je gaat het toch niet gebruiken voor een cornerquote:Op woensdag 27 februari 2019 21:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daarom, 2 challenges per coach per helft, voor alles mogelijk.
Ik vond het ook gewoon een strafschop. Hij veegt m met twee benen onderuit.quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:32 schreef Makamba_ het volgende:
Waarom was Feyenoord boos
Ze vonden het een strafschop en geen corner?
Er is een goal gevallen.quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:32 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Geen goal of rode-kaart situatie.
Anders kan je wel bezig blijven.
Waarom niet? Als je denkt dat je gelijkt hebt kost het je toch niks.quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:33 schreef Adames het volgende:
[..]
je gaat het toch niet gebruiken voor een corner
Ik vond het ook wel in de buurt komen van een pingel.quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:33 schreef marsan het volgende:
[..]
Ik vond het ook gewoon een strafschop. Hij veegt m met twee benen onderuit.
VAR is niet perfectquote:Op woensdag 27 februari 2019 21:33 schreef Karina het volgende:
Eerst riep iedereen: we moeten een var! Andere sporten hebben het ook! En nu is het er iedereen zeiken elke keer.
Var zou gewoon altijd moeten kunnen ingrijpen, dan is het probleem opgelost.quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:33 schreef Karina het volgende:
Eerst riep iedereen: we moeten een var! Andere sporten hebben het ook! En nu is het er iedereen zeiken elke keer.
Tackle op de bal, dat mag gewoon.quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:33 schreef marsan het volgende:
[..]
Ik vond het ook gewoon een strafschop. Hij veegt m met twee benen onderuit.
quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik wacht op de beelden op reddit dan ga ik het analyseren
ah nu ligt het aan de scheidsquote:Op woensdag 27 februari 2019 21:34 schreef Keyos het volgende:
Blom een wedstrijd van Ajax laten fluiten is spelen tegen een man meer.
Nee. Grens is getrokken bij een nieuw spelmoment. Anders kan je ook 15 minuten teruggaan.quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:32 schreef RvLaak het volgende:
Waarom zou dit niet gecorrigeerd mogen worden door de VAR eigenlijk? Lijkt me dat de goal een rechtstreeks gevolg is van een corner, dus lijkt het me persoonlijk logisch dat ook de aanloop van de corner wordt beoordeeld
Fair enough. Goede regel.quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:34 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Nee. Grens is getrokken bij een nieuw spelmoment. Anders kan je ook 15 minuten teruggaan.
En twee benen wegvegen.quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:34 schreef Merkie het volgende:
[..]
Tackle op de bal, dat mag gewoon.
En rood +8 wedstrijdenquote:Op woensdag 27 februari 2019 21:34 schreef NrTH het volgende:
Was inderdaad geen corner, was een penalty.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |