zou ja zeggen.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:39 schreef McGrath het volgende:
[..]
ja, zou je compleet uitwonen met je benen in je nek
auchquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:39 schreef McGrath het volgende:
[..]
Wow.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:39 schreef McGrath het volgende:
[..]
Mooi, doeiquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:41 schreef scrupuleus het volgende:
Ik ga maar voordat ik zin krijg in chloro
natuurlijk niet, dat is etnisch profilerenquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:43 schreef Cronometer het volgende:
Heeft Tinder ook een algoritme voor het soort mannen? Ik bedoel, ben geen fan van blank. Onthoudt Tinder dat?
32quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pff. En hoe oud denk je dat ik ben?
Vuile kloteracist ik hoop dat al je dates tegenvallenquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:43 schreef Cronometer het volgende:
Heeft Tinder ook een algoritme voor het soort mannen? Ik bedoel, ben geen fan van blank. Onthoudt Tinder dat?
ja, dat is niet slecht.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:43 schreef McGrath het volgende:
[..]
natuurlijk niet, dat is etnisch profileren
Ik ben wel fan van blankquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:43 schreef Cronometer het volgende:
zag vandaag echt een kapot lekkere Nederlander. PFFFFFFquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:44 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Vuile kloteracist ik hoop dat al je dates tegenvallen
Ja grealish zit niet zoveel in de sportschool, die kuiten had ie al toen ie 16 wasquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:43 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
pff get on Shaqiri's level
[ afbeelding ]
Inham level? Hahaquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:43 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wat heb jij nou weer voor een kut UIquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:43 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Shaqiri ook:quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:44 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja grealish zit niet zoveel in de sportschool, die kuiten had ie al toen ie 16 was
Auchquote:
is een schijtkip hahaquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
wat heb jij nou weer voor een kut UI
vind dat minder overtuigendquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:45 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Shaqiri ook: [ afbeelding ]
Mwa.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:45 schreef McGrath het volgende:
[..]
dat is een kenmerk van jeugdigheid
ZENUWENquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:45 schreef Le_Professeur het volgende:
Het begint, het kan nu vooral over voetbal gaan
Echt hequote:
Haha zou kunnenquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:46 schreef Cronometer het volgende:
Sammz, ik vind je wel ouder lijkenDat komt volgens mij door je kleding
Je kan ook gewoon zeggen dat je het een oud hoofd vindtquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:46 schreef Cronometer het volgende:
Sammz, ik vind je wel ouder lijkenDat komt volgens mij door je kleding
was van jou en wil niets meer met je te maken hebbenquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:46 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
en daarom haal je jouw UI maar weg?
Kan hier moeilijk mee omgaan
Ook een optie ja.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon zeggen dat je het een oud hoofd vindt
ahzo oke dat vind ik prima maar pak dan wel een anderequote:Op woensdag 27 februari 2019 20:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
was van jou en wil niets meer met je te maken hebben
Strijderquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
was van jou en wil niets meer met je te maken hebben
nee Liverpool weet te overtuigen...quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:46 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Beetje net als het voetbal van Aston Villa dan haha
dat gaan we zo zienquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:48 schreef McGrath het volgende:
[..]
nee Liverpool weet te overtuigen...
ik ben 35 maar word altijd jonger ingeschat, wil je tipsquote:
ach mensquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon zeggen dat je het een oud hoofd vindt
dan moet je je gehoorapparaatje wat zachter zettenquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, ze zijn gewoon oorverdovend hoor.
Nee hoor. Irl word ik 28 geschat. I am fine.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:50 schreef Cronometer het volgende:
[..]
ik ben 35 maar word altijd jonger ingeschat, wil je tips
[..]
ach mens
Normaal ben je wel eerlijkquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:50 schreef Cronometer het volgende:
[..]
ik ben 35 maar word altijd jonger ingeschat, wil je tips
[..]
ach mens
Dan hoor ik niks meer.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:50 schreef McGrath het volgende:
[..]
dan moet je je gehoorapparaatje wat zachter zetten
ik word 23 geschat somsquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee hoor. Irl word ik 28 geschat. I am fine.
Sws hebben blankere vrouwen een oudere hoofd, daar kunnen ze niets aan doen. Vaak hebben die een dunnere huid en die is meer tekenend.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Normaal ben je wel eerlijk
ik vorig jaar. Was een geluksmomentje.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:53 schreef McGrath het volgende:
ik moest laatst ook mijn ID laten zien bij de slijter
Gebeurt mij ook als ik me scheer. Gekke tijdenquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:53 schreef McGrath het volgende:
Had ik ook altijd weleens voordat ik mn baard liet staanquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:53 schreef McGrath het volgende:
heb net nog een aardige opmerking gemaakt, zeikerdquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:53 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Bro, sorry, maar jij haat te veel.
aziaten hebben toch nauwelijks baardgroei?quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:53 schreef Zosk het volgende:
[..]
Had ik ook altijd weleens voordat ik mn baard liet staan
Je kan toch je baard laten staan ongeacht hoeveel baardgroei je hebt lolquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:54 schreef McGrath het volgende:
[..]
aziaten hebben toch nauwelijks baardgroei?
Ik ken mensen die zijn echt fysiek niet in staat om een baard te laten staanquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:54 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je kan toch je baard laten staan ongeacht hoeveel baardgroei je hebt lol
alsof je volwassen overkomt met 3 haartjesquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:54 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je kan toch je baard laten staan ongeacht hoeveel baardgroei je hebt lol
Jongetjequote:Op woensdag 27 februari 2019 20:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omg ik dacht dat je een vrouw was![]()
.
Dit leg je best lief uit, er schuilt eigenlijk best een behoorlijk mens in jou.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:52 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Sws hebben blankere vrouwen een oudere hoofd, daar kunnen ze niets aan doen. Vaak hebben die een dunnere huid en die is meer tekenend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zou je voor je houden, schijtkipquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:55 schreef Vanillekwark het volgende:
mannen welteverstaan.
ik ken overigens ook een vrouw die wel een baard kan laten staan dus het kan verkeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |