abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_185310408
quote:
1s.gif Op woensdag 27 februari 2019 22:04 schreef Rose_Red het volgende:
Hoe kun je iemand verleiden tot seks? Ik heb al vanalles geprobeerd, wel lieve woordjes maar geen seks als resultaat.
Iemand tips?

Groetjes
KoosSeksloos
Tsja, naar de een hoef je maar een geile blik te werpen en de ander daarbij kun je op je kop gaan staan en komt er nog niets van.

Sowieso, als jouw vrouw gewoon geen zin heeft vanwege eender wat, dan is aansturen op seks in plaats van gewoon fysiek contact waarschijnlijk alleen maar belemmerend. Probeer eens gewoon niet op seks gericht te zijn en van daaruit fysieke verbinding te zoeken.

En praat erover.
pi_185310636
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2019 18:56 schreef TR08 het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het gebash van TS in dit topic wel een beetje kort door de bocht vind en eigenlijk bijna net zo lomp als deze en gene vindt dat hij is richting zijn vrouw...

Hoe je het wendt of keert: sex is gewoon belangrijk en in zijn situatie mag je je ook best een flinke dosis wanhoop en frustratie voor kunnen stellen. Dat zijn vrouw ziek is en daarmee een goede reden heeft niet te willen betekent natuurlijk niet dat hij dat makkelijk moet kunnen dragen of dat hij lomp is omdat hem dat niet zo makkelijk af gaat.

Ik moet nog zien wie van de mensen hier in zijn schoenen met sommige dingen ook niet op gegeven moment klaar is.
Mag hij ook niet net als zijn vrouw soms gewoon even mens met foutjes zijn?
Tuurlijk. Zou ik ook niet trekken. Maar seks eisen is hoe dan ook stupide.
pi_185313513
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2019 23:00 schreef mspoez het volgende:

[..]

Een getroebleerde man met de verantwoordelijkheid voor een meisje van 13 en een kindje van een jaar. Heel zorgelijk.
Beter opletten, mijn oudste is 14.
  vrijdag 1 maart 2019 @ 08:04:23 #129
188514 whoeier
If it was an option, I did it
pi_185314043
Na alles eerst doorgelezen te hebben, ts, er zitten een paar goede adviezen tussen ( ik struggle met hetzelfde, enkel door een totaal andere oorzaak).

Bouw weer vertrouwen op met je vrouw, blijf dus uit de erogene zones, maar knuffel haar eens goed voor een kwartiertje en stap dan weg ( Ja ik ken de frustratie die hierbij gepaard kan gaan).

Of beter, het initiatief tot seks moet nu bij haar liggen, zij moet de eerste stappen gaan zetten ( dus nee, zodra ze in de buurt van je broekriem komt niet gelijk maar de kleren van het lijf trekken).

Het huishouden, koken en voor je kinderen zorgen is een gezamenlijke plicht en ligt momenteel voor het overgrote deel bij jou, zij heeft de energie simpelweg niet om dit uit te voeren ( lichamelijk en psychisch zijn mensen volledig leeg zodra ze in een depressie zitten).

Mocht je nu toch echt een extreem sterke seksdrive hebben, bespreek dit met haar, maar geef ook te kennen dat je haar hier niet mee tot last wil zijn, dit zorgt voor begrip naar beide zijde. Let op, leg het probleem niet op haar voeten, ze voelt zich al schuldig genoeg en is zich echt wel bewust van jouw behoeftes.

Zorg eventueel dat je een andere uitlaatklep hebt, dat zodra de behoefte groot is, je de energie kan gebruiken voor andere zaken ( sportschool, fietsen oid.), dit zorgt er uiteindelijk voor dat je haar makkelijker kan ontzien op dat soort momenten.
  vrijdag 1 maart 2019 @ 09:52:28 #130
475456 Samuel24
ik ben een aardige jongen.
pi_185315451
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2019 18:56 schreef TR08 het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het gebash van TS in dit topic wel een beetje kort door de bocht vind en eigenlijk bijna net zo lomp als deze en gene vindt dat hij is richting zijn vrouw...

Hoe je het wendt of keert: sex is gewoon belangrijk en in zijn situatie mag je je ook best een flinke dosis wanhoop en frustratie voor kunnen stellen. Dat zijn vrouw ziek is en daarmee een goede reden heeft niet te willen betekent natuurlijk niet dat hij dat makkelijk moet kunnen dragen of dat hij lomp is omdat hem dat niet zo makkelijk af gaat.

Ik moet nog zien wie van de mensen hier in zijn schoenen met sommige dingen ook niet op gegeven moment klaar is.
Mag hij ook niet net als zijn vrouw soms gewoon even mens met foutjes zijn?
Dit.
Maar niet heus.....Daaaag.
pi_185315533
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 09:52 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

Dit.
jij was diegene die vond dat die vrouw niet zo moest zeuren want het was alweer een paar maanden geleden dat ze die zelfmoordpoging had gedaan en het moest maar eens klaar zijn, toch? Vind je het heel erg dat ik jouw mening dan niet meer zo serieus neem?
  vrijdag 1 maart 2019 @ 10:03:03 #132
475456 Samuel24
pi_185315637
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 09:56 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

jij was diegene die vond dat die vrouw niet zo moest zeuren want het was alweer een paar maanden geleden dat ze die zelfmoordpoging had gedaan en het moest maar eens klaar zijn, toch? Vind je het heel erg dat ik jouw mening dan niet meer zo serieus neem?

Uh...volgens mij gooi jij mij woorden in de mond. Ik heb nooit gezegd dat de vrouw van TS niet moest zeuren, noch heb ik gezegd dat het nu maar klaar moest zijn.
Ik heb alleen maar gezegd dat ik begrijp dat TS na bijna 4 maanden geen seks redelijk gefrustreerd zal zijn. :')
Daarbovenop moet hij ook nog het huishouden doen. En werken om geld te verdienen.
  vrijdag 1 maart 2019 @ 10:07:41 #133
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_185315713
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 06:34 schreef Rose_Red het volgende:

[..]

Beter opletten, mijn oudste is 14.
Ik ben wel benieuwd of je met haar praat over wat er uit de behandeling van de psych komt.
  vrijdag 1 maart 2019 @ 10:08:45 #134
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_185315737
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 10:03 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

Uh...volgens mij gooi jij mij woorden in de mond. Ik heb nooit gezegd dat de vrouw van TS niet moest zeuren, noch heb ik gezegd dat het nu maar klaar moest zijn.
Ik heb alleen maar gezegd dat ik begrijp dat TS na bijna 4 maanden geen seks redelijk gefrustreerd zal zijn. :')
Daarbovenop moet hij ook nog het huishouden doen. En werken om geld te verdienen.
Je had het over geven en nemen, hoe verhoudt dat zich naar de situatie waarin de vriendin van TS zich bevindt dan?
  vrijdag 1 maart 2019 @ 10:19:10 #135
475456 Samuel24
pi_185315817
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 10:08 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Je had het over geven en nemen, hoe verhoudt dat zich naar de situatie waarin de vriendin van TS zich bevindt dan?
Nou dat zij nu dus niks doet. Terwijl TS werkt, het huishouden doet, voor de kinderen zorgt, kan fluiten naar zijn seks.
Kijk....ik snap dat het voor haar moeilijk is. Maar TS kan er ook niks aan doen dat zij depressief is natuurlijk he. Dat is niet zijn schuld.
Ik vind trouwens dat hij zich nog vrij goed kan houden als ik heel eerlijk mag zijn.
Ik zou in die situatie allang al hebben afgehaakt. Het spijt me zeer.....maar dit zou ik niet volhouden.
pi_185315863
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 10:19 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

Nou dat zij nu dus niks doet. Terwijl TS werkt, het huishouden doet, voor de kinderen zorgt, kan fluiten naar zijn seks.
Kijk....ik snap dat het voor haar moeilijk is. Maar TS kan er ook niks aan doen dat zij depressief is natuurlijk he. Dat is niet zijn schuld.
Ik vind trouwens dat hij zich nog vrij goed kan houden als ik heel eerlijk mag zijn.
Ik zou in die situatie allang al hebben afgehaakt. Het spijt me zeer.....maar dit zou ik niet volhouden.
nee, fijn dat je het nog even verduidelijkt, had ik je toch goed ingeschat. Heb je enig idee wat een volwassen relatie inhoudt? Een huwelijk, in goede en slechte tijden...
  vrijdag 1 maart 2019 @ 10:25:19 #137
475456 Samuel24
pi_185315922
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 10:22 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

nee, fijn dat je het nog even verduidelijkt, had ik je toch goed ingeschat. Heb je enig idee wat een volwassen relatie inhoudt? Een huwelijk, in goede en slechte tijden...
Dat snap ik. Maar hoezo is TS egoïstisch als hij het huishouden doet, voor de kinderen zorgt, voor eten zorgt, geld. ......maar hij misschien wel snakt naar wat intimiteit met zijn vrouw?
Wat is daar egoïstisch aan? :')
pi_185316504
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 10:07 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Ik ben wel benieuwd of je met haar praat over wat er uit de behandeling van de psych komt.
Nee natuurlijk niet.
pi_185316517
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 11:06 schreef Rose_Red het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet.
Waarom niet? Zo natuurlijk is dat niet namelijk....
pi_185316661
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 08:04 schreef whoeier het volgende:
Na alles eerst doorgelezen te hebben, ts, er zitten een paar goede adviezen tussen ( ik struggle met hetzelfde, enkel door een totaal andere oorzaak).

Bouw weer vertrouwen op met je vrouw, blijf dus uit de erogene zones, maar knuffel haar eens goed voor een kwartiertje en stap dan weg ( Ja ik ken de frustratie die hierbij gepaard kan gaan).

Of beter, het initiatief tot seks moet nu bij haar liggen, zij moet de eerste stappen gaan zetten ( dus nee, zodra ze in de buurt van je broekriem komt niet gelijk maar de kleren van het lijf trekken).

Het huishouden, koken en voor je kinderen zorgen is een gezamenlijke plicht en ligt momenteel voor het overgrote deel bij jou, zij heeft de energie simpelweg niet om dit uit te voeren ( lichamelijk en psychisch zijn mensen volledig leeg zodra ze in een depressie zitten).

Mocht je nu toch echt een extreem sterke seksdrive hebben, bespreek dit met haar, maar geef ook te kennen dat je haar hier niet mee tot last wil zijn, dit zorgt voor begrip naar beide zijde. Let op, leg het probleem niet op haar voeten, ze voelt zich al schuldig genoeg en is zich echt wel bewust van jouw behoeftes.

Zorg eventueel dat je een andere uitlaatklep hebt, dat zodra de behoefte groot is, je de energie kan gebruiken voor andere zaken ( sportschool, fietsen oid.), dit zorgt er uiteindelijk voor dat je haar makkelijker kan ontzien op dat soort momenten.
Ik heb geen extreem sterke seksdrive, maar een keer per week zou wel fijn zijn.
En nee ik praat daar niet over met haar omdat ik weet dat ze zich dan weer kut voelt.
M'n enige uitlaatklep is m'n werk, maar ook dat wordt steeds lastiger omdat ik zoveel ballen tegelijk in de lucht moet houden. En het is trouwens niet zo dat ik haar dagelijks bespring of elke kans om aan haar tieten te zitten pak ofzo. Ik ben eerder bang dat we straks als broer en zus naast elkaar leven.
  vrijdag 1 maart 2019 @ 11:13:43 #141
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_185316663
quote:

[..]

Nee natuurlijk niet.
Waarom niet?
  vrijdag 1 maart 2019 @ 11:13:57 #142
188514 whoeier
pi_185316671
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 10:25 schreef Samuel24 het volgende:

[..]

Dat snap ik. Maar hoezo is TS egoïstisch als hij het huishouden doet, voor de kinderen zorgt, voor eten zorgt, geld. ......maar hij misschien wel snakt naar wat intimiteit met zijn vrouw?
Wat is daar egoïstisch aan? :')
Er is niks egoïstisch aan, ernaar snakken mag altijd ;) Wel is het van belang om binnen de relatie eervol naar elkaar te zijn, hierin is het dus ook van belang de ander in waarde te laten.

In het geval van de ts, is het nu eenmaal zo dat zijn partner er totaal doorheen zit en het herstel langer duurt dan ts kan wachten, vervelend, maar nog vervelender is om je partner dan maar semi-dwingend in bed te nemen, ook dan kan men gewoon spreken van ongewenst.

Als de behoefte om zijn zak te legen dermate groot is, dan kan ie het bespreken en eventueel een 3de optie kiezen ( scharrel, prostituees of die leuke dame in de kroeg voor een keer).
pi_185316709
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 11:13 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Waarom niet?
Omdat ze al genoeg heeft meegemaakt en gezien. Ik ga haar niet extra belasten met mijn problemen. Die is allang blij dat de moeder van haar broertje terug is.
pi_185316730
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 11:13 schreef whoeier het volgende:

[..]

Er is niks egoïstisch aan, ernaar snakken mag altijd ;) Wel is het van belang om binnen de relatie eervol naar elkaar te zijn, hierin is het dus ook van belang de ander in waarde te laten.

In het geval van de ts, is het nu eenmaal zo dat zijn partner er totaal doorheen zit en het herstel langer duurt dan ts kan wachten, vervelend, maar nog vervelender is om je partner dan maar semi-dwingend in bed te nemen, ook dan kan men gewoon spreken van ongewenst.

Als de behoefte om zijn zak te legen dermate groot is, dan kan ie het bespreken en eventueel een 3de optie kiezen ( scharrel, prostituees of die leuke dame in de kroeg voor een keer).
Ik wil niemand anders. En bovendien zou dat haar alleen nog maar verder afbreken.
  vrijdag 1 maart 2019 @ 11:18:42 #145
188514 whoeier
pi_185316756
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 11:17 schreef Rose_Red het volgende:

[..]

Ik wil niemand anders. En bovendien zou dat haar alleen nog maar verder afbreken.
Dat is prima, maar wees dan respectvol en passeer je eigen behoefte tot zij de eerste stap zet, erover doorgaan zal haar alleen maar een schuldgevoel aanwerken met als resultaat dat ze enkel dieper kan zakken in de depressie
  vrijdag 1 maart 2019 @ 11:20:52 #146
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_185316785
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 11:15 schreef Rose_Red het volgende:

[..]

Omdat ze al genoeg heeft meegemaakt en gezien. Ik ga haar niet extra belasten met mijn problemen. Die is allang blij dat de moeder van haar broertje terug is.
Ik doelde eigenlijk op of je je vrouw vraagt wat ze met de psych bespreekt, ik randomquote je omdat ik die vraag al eerder gesteld had en nog geen antwoord heb gekregen.
  vrijdag 1 maart 2019 @ 11:25:04 #147
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_185316858
Alsof ik het gedram van een kleuter aanhoor. :{
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_185316963
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 11:20 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Ik doelde eigenlijk op of je je vrouw vraagt wat ze met de psych bespreekt, ik randomquote je omdat ik die vraag al eerder gesteld had en nog geen antwoord heb gekregen.
Ja dat vraag ik altijd maar dat gaat jullie verder niks aan.
pi_185316977
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2019 11:18 schreef whoeier het volgende:

[..]

Dat is prima, maar wees dan respectvol en passeer je eigen behoefte tot zij de eerste stap zet, erover doorgaan zal haar alleen maar een schuldgevoel aanwerken met als resultaat dat ze enkel dieper kan zakken in de depressie
Ik kan op het moment niet veel anders dan wachten.
pi_185316980
quote:

[..]

Nee natuurlijk niet.
Waarom zeg je dit dan ipv 'Dat gaat jullie geen moer aan'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')