Diep.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Is het leven niet een grote multiplechoicetoets?
Doe even normaal joh.quote:
Goeie edit.quote:
Goede tik op een knie wil best helpen.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik zet een stream aan. Ik verwacht ook Barcelona als Messi zijn zaterdagvorm etaleert. Daar is niets tegen bestand.
Doe zelf maar normaal.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Doe even normaal joh.
Als jij terug komt na lange tijd afwezigheid krijg je ook speciale TT hoor.
Gun een ander ook eens wat Lans.
Beste manier is van de achterkant aanvliegen in dat geval.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Goede tik op een knie wil best helpen.
nu kan je satan oproepen.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:12 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb in mijn vinger gesneden met koken. Het is nu aan het bloeden
Wel geluk daaromtrent met die nieuwe policyquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Doe zelf maar normaal.
Er is maar één goeie TT.
Het is woensdag hé.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Doe even normaal joh.
Als jij terug komt na lange tijd afwezigheid krijg je ook speciale TT hoor.
Gun een ander ook eens wat Lans.
Heb je van de gelegenheid gebruik gemaakt om je bloed toe te voegen aan het gerecht?quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:12 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb in mijn vinger gesneden met koken. Het is nu aan het bloeden
quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het is woensdag hé.
Het duurt nog even voordat lans weer fanatiek mag doen bij een pupillenelftal.
Ik zei ooit neger tijdens een presentatie voor Engels.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wel geluk daaromtrent met die nieuwe policy
Je mag geen zwartjoekel meer zeggen maar nog wel neger gelukkig.
Ja.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je van de gelegenheid gebruik gemaakt om je bloed toe te voegen aan het gerecht?
Zei je neger of nigger?quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zei ooit neger tijdens een presentatie voor Engels.
Die docente was Surinaams en werd mad.
vriendelijk van je vriendinquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Tyron ik vertelde net aan Inge dat je terug bent en je krijgt de groetjes.
Peentjes gezweet.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:12 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wel geluk daaromtrent met die nieuwe policy
Je mag geen zwartjoekel meer zeggen maar nog wel neger gelukkig.
We trainen doordeweeks ook, debiel.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het is woensdag hé.
Het duurt nog even voordat lans weer fanatiek mag doen bij een pupillenelftal.
Dat blijkt.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Neger.
Ik was nooit zo goed in Engels.
Zo dan. Gaat het wel goed met je? Sta je niet onder stress?quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
We trainen doordeweeks ook, debiel.
Ben je dan ook al fanatiek? Man man man.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
We trainen doordeweeks ook, debiel.
Nee, ik mag user Tjacka niet.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zo dan. Gaat het wel goed met je? Sta je niet onder stress?
waarom nietquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee, ik mag user Tjacka niet.
Dat snap ik. Stiekem mag ik hem ook niet, maar ik scheld niet en word niet agressief.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee, ik mag user Tjacka niet.
Vrijdag zuipen. Zaterdag, zondag en maandag recupereren.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lans hoe ziet je carnaval eruit?
Dat siert u.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat snap ik. Stiekem mag ik hem ook niet, maar ik scheld niet en word niet agressief.
quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Tjacka wordt door de mangel gehaald.
Ik heb wel meer zin in die halve finale dan die van vandaag.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je spreekt het uit als Balencia he
Ligt eraan wat de opstelling wordt vandaagquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:19 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb wel meer zin in die halve finale dan die van vandaag.
Dan kan LittleRabbit niet ver zijn.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:20 schreef napoleonfour het volgende:
Er was een gat hier in de grond.
heb je daarom een nieuwe account aangemaaktquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:19 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb wel meer zin in die halve finale dan die van vandaag.
422 is Spanje watcher he, check zijn Twitterquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:20 schreef Tyron het volgende:
[..]
heb je daarom een nieuwe account aangemaakt
Die is allang bekend, klaploper.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ligt eraan wat de opstelling wordt vandaag
Ik ben net thuis maatquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:21 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Die is allang bekend, klaploper.
Vini - Benz - Lucas
Kroos - Casi - Modric
Regui - Ramos (op scherp) - Varane - Carvajal
Navas
Zou leuk zijn als ons aller Vini vandaag Catalaanse monden snoert.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ben net thuis maat
Navas, #TOPSHOW dus
Als ie eindelijk kalm blijft voor goal ipv dat wilde gedoequote:Op woensdag 27 februari 2019 20:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zou leuk zijn als ons aller Vini vandaag Catalaanse monden snoert.
Bij Maher helpt het welquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:23 schreef Doublepain het volgende:
Ik vind het wel grappig dat Eriksen en Maher zo'n halve baard nemen om niet meer 18 te lijken
Hij is pas 18, joh. Als hij 21 zou zijn, was het wat anders. Hij is wel te cruciaal om op de bank te zitten (lol).quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als ie eindelijk kalm blijft voor goal ipv dat wilde gedoe
geen fan van bij eriksenquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:23 schreef Doublepain het volgende:
Ik vind het wel grappig dat Eriksen en Maher zo'n halve baard nemen om niet meer 18 te lijken
Gelukkig wel, wel blij dat Bale mag bankenquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hij is pas 18, joh. Als hij 21 zou zijn, was het wat anders. Hij is wel te cruciaal om op de bank te zitten (lol).
Benieuwd waar Bale heengaat in de zomer. Ben geen fan van zijn speelstijl en met zijn leeftijd/fragiliteit/type spel vind ik hem niet bij veel ploegen passen.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gelukkig wel, wel blij dat Bale mag banken
Sowieso PL denk ik, enige die hem kunnen betalenquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Benieuwd waar Bale heengaat in de zomer. Ben geen fan van zijn speelstijl en met zijn leeftijd/fragiliteit/type spel vind ik hem niet bij veel ploegen passen.
United zal wel zo dom zijn, ja. Alsof Pep op Bale zit te wachten of hem überhaupt nodig heeft.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sowieso PL denk ik, enige die hem kunnen betalen
Chelsea, United of Shitty, zet mijn geld op United
Nee dat deed jij in het verleden niet nee.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat snap ik. Stiekem mag ik hem ook niet, maar ik scheld niet en word niet agressief.
Iedereen heeft jeugdzonden.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee dat deed jij in het verleden niet nee.
Echt, het is al een troosteloze elftal dus past er prima bijquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
United zal wel zo dom zijn, ja. Alsof Pep op Bale zit te wachten of hem überhaupt nodig heeft.
quote:
1 | https://youtu.be/hcKpdRFi4W0?t=1188 |
quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee dat deed jij in het verleden niet nee.
Zo is dat Stijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |