waar?quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Je mag geen zwartjoekel meer zeggen
Sowieso de nieuwe userpolicyDie voorbeelden
hier mag dat dus altijdquote:Op woensdag 27 februari 2019 18:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
• Omdat het plaatsen van mannenborsten gewoon mag, mag het plaatsen van vrouwenborsten ook, uiteraard mits het binnen de context van het topic past en het topic binnen de context van het forum past.
Wel of geen tetten zeg het maar
Wat een visionairquote:Ook in slowchattopics kunnen prima grappen worden gemaakt, maar vergeet niet dat er meer is dan alleen maar grappen.
sowieso gaat hier altijd over negersexquote:Op woensdag 27 februari 2019 18:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Lijkt me ook. Tieten en mooie vrouwen zijn onlosmakelijk verbonden met voetbal.
"neger" is een woord wat in de vocabulaire van Banny nog wel als acceptabel wordt gezien.quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:23 schreef Coco. het volgende:
[..]
sowieso gaat hier altijd over negersex
Vreemd dat zwarte piet er niet tussen staat, al ben ik stiekem heel blij dat we eindelijk van die banners af zijn.quote:Wel oke zijn dus:
neger, zwarte, gekleurde, donkere, getinte
ook land van herkomst is ok:
turk, belg, marokkaan, afrikaan, amerikaan
Ik neem aan dat GGMM en Onlogisch druk de policy aan het bestuderen zijn.quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vreemd dat zwarte piet er niet tussen staat, al ben ik stiekem heel blij dat we eindelijk van die banners af zijn.
TR geplaatstquote:Op woensdag 27 februari 2019 18:34 schreef Lange_Lans het volgende:
IK HEB GOFFETOMME IETS TUSSEN MIJN TANDEN ZITTEN. ZWARTJOEKELZOOI.
Had jij dat ook maar gedaan, dan had je niet zo'n flater geslagen in je post na deze.quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:27 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik neem aan dat GGMM en Onlogisch druk de policy aan het bestuderen zijn.
Ik ben nu klaar.quote:Op woensdag 27 februari 2019 18:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Had jij dat ook maar gedaan, dan had je niet zo'n flater geslagen in je post na deze.
Hier ga ik moeite mee krijgen.quote:Probeer het maken van grappen in serieuze topics te beperken. Post je verder helemaal niet mee in het topic, laat de grap dan achterwege en beoordeel zelf ook of het topic niet al vol staat met lolligheden. Een keer een grapje mag best, maar niet als fipo en niet als je merkt dat het topic daardoor niet meer over het eigenlijke onderwerp gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |