DAt wordt trainen bij knut en inge.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
@:Napoleonfour
Het huisje waar we gaan kijken is 2km van de camerig en 4 van eijserbosweg
Blijf me vooral erover verbazen dat hij al zes jaar in Spanje zit en het vertikt om Spaans te leren.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Echt, het is al een troosteloze elftal dus past er prima bij
Ik ga lekker netflixen denk ikquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:29 schreef Doublepain het volgende:
WAT EEN VOETBALAVOND
Helaas alles tegelijk gvd
Soms mag je ook gewoon een uitzondering maken en je gevoel laten spreken.quote:
The Vietnam War?quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik ga lekker netflixen denk ik
Zelfs Beckham sprak (een beetje) Spaans, waardeloze gozertquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Blijf me vooral erover verbazen dat hij al zes jaar in Spanje zit en het vertikt om Spaans te leren.
Wat wil je nou tjap?quote:
ze keek mij ook altijd hongerig aan, nu snap ik ook waarom.quote:
Dat weet ik nog niet.quote:
Omdat je ook blond bent?quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ze keek mij ook altijd hongerig aan, nu snap ik ook waarom.
[..]
Dat weet ik nog niet.
Daarom is het niet gek dat zijn medespelers hem zat zijn, hij niet juichte zondag et cetera.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zelfs Beckham sprak (een beetje) Spaans, waardeloze gozert
Ik ben alles behalve blond Smoofie.quote:
Courtois moet alleen niks zeggen hierover, die heeft geen recht van sprekenquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Daarom is het niet gek dat zijn medespelers hem zat zijn, hij niet juichte zondag et cetera.
ja jaquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik ben alles behalve blond Smoofie.
Je kan WA daarvoor kijken hequote:Op woensdag 27 februari 2019 20:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Courtois moet alleen niks zeggen hierover, die heeft geen recht van spreken
[..]
ja ja
Sowieso moeten voetballers daar niet over zeiken. Sommige doen de moeite taal te leren en anderen niet. Lekker belangrijk joh.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Courtois moet alleen niks zeggen hierover, die heeft geen recht van spreken
[..]
ja ja
Nee joh, je kunt niet met iedereen getrouwd zijn toch?quote:
Mijn grappen vallen soms niet..quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:33 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Je kan WA daarvoor kijken he
habla jij een beetje spaans?quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Sowieso moeten voetballers daar niet over zeiken. Sommige doen de moeite taal te leren en anderen niet. Lekker belangrijk joh.
Nou jij en stijn zijn wel iconen van dit forum. Wat zou dit forum zijn zonder negerseks.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee joh, je kunt niet met iedereen getrouwd zijn toch?
*Negersex.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nou jij en stijn zijn wel iconen van dit forum. Wat zou dit forum zijn zonder negerseks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |