Klinkt als een eitjequote:Op woensdag 27 februari 2019 12:56 schreef Der_Mann het volgende:
Dat houdt in dat we niet persoonlijk worden, elkaar niet uitschelden en het gebruik van grove scheldwoorden zoveel mogelijk vermijden.
maar dat is mijn hele act
wat moet ik nu gaan posten
ik ga gewoon door met hoe ik normaal post en zal eventuele consequenties accepterenquote:
DBSquote:Op woensdag 27 februari 2019 12:56 schreef Der_Mann het volgende:
Dat houdt in dat we niet persoonlijk worden, elkaar niet uitschelden en het gebruik van grove scheldwoorden zoveel mogelijk vermijden.
maar dat is mijn hele act
wat moet ik nu gaan posten
als dat geen neuken wordt..quote:Op woensdag 27 februari 2019 13:13 schreef Cronometer het volgende:
Zag net een Nederlandse meneer op werk: 10/10. 😊
Ja iddquote:Op woensdag 27 februari 2019 13:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ga gewoon door met hoe ik normaal post en zal eventuele consequenties accepteren
als ik Hans geen kutginger mag noemen houdt het voor mij al snel op
ik kom wel weer terug als we weer mogen klagen.quote:
tot morgenquote:Op woensdag 27 februari 2019 13:22 schreef Der_Mann het volgende:
dus je mag zulke dingen serieus niet meer zeggen in zelfs een SC?
ik ben voorlopig klaar met FOK!, ik ben beschikbaar op discord als Mer_Dann
de groeten
Zullen we een Xbox kliekje Discordgroep openenquote:Op woensdag 27 februari 2019 13:22 schreef Der_Mann het volgende:
de groeten
quote:Op woensdag 27 februari 2019 13:22 schreef Der_Mann het volgende:
de groeten
Feedback kan overigens hier: FB / Nieuwe userpolicy discussietopicquote:Op woensdag 27 februari 2019 11:56 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
De norm is die policy he
Users roepen al jaren om duidelijkheid in het beleid, en nu hebben alle subfora nog eens duidelijk aangegeven hetzelfde beleid.
Prima keuze dus
Wat zei je? Mag via DMquote:Op woensdag 27 februari 2019 13:22 schreef Der_Mann het volgende:
de groeten
dit mag je niet zeggenquote:Op woensdag 27 februari 2019 13:30 schreef Catkiller het volgende:
Elke keer als ik jullie bij elkaar zie moet ik denken aan de downies die ik wel eens in de supermarkt zie lopen met hun begeleider.
Dikke lippen clubjequote:Op woensdag 27 februari 2019 13:30 schreef Catkiller het volgende:
Elke keer als ik jullie bij elkaar zie moet ik denken aan de downies die ik wel eens in de supermarkt zie lopen met hun begeleider.
Nou dan zijn er landen met een dictator waar nog meer mag.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |