Waarom 2quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:21 schreef FutureFairytale het volgende:
Vanmorgen yoghurt met bramen.
Lunch kip noedelsoep, 2 cracottes Old Amsterdam.
Vanavond dan hutspot met spekjes en 2 Duitse biefstukjes.
HAHAquote:Op woensdag 27 februari 2019 12:07 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik ga in hongerstaking
Mag niet in vbL posten😡
#freeklaasquote:Op woensdag 27 februari 2019 12:07 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik ga in hongerstaking
Mag niet in vbL posten😡
Een Duitse biefstuk zit tussen een gewone biefstuk en biefstuktartaar in. Een tartaartje is echt fijngemalen, een Duitse biefstuk is met een mes in hele kleine stukjes fijngehakt.quote:Op woensdag 27 februari 2019 12:42 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Waarom 2
En waarom Duits???
Ik maak dit altijd heel graag met macaroni. Heerlijk!quote:Op woensdag 27 februari 2019 15:28 schreef Kreator het volgende:
Lecso, van moeders Hongaarse recept, door moeders gemaakt. Zoiets:
[ afbeelding ]
Samenvatting: ik wil naar huis.
Gebraden kat? Hont?quote:
Die is al 27 jaar deaud, lijkt mij niet meer voor consumptie geschikt.quote:
Geen trek in Subway dus kip noedelsoep.quote:Op donderdag 28 februari 2019 09:38 schreef FutureFairytale het volgende:
Thee, bakje bramen en nu 2 maoam snoepjes![]()
Vanmiddag broodje kipfilet van Subway
quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:22 schreef mascara-klodder het volgende:
Wij hadden vnv salade met tomaat, komkommer, tomaat, rode ui, kappertjes, feta en avacado-olie als dressing.
Gebakken mosselen in knoflookboter en chilivlokken
Calamaris met chili-knoflooksaus
[ afbeelding ]
Kan ik niet eens bij jou komen eten?quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:22 schreef mascara-klodder het volgende:
Wij hadden vnv salade met tomaat, komkommer, tomaat, rode ui, kappertjes, feta en avacado-olie als dressing.
[ afbeelding ]
Haha, tnx je bent welkom hoor. Je woont praktisch om de hoekquote:Op donderdag 28 februari 2019 20:14 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Kan ik niet eens bij jou komen eten?
Oh! Jij woont ook in Vreewijk dan?quote:Op donderdag 28 februari 2019 20:55 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Haha, tnx je bent welkom hoor. Je woont praktisch om de hoek
@:Ole
Rotterdam-Delft is voor mij om de hoekquote:Op donderdag 28 februari 2019 21:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Oh! Jij woont ook in Vreewijk dan?
*duikt in de foto om de calamaris en de salade op te vreten*quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:22 schreef mascara-klodder het volgende:
[ afbeelding ]
.quote:Op donderdag 28 februari 2019 19:22 schreef mascara-klodder het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kom bij jou etenquote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:36 schreef Karzai het volgende:
koffie
boterhammen met komijnekaas, druiven en thee
straks bakje paprika chips en bier
vanavond visje, dikke patatten en veldsla, tomaat en mozzarella
toe pecan-karamel ijs
Prima, 7 uur?quote:Op vrijdag 1 maart 2019 14:42 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik kom bij jou eten![]()
Ik breng wel iets voor bij de koffie mee...
OT: koffie en een mini-aardbeienslofje
Goed gezond!quote:
Chapeau!quote:Op zaterdag 2 maart 2019 08:34 schreef mascara-klodder het volgende:
Thee, gekookt eitje, beschuitje met jam en een boterham met komijnekaas
Klinkt heerlijk!quote:Op zaterdag 2 maart 2019 19:07 schreef FutureFairytale het volgende:
Rest had meegenomen: flammkuchen, satégehaktballetjes, chorizo-cheddarvlinders, wraps met zalm/serranoham/komkommer, pittige worstenbroodjes.
Was weer een heerlijk diner![]()
Straks thee.
Nice!quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:15 schreef maily het volgende:
Ribeye, knoflook-/peterselieboter, veeeeeel boontjes en ovenfrietjes![]()
[ afbeelding ]
Sunday roastquote:Op zondag 3 maart 2019 11:55 schreef Bienelientjee het volgende:
Scrambled eggs met toast. En half glaasje versgeperst jus d'orange
Vanavond een Engels roast dinner bij de schoonouders.
Je had op de foto al driekwart van je bonen op?quote:Op zaterdag 2 maart 2019 20:15 schreef maily het volgende:
Ribeye, knoflook-/peterselieboter, veeeeeel boontjes en ovenfrietjes![]()
[ afbeelding ]
ik bel de aivd vastquote:Op zondag 3 maart 2019 18:42 schreef Sigaartje het volgende:
Nog even een hamburger naar binnenwerken vanavond. Woensdag begint voor mij de individuele vastentijd, 45 dagen, sober eten, niet roken, niet drinken, geen tv.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |