quote:Op zaterdag 9 maart 2019 22:19 schreef Mariocash het volgende:
[..]![]()
Bami Jampanesi nanga fowru. Wan switi njang!![]()
[ afbeelding ]Aaai boiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
dus twee eieren en een gekookt ei? vreemde combiquote:Op zondag 10 maart 2019 09:52 schreef stokj het volgende:
Als ontbijt: twee broodjes met ei, kaas, tomaat, komkommer en sla en een zachtgekookt ei met een kop thee.
De broodjes wel apart van de zachtgekookte ei hequote:Op zondag 10 maart 2019 10:04 schreef liedetector het volgende:
[..]
dus twee eieren en een gekookt ei? vreemde combi
zoals je het schreef had je het ei bij je thee en de je broodjes met ei....quote:Op zondag 10 maart 2019 10:45 schreef stokj het volgende:
[..]
De broodjes wel apart van de zachtgekookte ei he
quote:Op zondag 10 maart 2019 10:57 schreef liedetector het volgende:
[..]
zoals je het schreef had je het ei bij je thee en de je broodjes met ei....
reviews graag!quote:Op zondag 10 maart 2019 13:57 schreef stokj het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Twee broodjes met ei en broodgarnituur, een losse zachtgekookt ei en een kop thee.
Al breng je me wel op een idee...zachtgekookte theeei...
lukken je maaltijden nu vast wel..... *gquote:Op zondag 10 maart 2019 14:16 schreef christmastsunami het volgende:
hoppa nieuwe amerikaanse combimagnetron deze week nieuw in huis
[ afbeelding ]
ovenfunctie 230 graden, 170 euro
ik weet nu al dat ie niet heel veel beter is dan die ouwe, maar daar irriteerde ik me aan de roestplekken in de emaille en was al 10plus ofzo, dus ik dacht ik doe es gek, ik koop een dure combiquote:Op zondag 10 maart 2019 14:30 schreef liedetector het volgende:
[..]
lukken je maaltijden nu vast wel..... *g
idd off topic, maar tamari en soja en ketjap zijn echt verschillende dingen....quote:Op zondag 10 maart 2019 15:15 schreef christmastsunami het volgende:
trouwens die indische gehakt balletjes had ik gemaakt/gemarineerd met 'Tamari', werkt gewoon niet goed
Tamari is die betere pure vorm van soya saus die je soms bij die sushi krijgt om in te dippen, wat dunner maar veel sterker en ook zouter , maar ook tja het is geen saus, maar heel erg dun en vloeibaar
deze week maar gewoon met indoneschische ketjap dan maar, is misschien gewoon hoe het hoord
ik moest panko ff googlenquote:
heb je idd daar last van een goeie oplossing ja....quote:Op zondag 10 maart 2019 15:32 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
ik moest panko ff googlen
ik gebruik rijstmeel als paneermeel, ik heb die rot gluten ramp, ik wou dat het niet zo was, maar ik trek geen tarwe etc. meer
5 uur achtemekaar overgeven en diareeh, is een probleem, maar ik ben kok geweest dus ik weet wat ik doe, hulpkok dan
ik vind rijstmeel, echt smakeloos en dat is nou precies wat ik wil als paneermeel, nul smaak
als je bijvoorbeeld maismail zou nemen als paneermeel, smaakt alles naar kippenvoer![]()
in der loop der jaren schakelt heel veel over op iets anders dan tarwe, ook die ketjap in dat indonesische mini vierkantequote:Op zondag 10 maart 2019 15:37 schreef liedetector het volgende:
[..]
heb je idd daar last van een goeie oplossing ja....
maar dan mag je met soja producten ook wel opletten...sommige zijn echt niet tarwe vrij
Weer alleen gegeten?quote:Op maandag 11 maart 2019 16:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Nu een Merci melkchocolade
Straks bloemkool, gebakken aardappelen en een halve kip
Watertandenquote:Op dinsdag 12 maart 2019 16:37 schreef golfer het volgende:
Vanavond: gebraden eendenborstfilet met een wildfond-sinaasappelsaus en een venkel-sinaasappelsalade.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |