gebbetjequote:Op woensdag 27 februari 2019 21:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Dat met die Vermeer-pop, dat was vrij schandelijk he.
Ja, dat kon echt niet.quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Dit bedoel ik.quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Had grave moeten gebruiken imo.
Dat was niet volgens de nieuwe policy.quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ze gaan vast wel herhalen. Het was trouwens toch af en toe al op tv? Ik dacht het bij Eurosport te hebben gezien niet zo heel lang geleden zelfs. Paar maanden terug, zal vorig seizoen geweest zijn.quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als die naar de Oostkust moet ja maar dat is ook niet zo vaak
Eurosport ja met Frank Sinatraquote:Op woensdag 27 februari 2019 21:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze gaan vast wel herhalen. Het was trouwens toch af en toe al op tv? Ik dacht het bij Eurosport te hebben gezien niet zo heel lang geleden zelfs. Paar maanden terug, zal vorig seizoen geweest zijn.
Tadic is inmiddels geen spits meer of zo en dat maakt het er ook niet beter op.quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ziyech en Neres spelen bagger
Oh doet hij ook meequote:Op woensdag 27 februari 2019 21:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ziyech en Neres spelen bagger
Ja ik las alleen Neres, sorry GGMMquote:
quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:27 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Ja ik las alleen Neres, sorry GGMM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |