. Dus wat die zegt weet ik niet.quote:Op donderdag 28 februari 2019 17:46 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Wat ze wil is niet per se wat verstandig is, wat zegt d'r psych?
De boodschap is wel duidelijk toch? Voor onbepaalde tijd zul je niet op seks hoeven rekenen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:10 schreef Rose_Red het volgende:
[..]
Het is niet dat ik een blaffer op dr hoofd heb gezet en seks geijst heb he! Maar als ik voorzichtig een stapje verder probeer te gaan wijst ze me subtiel af door zich om te draaien op haar buik of ze moet ineens dringend iets gaan doen wat best kan wachten.
Vraag je daar niet naar?quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:11 schreef Rose_Red het volgende:
[..]
Daar gaat ze alleen heen. Dus wat die zegt weet ik niet.
Natuurlijk mag dat, maar als er antwoorden zijn als: ja omdat ik het wil, dan vind ik het zelf nog lastig om daar serieus op te antwoorden. Zeker omdat het hier niet gaat om het bijkomen van een griepje.quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:56 schreef TR08 het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het gebash van TS in dit topic wel een beetje kort door de bocht vind en eigenlijk bijna net zo lomp als deze en gene vindt dat hij is richting zijn vrouw...
Hoe je het wendt of keert: sex is gewoon belangrijk en in zijn situatie mag je je ook best een flinke dosis wanhoop en frustratie voor kunnen stellen. Dat zijn vrouw ziek is en daarmee een goede reden heeft niet te willen betekent natuurlijk niet dat hij dat makkelijk moet kunnen dragen of dat hij lomp is omdat hem dat niet zo makkelijk af gaat.
Ik moet nog zien wie van de mensen hier in zijn schoenen met sommige dingen ook niet op gegeven moment klaar is.
Mag hij ook niet net als zijn vrouw soms gewoon even mens met foutjes zijn?
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:56 schreef TR08 het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het gebash van TS in dit topic wel een beetje kort door de bocht vind en eigenlijk bijna net zo lomp als deze en gene vindt dat hij is richting zijn vrouw...
Hoe je het wendt of keert: sex is gewoon belangrijk en in zijn situatie mag je je ook best een flinke dosis wanhoop en frustratie voor kunnen stellen. Dat zijn vrouw ziek is en daarmee een goede reden heeft niet te willen betekent natuurlijk niet dat hij dat makkelijk moet kunnen dragen of dat hij lomp is omdat hem dat niet zo makkelijk af gaat.
Ik moet nog zien wie van de mensen hier in zijn schoenen met sommige dingen ook niet op gegeven moment klaar is.
Beter op zoek naar iets nieuws dan.quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:31 schreef Rose_Red het volgende:
[..]
Al die dingen doe ik, maar er komt zo weinig voor terug.
Ik zorg ervoor dat het schoon blijft thuis, ik kook zeker 4 keer per week, ik werk zoveel mogelijk zodat de euro's kunnen rollen. Ze wil wel knuffelen, maar zodra ik een move maak draait ze zich van mij af of ze wijst me gewoon zo af. Ik viy dat gewoon kut, ik wil graag dat ze mij net zo lief heeft als ik haar maar dat krijg ik niet beantwoord.
Probeer dat eens een tijdje niet te doen, knuffel haar gewoon zonder dat je het probeert op seks uit te laten lopen. Hou haar in je armen, streel haar rug, geef haar lieve kusjes. Ik weet zeker dat ze dat enorm zou waarderen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:10 schreef Rose_Red het volgende:
[..]
Het is niet dat ik een blaffer op dr hoofd heb gezet en seks geijst heb he! Maar als ik voorzichtig een stapje verder probeer te gaan wijst ze me subtiel af door zich om te draaien op haar buik of ze moet ineens dringend iets gaan doen wat best kan wachten.
Dit. Je zegt dat je begint met kriebelen op de rug en dan voorzichtig richting haar borsten gaat. Dat is zelfs voorzichtig niet erg subtiel he. Je weet dat ze nu niet wil, blijf bij haar borsten, billen en vagina weg. Geef haar even het vertrouwen dat je teken van affectie niet een opstap naar sex is. Kriebelen zonder de zones aan te raken zal haar weer open laten stellen voor jou. Dat ze daar echt van gaat ontspannen! Nu wacht ze gewoon tot je je move maakt..quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:35 schreef Halimede het volgende:
[..]
Probeer dat eens een tijdje niet te doen, knuffel haar gewoon zonder dat je het probeert op seks uit te laten lopen. Hou haar in je armen, streel haar rug, geef haar lieve kusjes. Ik weet zeker dat ze dat enorm zou waarderen.
Ik ken het namelijk zelf, mijn ex wilde eigenlijk alleen knuffelen als het op iets anders uit zou lopen, na een tijdje gaat dat echt enorm tegen staan en het heeft lang geduurd voor ik bij andere mensen mij "veilig" genoeg voelde om weer op zo'n manier aangeraakt te worden. Dat ze het dus toestaat dat je haar knuffelt is eigenlijk al heel wat, zeker in haar situatie.
Als je door gaat met het steeds maar weer proberen, zal je haar misschien zelfs wel verder weg duwen op seksueel gebied en ik ga er van uit dat dat het tegenovergestelde is van wat jij wil. Misschien kan je in de tussentijd wat leuks voor jezelf halen, als je al niet wat hebt? Er is tegenwoordig veel keus qua seks toys voor mannenen het kan misschien net even die spanning er af halen
Het zou fijn zijn als hij dat was.quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:56 schreef TR08 het volgende:
Mag hij ook niet soms gewoon even mens met foutjes zijn?
Yep, het is helaas eerder andersom..quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:29 schreef mspoez het volgende:
[..]
Het zou fijn zijn als hij dat was.
Sommige kennen TS al wat langer dan dit topic en dit account.. Enkel gebaseerd op dit topic snap ik je punt, maar er speelt veel meer mee..quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:56 schreef TR08 het volgende:
Een fout met mensjes?quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:39 schreef madam-april het volgende:
[..]
Yep, het is helaas eerder andersom..
Een getroebleerde man met de verantwoordelijkheid voor een meisje van 13 en een kindje van een jaar. Heel zorgelijk.quote:Op donderdag 28 februari 2019 22:49 schreef madam-april het volgende:
[..]
Een fout met af en toe een klein stukje menselijkheid..
Yupquote:Op donderdag 28 februari 2019 23:00 schreef mspoez het volgende:
[..]
Een getroebleerde man met de verantwoordelijkheid voor een meisje van 13 en een kindje van een jaar. Heel zorgelijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |