Inferieur aan mijn nasi.quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:56 schreef maily het volgende:
Nasi à la maily, met pittige garnalen, een augurk, en een spiegelei on top![]()
[ afbeelding ]
Ken je toevallig Tarly wat honig ooit had? Het zijn iig een soort graan korrels. Erg lekker.quote:Op woensdag 6 maart 2019 23:38 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Wat is Elby?
Ik had vnv jalapeño cheese onion popcorn
Klinkt goed, zelf gemaakt?quote:
Tarly vond ik maar niks.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ken je toevallig Tarly wat honig ooit had? Het zijn iig een soort graan korrels. Erg lekker.
Op zichzelf stelt het ook niet zoveel voor. maar in combinatie met mijn eerdere bericht vind ik het heerlijkquote:
1x gehad. Tarly vlees en groenten.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Op zichzelf stelt het ook niet zoveel voor. maar in combinatie met mijn eerdere bericht vind ik het heerlijk
Lekker hoor, maily.quote:Op donderdag 7 maart 2019 21:56 schreef maily het volgende:
Nasi à la maily, met pittige garnalen, een augurk, en een spiegelei on top![]()
[ afbeelding ]
Ik kan morgenochtend een foto maken.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:53 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Dit schreeuwt om bewijsmateriaal.
Wit als melk. Geschapen als een Ghanees.quote:Op donderdag 7 maart 2019 22:58 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Graag.
Ik hoop dat je een Indo of Suri bent, want de verwachtingen zijn nu hooggespannen.
Jollof.quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:04 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Wit als melk. Geschapen als een Ghanees.
De olie is op. Ik ga een ei bakken in een droge pan.quote:Op donderdag 7 maart 2019 23:37 schreef Mariocash het volgende:
[..]
Oh, omdat je geschapen bent als een Ghanees..
Jollof is een Ghanees rijstgerecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |