Die schakelaars zijn voor de "domme" lampen die alleen maar uit of aan hoeven.quote:Op donderdag 28 februari 2019 11:55 schreef Seven. het volgende:
[..]
Waarom zou je een schakelaar uit willen zetten? Dan moet je 'm ook eerst aanzetten voor je de lamp weer aan kunt zetten.
Dat snap ik. Zonder koppelingen is het ding nagenoeg waardeloos. Maar heb je geen dingen die je eraan kunt koppelen dan? Chromecast, Spotify, Netflix?quote:Op donderdag 28 februari 2019 12:08 schreef FlippingCoin het volgende:
Wij hebben er een gekregen maar hij is nergens aan gekoppeld.![]()
Gebruik hem dan ook nooit eigenlijk.
Ah slotify heb ik eraan trouwens ja dat is wel leuk als er bezoek is.quote:Op donderdag 28 februari 2019 14:15 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dat snap ik. Zonder koppelingen is het ding nagenoeg waardeloos. Maar heb je geen dingen die je eraan kunt koppelen dan? Chromecast, Spotify, Netflix?
Waar gebruik je ‘m zoal voor?quote:Op donderdag 28 februari 2019 23:51 schreef rubbereend het volgende:
Wij hebben sinds kort een Harman/Kardon, ik was eerst nogal sceptisch maar het is best geinig tot nu toe
tot nu toe nog voor niet zoveel maar we zijn aan het kijken hoe we het de komende tijd gaan uitbouwenquote:
Lijkt mij wel chill voor spotify in bed ‘s ochtends of zo i.p.v. m’n telefoon ervoor te gebruiken. Verder nog niet echt functies in gedachte.quote:Op vrijdag 1 maart 2019 20:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tot nu toe nog voor niet zoveel maar we zijn aan het kijken hoe we het de komende tijd gaan uitbouwen
Afstandsbediening en hub heb je nodig.quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:48 schreef minthy het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met de Trådfri-serie van Ikea? Heb je bijvoorbeeld de afstandsbediening nodig of kan je ook zonder?
Dank je!quote:Op zaterdag 23 maart 2019 22:48 schreef Tailless het volgende:
[..]
Afstandsbediening en hub heb je nodig.
Bedoel je fysiek koppelen met de kabel?quote:Op dinsdag 16 april 2019 15:58 schreef minthy het volgende:
We hebben inmiddels een aantal lampen gekoppeld met een hub, alles Trådfri (Ikea). Nu vliegt het internet er helaas nogal eens uit hier. We moeten elke keer als dat gebeurt de hub opnieuw koppelen aan het modem. Iemand enig idee of dat te omzeilen is?
ik heb daar nooit last van. Pas 2 keer moeten koppelen.quote:Op dinsdag 16 april 2019 15:58 schreef minthy het volgende:
We hebben inmiddels een aantal lampen gekoppeld met een hub, alles Trådfri (Ikea). Nu vliegt het internet er helaas nogal eens uit hier. We moeten elke keer als dat gebeurt de hub opnieuw koppelen aan het modem. Iemand enig idee of dat te omzeilen is?
zet hem eens op alleen Nederlands en zet voice match aan.quote:Op maandag 29 april 2019 17:01 schreef sjoemie1985 het volgende:
Ik heb ook een google home, maar die van mij heeft soms ook moeite mijn nederlandse stem te verstaan.
in de meeste gevallen vat het apparaat mijn stem op alsof ik in het engels een wekker wil instellen.![]()
echt heel vaag, terwijl ik het apparaat juist vraag om een bepaalde lamp of lampen groep wil aanzetten of uit.
Dus ik vraag: hey google, zet woonkamer lamp aan. en google home vat het op als: okay, for what time do you want to set the timer?of de nederlandse variant voor welke tijd wel je de wekker zetten.
![]()
Echt bizar, verder is het ook jammer op dit moment dat het apparaat geen onderscheid maakt in stemmen.
Dus praktisch iedereen kan wat aan de google home vragen om te doen.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |