De mensen die echt plezier hebben in hun werk zijn echt in de minderheid hoorquote:Op woensdag 27 februari 2019 09:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan investeert je werkgever bijzonder weinig in je persoonlijke ontwikkeling.
Mijn werk is mijn hobbyquote:Op woensdag 27 februari 2019 09:19 schreef Driepink het volgende:
[..]
De mensen die echt plezier hebben in hun werk zijn echt in de minderheid hoor
Dat betwijfel ik ook ergens weer.quote:Op woensdag 27 februari 2019 09:19 schreef Driepink het volgende:
[..]
De mensen die echt plezier hebben in hun werk zijn echt in de minderheid hoor
Jij snapt hetquote:Op woensdag 27 februari 2019 09:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik ook ergens weer.
Maar misschien vergis ik het dan met voldoening.
zou wel willen, maar ik krijg niet betaald voor netflix kijken en fappenquote:Op woensdag 27 februari 2019 09:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als je het niet naar je zin hebt op je werk moet je wat anders gaan doen.
ach, wij hebben nog de luxe om de hele dag te kunnen fokken onder werktijd.quote:Op woensdag 27 februari 2019 09:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou wel willen, maar ik krijg niet betaald voor netflix kijken en fappen
Ik zou er zelfs nog bier bij willen drinken.quote:Op woensdag 27 februari 2019 09:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij dan weer niks.quote:Op woensdag 27 februari 2019 09:24 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik zou er zelfs nog bier bij willen drinken.
Toch weer een extra taak.
ja wie nietquote:Op woensdag 27 februari 2019 09:25 schreef Driepink het volgende:
En begrijp me niet verkeerd, het werk dat ik doe vind ik leuk, maar als ik niet hoefde te werken dan bleef ik per direct thuis.
Verveelt ook sneller dan je denkt, gok ikquote:Op woensdag 27 februari 2019 09:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sneller dan werken? dat betwijfel ikquote:Op woensdag 27 februari 2019 09:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Verveelt ook sneller dan je denkt, gok ik
ik niet de jouwe, met alle respect, maar de zorg zie ik niet zitten.quote:Op woensdag 27 februari 2019 09:27 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ik wil nu met liefde al jullie banen overnemen hoor boys
Ik bedoel vooral te zeggen dat thuiszitten gauw genoeg gaat vervelen.....quote:Op woensdag 27 februari 2019 09:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik niet de jouwe, met alle respect, maar de zorg zie ik niet zitten.
Net zo snel, alles wat niet meer speciaal is, verveelt. En dat is een behoorlijk luxe om te hebben.quote:Op woensdag 27 februari 2019 09:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sneller dan werken? dat betwijfel ik
maar goed, misschien verandert die mening als ik straks aan mn nieuwe functie begin
Koop een playstationquote:Op woensdag 27 februari 2019 09:29 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik bedoel vooral te zeggen dat thuiszitten gauw genoeg gaat vervelen.....
kweetnie, ben zelden thuis.quote:Op woensdag 27 februari 2019 09:29 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik bedoel vooral te zeggen dat thuiszitten gauw genoeg gaat vervelen.....
ik probeer altijd door te gaan als ik ziek ben. Maar in jouw situatie gaat dat toch wat lastiger ja.quote:Op woensdag 27 februari 2019 09:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het snapt.....
Precies.....quote:Op woensdag 27 februari 2019 09:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik probeer altijd door te gaan als ik ziek ben. Maar in jouw situatie gaat dat toch wat lastiger ja.
Heb je iets van fysiotherapie of Is het uitzitten tot het hersteld is/pijn minder is?quote:Op woensdag 27 februari 2019 09:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het snapt.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |