ik vorig jaar. Was een geluksmomentje.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:53 schreef McGrath het volgende:
ik moest laatst ook mijn ID laten zien bij de slijter
Gebeurt mij ook als ik me scheer. Gekke tijdenquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:53 schreef McGrath het volgende:
Had ik ook altijd weleens voordat ik mn baard liet staanquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:53 schreef McGrath het volgende:
heb net nog een aardige opmerking gemaakt, zeikerdquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:53 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Bro, sorry, maar jij haat te veel.
aziaten hebben toch nauwelijks baardgroei?quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:53 schreef Zosk het volgende:
[..]
Had ik ook altijd weleens voordat ik mn baard liet staan
Je kan toch je baard laten staan ongeacht hoeveel baardgroei je hebt lolquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:54 schreef McGrath het volgende:
[..]
aziaten hebben toch nauwelijks baardgroei?
Ik ken mensen die zijn echt fysiek niet in staat om een baard te laten staanquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:54 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je kan toch je baard laten staan ongeacht hoeveel baardgroei je hebt lol
alsof je volwassen overkomt met 3 haartjesquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:54 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je kan toch je baard laten staan ongeacht hoeveel baardgroei je hebt lol
Jongetjequote:Op woensdag 27 februari 2019 20:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omg ik dacht dat je een vrouw was![]()
.
Dit leg je best lief uit, er schuilt eigenlijk best een behoorlijk mens in jou.quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:52 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Sws hebben blankere vrouwen een oudere hoofd, daar kunnen ze niets aan doen. Vaak hebben die een dunnere huid en die is meer tekenend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zou je voor je houden, schijtkipquote:Op woensdag 27 februari 2019 20:55 schreef Vanillekwark het volgende:
mannen welteverstaan.
ik ken overigens ook een vrouw die wel een baard kan laten staan dus het kan verkeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |