je gaat het toch niet gebruiken voor een cornerquote:Op woensdag 27 februari 2019 21:32 schreef Zorro het volgende:
[..]
Daarom, 2 challenges per coach per helft, voor alles mogelijk.
Ik vond het ook gewoon een strafschop. Hij veegt m met twee benen onderuit.quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:32 schreef Makamba_ het volgende:
Waarom was Feyenoord boos
Ze vonden het een strafschop en geen corner?
Er is een goal gevallen.quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:32 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Geen goal of rode-kaart situatie.
Anders kan je wel bezig blijven.
Waarom niet? Als je denkt dat je gelijkt hebt kost het je toch niks.quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:33 schreef Adames het volgende:
[..]
je gaat het toch niet gebruiken voor een corner
Ik vond het ook wel in de buurt komen van een pingel.quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:33 schreef marsan het volgende:
[..]
Ik vond het ook gewoon een strafschop. Hij veegt m met twee benen onderuit.
VAR is niet perfectquote:Op woensdag 27 februari 2019 21:33 schreef Karina het volgende:
Eerst riep iedereen: we moeten een var! Andere sporten hebben het ook! En nu is het er iedereen zeiken elke keer.
Var zou gewoon altijd moeten kunnen ingrijpen, dan is het probleem opgelost.quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:33 schreef Karina het volgende:
Eerst riep iedereen: we moeten een var! Andere sporten hebben het ook! En nu is het er iedereen zeiken elke keer.
Tackle op de bal, dat mag gewoon.quote:Op woensdag 27 februari 2019 21:33 schreef marsan het volgende:
[..]
Ik vond het ook gewoon een strafschop. Hij veegt m met twee benen onderuit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |