SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Via de verschillende opties op de website van Radio49: Beluisteren, Firewalled of Windows Media Player.
Mobiel luisteren kan verder o.a. via de apps TuneIn (Apple/iOS/Android), XiiaLive (Apple/iOS/Android),
VLC (Apple/iOS/Android) of Clementine (Apple/iOS/Windows/Linux).
Installeer één van deze apps, start 'm en voeg dan de link http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192 toe.
Opslaan, stream starten en klaar!
Voor alle andere toepassingen, dit is de algemene mobiele luisterlink:
http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Check.quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh ja, Fogel woont in trollenland natuurlijk, die weet er alles van
quote:
er staat toch dat hij een trol gezien heeftquote:
Precies! Ik heb één trol gezien, een stelletje geiten, veel Noren, een paar Australiërs, een paar bussen vol Chinezen, een grote kreeft en 2 Nederlanders.quote:Op woensdag 27 februari 2019 19:01 schreef just me het volgende:
er staat toch dat hij een trol gezien heeft
quote:Op woensdag 27 februari 2019 19:02 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Precies! Ik heb één trol gezien, een stelletje geiten, veel Noren, een paar Australiërs, een paar bussen vol Chinezen, een grote kreeft en 2 Nederlanders.
hoge of lage noren?quote:Op woensdag 27 februari 2019 19:02 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Precies! Ik heb één trol gezien, een stelletje geiten, veel Noren, een paar Australiërs, een paar bussen vol Chinezen, een grote kreeft en 2 Nederlanders.
Ik denk van allebei wat. En ook nog enkele die een scheve schaats reden.quote:
Zo meteen Feyenoord - Ajax kijken.quote:
O ja, dat is ook zo...quote:Op woensdag 27 februari 2019 20:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Zo meteen Feyenoord - Ajax kijken.
Je zou van mij een klap schaats krijgenquote:Op woensdag 27 februari 2019 19:08 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik denk van allebei wat. En ook nog enkele die een scheve schaats reden.
genoteerdquote:Op woensdag 27 februari 2019 22:00 schreef D. het volgende:
eejjjjjjjj
Na overleg met Melting:
graag voor mij reserveren: 09-03-19 21:00 - 23:30
Goedemorgen livelink. De dag gisteren toch nog een beetje goed doorgekomen?quote:
Ja, uiteindelijk eigenlijk wel. Man en kinderen waren naar Wildlands in Emmen gegaan en kwamen pas laat thuis, dus ik ben na mijn werk even koffie gaan drinken bij mijn buurmeisje. Dat was erg gezellig en ontspannen. Ook op het werk ging het wel lekker. Veel werk weggewerkt. En vannacht weer goed geslapen ook nogquote:Op donderdag 28 februari 2019 06:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen livelink. De dag gisteren toch nog een beetje goed doorgekomen?
Kijk..... dat is nog eens mooi.quote:Op donderdag 28 februari 2019 06:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, uiteindelijk eigenlijk wel. Man en kinderen waren naar Wildlands in Emmen gegaan en kwamen pas laat thuis, dus ik ben na mijn werk even koffie gaan drinken bij mijn buurmeisje. Dat was erg gezellig en ontspannen. Ook op het werk ging het wel lekker. Veel werk weggewerkt. En vannacht weer goed geslapen ook nog
quote:Op donderdag 28 februari 2019 07:08 schreef Melting het volgende:
Ik kwam er trouwens gisteren achter dat er bij mij zo'n 3 keer per week een half uur teveel in ingehouden van mijn uren sinds eind 2017. Straks maar eens reclameren.
Even afronden: 100 uren x 140%= 140 uur extra = 3,5 week extra.
Ben benieuwd hoe ze dat op gaan lossen.
quote:Op woensdag 27 februari 2019 22:00 schreef D. het volgende:
eejjjjjjjj
Na overleg met Melting:
graag voor mij reserveren: 09-03-19 21:00 - 23:30
Huh? Hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op donderdag 28 februari 2019 07:08 schreef Melting het volgende:
Ik kwam er trouwens gisteren achter dat er bij mij zo'n 3 keer per week een half uur teveel in ingehouden van mijn uren sinds eind 2017. Straks maar eens reclameren.
Even afronden: 100 uren x 140%= 140 uur extra = 3,5 week extra.
Ben benieuwd hoe ze dat op gaan lossen.
quote:Op donderdag 28 februari 2019 08:11 schreef just me het volgende:
[..]hoe kwam je daar nu achter?
goedemorgen
In onze uren registratie. Ik kijk er niet vaak in, maar gisteren toevallig wel.quote:Op donderdag 28 februari 2019 08:18 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Huh? Hoe krijg je dat voor elkaar?
Begrijp ik, ben benieuwd of het bij jouw collega's ook fout is gegaanquote:Op donderdag 28 februari 2019 08:28 schreef Melting het volgende:
In onze uren registratie. Ik kijk er niet vaak in, maar gisteren toevallig wel.
Ik schrok best wel.
Da’s vast niet zo spannendquote:Op donderdag 28 februari 2019 08:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]finale Wie is de Mol. Wij tunen dan iets later in.
Wordt dat handmatig bijgehouden? Of op basis van in klokken?quote:Op donderdag 28 februari 2019 08:28 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
In onze uren registratie. Ik kijk er niet vaak in, maar gisteren toevallig wel.
Ik schrok best wel.
Nee, bij hun niet.quote:Op donderdag 28 februari 2019 08:29 schreef just me het volgende:
[..]
Begrijp ik, ben benieuwd of het bij jouw collega's ook fout is gegaan
Net even bij de loonadministratie geweest. Ze zeggen daar dat wij helemaal geen overuren mogen maken, dus dit kunnen geen overuren zijn.quote:Op donderdag 28 februari 2019 08:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wordt dat handmatig bijgehouden? Of op basis van in klokken?
Hoe kom je trouwens bij 140%? Zijn het overwerkuren?
ben je lid van de vakbond? Laat die er eens naar kijkenquote:Op donderdag 28 februari 2019 09:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, bij hun niet.
[..]
Net even bij de loonadministratie geweest. Ze zeggen daar dat wij helemaal geen overuren mogen maken, dus dit kunnen geen overuren zijn.Ze geven wel toe dat het een fout in het urenregistratiepakket is. Ze gaan contact opnemen met de leverancier om te uren in ieder geval recht te trekken.
Als ik deze uren (grof geschat) bij mijn vrije dagen op tel, zou ik uitkomen op zo'n 600 verlofuren die ik nog heb. Ze willen niet meewerken aan het laten uit betalen op een andere manier (in goederen bv), dus ik ben benieuwd hoe ze dit aan gaan pakken.
dat dusquote:Op donderdag 28 februari 2019 09:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ben je lid van de vakbond? Laat die er eens naar kijken
quote:Op donderdag 28 februari 2019 09:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, bij hun niet.
[..]
Net even bij de loonadministratie geweest. Ze zeggen daar dat wij helemaal geen overuren mogen maken, dus dit kunnen geen overuren zijn.Ze geven wel toe dat het een fout in het urenregistratiepakket is. Ze gaan contact opnemen met de leverancier om te uren in ieder geval recht te trekken.
Als ik deze uren (grof geschat) bij mijn vrije dagen op tel, zou ik uitkomen op zo'n 600 verlofuren die ik nog heb. Ze willen niet meewerken aan het laten uit betalen op een andere manier (in goederen bv), dus ik ben benieuwd hoe ze dit aan gaan pakken.
Ga ik ook zeker doen, als we niet tot een goede oplossing kunnen komen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 09:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ben je lid van de vakbond? Laat die er eens naar kijken
wtf.quote:Op donderdag 28 februari 2019 09:10 schreef Melting het volgende:
Oh, vandaar dat je onlangs dat programma over nudisten opgenomen hadquote:Op donderdag 28 februari 2019 11:07 schreef just me het volgende:
pigmenten, kleurpigmenen, lak, glazuur, was, vernis, olieverf, harsen, textielkleurstoffen, nylons, geverfde kleding, leer en gekleurde drukinkt moet ik gaan vermijden ..
het komt erop neer dat ik naakt door het leven moet gaan![]()
een deel komt neer op kleding grondig wassen voor het dragen en tijdschriften en kranten moet je alleen met handschoenen aan aanraken.quote:Op donderdag 28 februari 2019 11:07 schreef just me het volgende:
pigmenten, kleurpigmenen, lak, glazuur, was, vernis, olieverf, harsen, textielkleurstoffen, nylons, geverfde kleding, leer en gekleurde drukinkt moet ik gaan vermijden ..
quote:Op donderdag 28 februari 2019 11:34 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
een deel komt neer op kleding grondig wassen voor het dragen en tijdschriften en kranten moet je alleen met handschoenen aan aanraken.
Klinkt heel heftig allemaal, maar is in de praktijk wel uit te vogelen hoor
je moet vooral maar niet kunstschilder worden als nieuwe ambitie hebben. Wel jammer, misschien was je wel de nieuwe Charley Toorop gewordenquote:
Met plastic handschoenen, gezichtsmasker en schort moet dat wel kunnenquote:Op donderdag 28 februari 2019 11:52 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
je moet vooral maar niet kunstschilder worden als nieuwe ambitie hebben. Wel jammer, misschien was je wel de nieuwe Charley Toorop geworden
maar niet naakt de krant lezen....quote:Op donderdag 28 februari 2019 11:07 schreef just me het volgende:
quote:Op donderdag 28 februari 2019 11:07 schreef just me het volgende:
Och wat een gedoe en wat veel uren nog.quote:Op donderdag 28 februari 2019 09:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, bij hun niet.
[..]
Ik was vandaag niet van plan om naar buiten te gaan zonder kleren, het is echt koudquote:Op donderdag 28 februari 2019 16:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Met deze kou zou ik niet graag naakt over straat gaan, het is echt onaangenaam buiten
Ik heb ook een klote middag gehad en nu denk ik, kom op, er valt mee te levenquote:
Robijn helpt!quote:Op donderdag 28 februari 2019 11:07 schreef just me het volgende:
geen rubber pakjes meer, geen rubbel speeltjesquote:
quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:02 schreef just me het volgende:
[..]
geen rubber pakjes meer, geen rubbel speeltjes
oh shit die had ik toch al niet
![]()
quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:01 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb ook een klote middag gehad en nu denk ik, kom op, er valt mee te leven
Niet minder onhandig dan als ik draai tijdens de mol, volgens mij.quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:08 schreef just me het volgende:
BTW hoe handig is het als D. gaat draaien tijdens de ontmaskering van de Mol ?
quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet minder onhandig dan als ik draai tijdens de mol, volgens mij.
Wie is de DJ?quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Niet minder onhandig dan als ik draai tijdens de mol, volgens mij.
We hebben het hem gezegd toen hij vroeg op welke datum het uitkwam dat hij draaide.quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:08 schreef just me het volgende:
BTW hoe handig is het als D. gaat draaien tijdens de ontmaskering van de Mol ?
D.quote:
Volgens mij vielen die vorig jaar ook al tijdens de WIDM-uitzending, toch? Wel jammer.quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:14 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
D.
Doet eigenlijk alleen wat Top2000-thema-uitzendingen .
Dat weet ik niet meer, maar handig vind ik het niet. Idd jammer.quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:18 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Volgens mij vielen die vorig jaar ook al tijdens de WIDM-uitzending, toch? Wel jammer.
Ik ook niet, want ik kijk samen met mijn huisgenoot.quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:21 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meer, maar handig vind ik het niet. Idd jammer.
Vooral met de WidM-ontknoping dan zal ik 100% zeker niet naar R49 (of welke andere radiozender dan ook) luisteren.
ik heb het ooit tien minuten volgehouden toen het in Japan werd opgenomen, omdat ik mooie beelden van Japan wilde zien.quote:
Ik kijk wel Amerikaanse series. Moet niks van Nederlandse TV en series hebben.quote:
3-0 gisteren was ook wel mooi, dat is dan wel NL tv die ik kijkquote:
Ik ook niet, maar ik keek al WIDM in 2005. Het is ook een beetje traditie ondertussen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 18:57 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik kijk wel Amerikaanse series. Moet niks van Nederlandse TV en series hebben.
Smakelijk.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:08 schreef livelink het volgende:
Ik ga nu eten, Melting. Daarna tune ik in.
quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:11 schreef zorro28 het volgende:
Ik zag laatst nog een video van The Rubettes. Wat was dat vreselijk zeg
quote:
Gezellig.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:18 schreef just me het volgende:
[..]ik kom even 'n uurtje luisteren
Sommige mensen boffen toch weerquote:
Zoals jij bedoel je?quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:19 schreef just me het volgende:
[..]
Sommige mensen boffen toch weer
![]()
quote:
Hoi Diaan.quote:
Sssst.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:26 schreef MadMaster het volgende:
De classics zijn veranderd naar oldies...
Ik las je overgevoeligheidsperikelen. Daar ben je klaar mee, zeg. Sterkte!quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:18 schreef just me het volgende:
[..]ik kom even 'n uurtje luisteren
Stiekem zijn wij ook wel een beetje 40+-radio.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:26 schreef MadMaster het volgende:
De classics zijn veranderd naar oldies...
quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Stiekem zijn wij ook wel een beetje 40+-radio.
40+ Ben ik in ieder geval...quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Stiekem zijn wij ook wel een beetje 40+-radio.
Nee, niet eens een beetje.quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken het, maar weet niet wie het is...
Dank jequote:Op donderdag 28 februari 2019 19:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik las je overgevoeligheidsperikelen. Daar ben je klaar mee, zeg. Sterkte!
Is er ook iets tegen te doen, of moet je nu gewoon goed opletten, en bij overlast smeren?quote:
opletten en blijven smeren! Een van die testen op mijn rug jeukt nu heel erg maar krabbelen mag nietquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Is er ook iets tegen te doen, of moet je nu gewoon goed opletten, en bij overlast smeren?
Gewoon even krabbelen als het niet uit te houden is. De pleisters zijn er vanaf toch?quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:35 schreef just me het volgende:
[..]
opletten en blijven smeren! Een van die testen op mijn rug jeukt nu heel erg maar krabbelen mag niet
Dan gaan mijn handen weer dik worden, eeltvorming zeg maar, dan droogt het uit en dan krijg ik klovenquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar wat betekent het nu in de praktijk?
En wat als je er geen rekening mee houdt?
krabbelen maakt het ergerquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Gewoon even krabbelen als het niet uit te houden is. De pleisters zijn er vanaf toch?
Oh, ik dacht dat daar de oorzaak al een paar weken geleden van gevonden was.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:36 schreef just me het volgende:
[..]
Dan gaan mijn handen weer dik worden, eeltvorming zeg maar, dan droogt het uit en dan krijg ik kloven
Jep en nu dit er nog bijquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat daar de oorzaak al een paar weken geleden van gevonden was.
Iets met kunststof en rubber toen toch?
Mondkapje op, kunstneus.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, om het makkelijk te maken.
En als je nou handschoenen draagt?
Deed Michael Jackson ook...
Zou een oplossing zijn maar zover ben ik nog nietquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, om het makkelijk te maken.
En als je nou handschoenen draagt?
Deed Michael Jackson ook...
Nog even oefenen op de moonwalk dan.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:40 schreef just me het volgende:
[..]
Zou een oplossing zijn maar zover ben ik nog niet
quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Nog even oefenen op de moonwalk dan.
DDM kan breien...quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:40 schreef just me het volgende:
[..]
Je bent nog niet zwart, door omgekeerd pigment enzoquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:40 schreef just me het volgende:
[..]
Maak het nou niet te ingewikkeld, dat is het al...quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:41 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Je bent nog niet zwart, door omgekeerd pigment enzo
quote:
Mijn ziell is zwartquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:41 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Je bent nog niet zwart, door omgekeerd pigment enzo
quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:43 schreef MadMaster het volgende:
All Aroungpd My Hat - Steleye Span
Politiek incorrecte show weer van jou.quote:
Whatever, in oud Hollandsche ambachten ben ik niet zo goed...quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
haken. Breien niet, maar dat kan just me zelf
Ik kan nog wel iets punniken.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik kan zelfs breien. Ten minste.. heb het ooit op de lagere school geleerd.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ow da’s best een leuk ideequote:Op donderdag 28 februari 2019 19:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Politiek incorrecte show weer van jou.
Kent nog iemand dat?quote:
Tuurlijk.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Kent nog iemand dat?
Dacht dat dat wel uitgestorven zou zijn.
Nee doen kinderen nog steedsquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Kent nog iemand dat?
mèèèhquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:46 schreef Rafeiro het volgende:
Geitenwollen sokken kunnen ook wel denk ik.
Al zijn die wel van schapenwol gemaakt.
Nee, is nog steeds bij speelgoedwinkels te koop. Er zijn alleen geen speelgoedwinkels meer.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Kent nog iemand dat?
quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, is nog steeds bij speelgoedwinkels te koop. Er zijn alleen geen speelgoedwinkels meer.
Ik kan wel vingerverven...quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:48 schreef Rafeiro het volgende:
Vingerhaken kan ook nog, en daar kan je hele dingen mee maken.
ik heb breiringen liggen, dat is op punniken gebaseerd. Symph kan punniken, maar heeft geen geduld voor die breiringenquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Kent nog iemand dat?
Breiringen, is dat om zo'n pompoenkuikentje te maken van 2 van die bolletjes?quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb breiringen liggen, dat is op punniken gebaseerd. Symph kan punniken, maar heeft geen geduld voor die breiringen
Nee, dat is weer iets anders.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Breiringen, is dat om zo'n pompoenkuikentje te maken van 2 van die bolletjes?
quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, is nog steeds bij speelgoedwinkels te koop. Er zijn alleen geen speelgoedwinkels meer.
Dat zijn toch gewoon twee kartonnetjes?quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, hoewel het mij nooit gelukt isquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat zijn toch gewoon twee kartonnetjes?
Misschien had je daar ook een luxe versie van.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat zijn toch gewoon twee kartonnetjes?
bij de uitgebreide sets zit ook wel een ‘pomponmaker’, maar twee kartonnen rondjes werken nog steeds prima. Met breiringen kun je met een soort punniken lappen etc ‘breien’. Just me heeft een door mij gemaakte sjaal en ik heb voor veel mensen een cowl gemaaktquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is echt simplel.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, hoewel het mij nooit gelukt is
Ja, zo simpel ziet het er inderdaad ook uit als ik het anderen zie doen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is echt simplel.
Twee kartonnentjes op elkaar, draad er omheen winden, touwtje in het midden om de boel vast te knopen en dan de buitenring doorknippen. Hopla, een pompoentje...
Ow dat is mij nog wel gelukt. De rest niet....quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, hoewel het mij nooit gelukt is
quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, zo simpel ziet het er inderdaad ook uit als ik het anderen zie doen.
Ik heb ze nog nooit gezien. Maar het zou best kunnen. Ik zag dat DDM al een uitleg over breiringen heeft gegeven.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Misschien had je daar ook een luxe versie van.
Ik weet niet wat breiringen zijn...
je hebt weer een kans, binnenkort is het weer tijd voor paasversiering. Vraag aan je kinderen of die het je kunnen lerenquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, zo simpel ziet het er inderdaad ook uit als ik het anderen zie doen.
Ja, maar die begint dan weer over een cowl.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb ze nog nooit gezien. Maar het zou best kunnen. Ik zag dat DDM al een uitleg over breiringen heeft gegeven.
quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, maar die begint dan weer over een cowl.
Ik haak af...
Shag Sjersie?
Zelfs met googelen kwam ik niet verder met die cowlquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik haak af...
Shag Sjersie?
quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:59 schreef MadMaster het volgende:
War Of The Worlds - Die componist die ik nota bene live met dit heb gezien...
Ja die kun je daarmee handig maken geloof ik.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik haak af...
Shag Sjersie?
Dat doe ik pas om 21.00 uur.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Je kunt er evt ook een eind aan breien.
Ik weet helemaal niet wat een cowl isquote:Op donderdag 28 februari 2019 19:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja die kun je daarmee handig maken geloof ik.
Je kunt er evt ook eind aan breien.
quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:59 schreef MadMaster het volgende:
War Of The Worlds - Die componist die ik nota bene live met dit heb gezien...
Een monnikspij.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik weet helemaal niet wat een cowl is
Ja, dat vond ik ook met google. Maar ik kan me weer niks voorstellen bij een gebreide monnikspij en dat mensen dat graag willen hebben.quote:
Volgens mij is dat een sjaal maar dan aan elkaar. Een kolsjaal.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik weet helemaal niet wat een cowl is
Ieder z'n fetisj...quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:01 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik ook met google. Maar ik kan me weer niks voorstellen bij een gebreide monnikspij en dat mensen dat graag willen hebben.
quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:04 schreef livelink het volgende:
Naff off klinkt heel erg beledigend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga nog wel even heel rustig roken, dat mag morgen ochtend ook niet
Dus helemaal weg ben ik nog niet
You sound reasonable...Time to up my medication.
quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:08 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ga zo denk ik maar op bed liggenSucces morgen, Raf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga nog wel even heel rustig roken, dat mag morgen ochtend ook niet
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Ik ga zo denk ik maar op bed liggenSuccfes morgen Raf!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga nog wel even heel rustig roken, dat mag morgen ochtend ook niet
Dus helemaal weg ben ik nog nietik moet er vandoor, bedankt voor de muziekjes Melting
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Fijne avond nog.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:09 schreef just me het volgende:
[..]
Succfes morgen Raf!ik moet er vandoor, bedankt voor de muziekjes Melting
Ik ga zo denk ik maar op bed liggenSterkte Raf. Hopelijk slaap je ook nog een beetje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga nog wel even heel rustig roken, dat mag morgen ochtend ook niet
Dus helemaal weg ben ik nog nietAls je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Ik ga zo denk ik maar op bed liggenOp bed liggen, misschien ga ik dat zo ook maar doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga nog wel even heel rustig roken, dat mag morgen ochtend ook niet
Ben gaar...![]()
quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:09 schreef just me het volgende:
[..]
Succfes morgen Raf!ik moet er vandoor, bedankt voor de muziekjes Melting
Niet half hoop ik?quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op bed liggen, misschien ga ik dat zo ook maar doen.
Ben gaar...
Ik ga zo denk ik maar op bed liggenSuccesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga nog wel even heel rustig roken, dat mag morgen ochtend ook niet
Dus helemaal weg ben ik nog niet![]()
Ik ga zo denk ik maar op bed liggenSucces morgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga nog wel even heel rustig roken, dat mag morgen ochtend ook niet
Make love, not war ☮
Ik kan het helemaal meezingen ook.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:14 schreef MadMaster het volgende:
Dit ken ik ook, maar wie is dit ook al weer?
quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:15 schreef MadMaster het volgende:
O ja, Freddy Fender met Waste The Day And Waste The Night...
quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:15 schreef MadMaster het volgende:
O ja, Freddy Fender met Waste The Day And Waste The Night...
quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:15 schreef livelink het volgende:
Earth & Fire - September
plus de wind natuurlijk.
Z'n 2e hitsingle, na die van jou...quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:20 schreef Diaan73 het volgende:
Ow een andere ..... die lijkt er wel op.
Geen probleem.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:25 schreef brother52 het volgende:
Thanks voor zo ver Melting.
Ik haak af, is me toch wat te druk aan mijn kop.
Sterkte!quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:25 schreef brother52 het volgende:
quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:25 schreef brother52 het volgende:
Ik denk dat MadMaster hem wel zal herkennen.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:26 schreef Melting het volgende:
Ben benieuwd of jullie de volgende herkennen.
quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik denk dat MadMaster hem wel zal herkennen.
quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:25 schreef brother52 het volgende:
Is een Veronica tune.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik denk dat MadMaster hem wel zal herkennen.
Die niet.quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is een Veronica tune.
Barry Nogwat Orchestra?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |