ik ook niet.quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:41 schreef Rose_Red het volgende:
[..]
Ik vind dit dus echt niet leuk.
Haar zelfmoordpoging was wel leuk voor haar?quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:41 schreef Rose_Red het volgende:
[..]
Ik vind dit dus echt niet leuk.
Ze heeft je een zoon gebaard, meen ik me te herinneren. Noem dat maar weinig.quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:31 schreef Rose_Red het volgende:
[..]
Al die dingen doe ik, maar er komt zo weinig voor terug.
Voor mij wel bedoel je?quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:43 schreef Miss-X het volgende:
[..]
Haar zelfmoordpoging was wel leuk voor haar?
nee dat zegt niemand.quote:
Doe een stap terug, besteed de nodige uren aan mantelzorg (ook voor de kinderen), en denk eens niet aan geld.quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:31 schreef Rose_Red het volgende:
ik werk zoveel mogelijk zodat de euro's kunnen rollen.
Je moet helemaal niet aansturen op seks want je weet dat ze er geen behoefte aan heeft.. En als je er niet meer op aanstuurt, hoeft zij je niet meer af te wijzen en hoef jij je dus ook niet afgewezen te voelen.. win-win dusquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:40 schreef Rose_Red het volgende:
[..]
Dat aansturen op seks gaat heel voorzichtig, ik kriebel eerst haar rug, dan ga ik voorzichtig naar haar borsten, soms laat ze dat even toe maar meestal draait ze meteen weg zodat ik er niet meer bij kan.
En dan voel ik me dus afgewezen.
Geld maakt wel gelukkig.quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:46 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Doe een stap terug, besteed de nodige uren aan mantelzorg (ook voor de kinderen), en denk eens niet aan geld.
Blijkbaar zie jij het uitsluitend als een gebeurtenis die jouw vrijheid beperkt: huishouden doen, geen seks wanneer je wilt. Echt verschrikkelijkquote:
Ja mag het alsjeblieft?quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:49 schreef Miss-X het volgende:
[..]
Nee maar je lijkt het vooral te hebben over je eigen behoeftes.
ja. Daar heb je ook ja op gezegd toen je met haar trouwde en toen je haar vol duwde.quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:52 schreef Rose_Red het volgende:
[..]
Ja mag het alsjeblieft?
Ik doe al alles om rekening te houden met m'n vrouw en mijn jong.
Het eerste streven lijkt mij inderdaad om te willen dat je vrouw gewoon weer lekkerder in haar vel gaat zitten en zich minder kut voelt.quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:50 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Blijkbaar zie jij het uitsluitend als een gebeurtenis die jouw vrijheid beperkt: huishouden doen, geen seks wanneer je wilt. Echt verschrikkelijk![]()
Je lijkt werkelijk geen idee te hebben van wat er in haar omgaat, anders zou je je wel over iets anders drukmaken dan seks.
Ja, daarom wilde ze natuurlijk dood, zó gelukkig was ze.quote:
Nee, dat is niet waar. Ik heb er zelf ook wel eens over nagedacht maar ik had het lef niet. Ik zou nooit mijn jong in de steek laten. Ik ben voor haar 5 jaar alleen geweest, het huishouden kan ik ook, ik wil alleen graag bevestiging van haar dat zij mij net zo lief heeft als ik haar.quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:50 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Blijkbaar zie jij het uitsluitend als een gebeurtenis die jouw vrijheid beperkt: huishouden doen, geen seks wanneer je wilt. Echt verschrikkelijk![]()
Je lijkt werkelijk geen idee te hebben van wat er in haar omgaat, anders zou je je wel over iets anders drukmaken dan seks.
Nee. En nee je doet helemaal niet alles om rekening met hun te houden, je doet enkel dingen voor hun als het in jouw belang is..quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:52 schreef Rose_Red het volgende:
[..]
Ja mag het alsjeblieft?
Ik doe al alles om rekening te houden met m'n vrouw en mijn jong.
Zoals?quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:58 schreef madam-april het volgende:
[..]
Nee. En nee je doet helemaal niet alles om rekening met hun te houden, je doet enkel dingen voor hun als het in jouw belang is..
Godver zeg, ik blijf hopen dat je niet serieus bent. Maar zie je echt niet in hoe wanhopig zij geweest moet zijn om er een eind aan te willen maken, terwijl ze een baby heeft?quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:57 schreef Rose_Red het volgende:
[..]
Nee, dat is niet waar. Ik heb er zelf ook wel eens over nagedacht maar ik had het lef niet. Ik zou nooit mijn jong in de steek laten. Ik ben voor haar 5 jaar alleen geweest, het huishouden kan ik ook, ik wil alleen graag bevestiging van haar dat zij mij net zo lief heeft als ik haar.
Ze wil niet vrijen, ze wil wel knuffelen maar niet op haar initiatief. Ik initieer bijna alle lichamelijk contact.
En ik vind dat zij ook wel eens iets mag laten zien.
En ik laat niks zien wbt mijn gevoel tov haar?quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:59 schreef Miss-X het volgende:
[..]
Godver zeg, ik blijf hopen dat je niet serieus bent. Maar zie je echt niet in hoe wanhopig zij geweest moet zijn om er een eind aan te willen maken, terwijl ze een baby heeft?
Door te knuffelen toont ze dat ze jou lief heeft, door het alsnog een keer te proberen toont ze dat ook.
Dat is dus het punt. Dat zou zij zelf ook nooit willen, onder normale omstandigheden. Dat zou niemand willen. Alleen was zij al vér over die grens van normaal heen. Zelfs haar kind in de steek laten leek voor haar op dat moment de betere optie. Kun je nagaan hoever ze er doorheen zat, jij kunt het je niet eens voorstellen hoe heftig.quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:57 schreef Rose_Red het volgende:
Nee, dat is niet waar. Ik heb er zelf ook wel eens over nagedacht maar ik had het lef niet. Ik zou nooit mijn jong in de steek laten.
Ik vraag me af of je echt om haar geeft als ze zulke dingen schrijft.quote:ik wil alleen graag bevestiging van haar dat zij mij net zo lief heeft als ik haar.
Ze wil niet vrijen, ze wil wel knuffelen maar niet op haar initiatief. Ik initieer bijna alle lichamelijk contact.
En ik vind dat zij ook wel eens iets mag laten zien.
Je hebt een rechterhand toch?quote:Op woensdag 27 februari 2019 23:04 schreef Rose_Red het volgende:
[..]
En ik laat niks zien wbt mijn gevoel tov haar?
Zij heeft een postpartum depressie, dat is kut maar alles gaat wel gewoon verder. Ik hou van haar maar ik heb ook gewoon m'n eigen verlangens.
Hij geeft maar om 1 persoon en dat is hijzelf..quote:Op woensdag 27 februari 2019 23:06 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Dat is dus het punt. Dat zou zij zelf ook nooit willen, onder normale omstandigheden. Dat zou niemand willen. Alleen was zij al vér over die grens van normaal heen. Zelfs haar kind in de steek laten leek voor haar op dat moment de betere optie. Kun je nagaan hoever ze er doorheen zat, jij kunt het je niet eens voorstellen hoe heftig.
[..]
Ik vraag me af of je echt om haar geeft als ze zulke dingen schrijft.
Ok, dan moet je bij haar weg gaan. Jij snapt het gewoon echt niet. Een postpartum depressie is niet iets waar je voor kiest en je leven gaat op dat moment niet “gewoon verder”quote:Op woensdag 27 februari 2019 23:04 schreef Rose_Red het volgende:
[..]
En ik laat niks zien wbt mijn gevoel tov haar?
Zij heeft een postpartum depressie, dat is kut maar alles gaat wel gewoon verder. Ik hou van haar maar ik heb ook gewoon m'n eigen verlangens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |